Věřte nebo ne, ale podmínky pro podnikání virtuálních mobilních operátorů nejsou zdaleka tak optimistické jak si myslíte. Momentálně koncový firemní zákazník pod trochu lepší rámcovou smlouvou je má podstatně lepší. Bohužel detaily jsou samozřejmě tajné, ale národní regulátor - ČTU samozřejmě všechny velkoobchodní smlouvy má a podmínky zná. Přesto velkoobchodní mobilní trh není regulovaný, protože podle názoru ČTU to není potřeba - konkurence těch 3 velkých je přece dostačující a pak tady jsou další tři velcí virtuálové - Blesk Mobil, Tesco Mobile a Kaktus, takže o nic nejde. Jen je trochu problém, že tito tři virtuálové jsou majetkově propojení s těmi třemi velkými. Dohromady mají přes 90 % trhu v ČR. Takže dokud zákazníci nebudou věřit i jiným opravdu nezávislým virtuálním operátorům a naopak jim podobnými diskusemi házet klacky pod nohy, když se snaží v tom všem přijít s něčím novým, nic se zásadního pro obyčejného koncového zákazníka nestane. Jak je například možné, že velký operátor může dát firmě podstatně lepší podmínky, než normálnímu občanu? My to neděláme, pro nás je důležitý každý zákazník a nemusí být jako-že pod firmou svého zaměstnavatele a nebo prosit o lepší podmínky. U nás si každý jednoduše mobilní hlasové nebo datové služby objedná na webu a sestaví paušál podle svých potřeb a ještě bez závazku. Pracujeme v telekomunikační branži 20 let, chodíme na důležitá jednání na ČTU, snažíme se to změnit. Potřebujeme ale podporu lidí, kteří nebudou stále jen věřit reklamám od těch velkých a pak si nechávat automaticky prodlužovat smlouvy...Jak velký rozruch tento článek vyvolal vidíte pak podle toho, že autor do jednoho dne změnil (nebo musel změnit...) název článku a věřte, že to nebylo jenom reakcemi diskutujících... Stačí se podívat na to, kdo jsou největší inzerenti na tomto i jiných serverech a věřte, že my to nejsme. Tak přejeme všem pěkný víkend a jdeme dál...