Livesport má 10 milionů stažení aplikací a mění vizuální identitu

Mobilní aplikaci české společnosti Livesport si stáhlo už přes deset milionů uživatelů po celém světě. Přímo v mobilu tak mají zdarma nejrychlejší sportovní informace a výsledky z více než 30 sportů. Livesport provozuje i téměř 60 webů, které sleduje přes 57 milionů lidí po celém světě, přičemž milion z nich je z České republiky.

Mobilní aplikaci uvedla společnost na trh na konci roku 2013. Jen za poslední rok si ji do svých mobilů stáhlo 7,3 milionu uživatelů. Podle aktuálních dat si každou minutu stáhne aplikaci 18 uživatelů. Největší podíl z nich tvoří sportovní fanoušci z Velké Británie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Společnost v současnosti postupně upravuje celkovou firemní identitu a vizuálně sjednocuje  své on-line projekty. Kromě log jednotlivých projektů prošlo změnami i samotné logo společnosti. To vyšlo ze symbolu používaného u projektu FlashScore.com, nejnavštěvovanějšího real-time výsledkového servisu z webového portfolia firmy. Před pár dny spustila firma na adrese  www.livesport.eu i nový firemní web. Vizuální identitu u svých dalších webů a aplikací bude Livesport dále postupně měnit v nejbližších měsících.

Cílem změny je naše weby a loga co nejvíce sjednotit a také komunikovat naše hodnoty: rychlost, přesnost, jednoduchost, srozumitelnost a fair play. A protože neustále rosteme, hledáme další šikovné a nadšené lidi. Na novém firemním webu proto dostaly velký prostor nabídky pozic pro uchazeče, ať se jedná o vývojáře nebo tvůrčí lidi do našeho interního kreativního týmu“, říká jeden ze zakladatelů a majitelů firmy Martin Hájek.

Livesport je ryze česká firma a na trhu působí od roku 2006. Všechny své weby i mobilní aplikace, které k dnešnímu dni existují ve 30 jazykových mutacích, vyvíjí ze své pražské centrály v Nových Butovicích.

Další článek: Google Mapy se s aktualizací naučí ceny benzínu

Témata článku: ,