Vodafone startuje další kampaň s Návštěvníky

Dnes začíná nová kampaň Vodafonu zaměřená na komunikaci se zákazníky a odměny za věrnost pro zákazníky s předplacenou kartou. Kampaň se objeví v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Doprovodí ji také speciální microsite www.vodafone.cz/cml, na které Vodafone vyzývá zákazníky, aby mu řekli, co by u něj chtěli zlepšit.

Vodafone v komunikaci pokračuje se seriálem Návštěvníci. Hlavními hrdiny kampaně jsou Josef Dvořák v roli velitele mise Ing. Emila Karase, Lukáš Příkazský z Divadla na Vinohradech v roli technika Měchury, Pavel Richta coby doktor Igor a Vanda Chaloupková v roli Sandry. TV spoty režíroval Tomáš Mašín. První spot, ve kterém Návštěvníci přistanou na Zemi a CML (centrální mozek lidstva) vyzývá zákazníky, aby s ním komunikovali, se natáčel na nedostavěném úseku dálnice D8 u Lovosic. Spot zaměřený na odměny pro zákazníky s předplacenou kartou, který je ve znamení pouti, vznikal na Karlově náměstí v Kolíně. V průběhu září Vodafone představí ještě třetí spot z této série.

Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Další článek: Virtuální operátor OpenCall láká na levné zahraničí

Témata článku: