ja bych to bral, jsem ted rad ze muzu na SK volit alepson postou (jsem obcan SR).
Nicmene co me jako cloveka delajiciho do marketingu zarazi, je vyzkum na 400lidech. Tak to pochybuju o objektivite. Delal jsem kdysi davno v NSFO-AISA a ta uroven vyzkumu, jaka byla pozadovana a do ktere jsme byli tlaceni byla mizerna, takze na VF pruzkum od nezname agentury na reprezentativnim vzorku 400 lidi neverim. Take bych cekal, ze novinar neco o tom vi a "nesezere" hned kdejaky bluf (nezvereni jen nejake PR jen tak bez komentare). Treba by nam mohl napsat jak probihaji volby v UK via SMS, internet a treba vystrachat jake byli pruzkumy a nakonec kolik lidi volilo a koho. Pokud bude e-volit cca 10tis lidi, tak to za tu technickou realizaci myslim nestoji, takze at zjisti neprve tohle a pak "steka" medialni bubliny a atraktivni titulky. Ale v dnesnim svete je mozne vse, vse se zrychluje a kasle se na kvalitu a ani MERCEDES neni co byval, ani CISCO, ani NOKIE, ani SIEMENS. Takze waw, podme vse delat rychle a nekvalitne a kasleme na to co to zpusobuje. Ma pravdu ten Kolacek v rozhovoru v MFDnes.