Android očima vývojáře: zadarmo ani Google nehrabe

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 87

Názory k článku

28. 11. 2017 17:05

Potřebujete naléhavé peníze? Můžeme pomoci! Máte problémy nebo máte problémy? Tímto způsobem vám dáváme příležitost rozvíjet nový vývoj. Jako bohatá osoba cítím povinnost pomáhat lidem, kteří se jim snaží dát šanci. Každý si zaslouží druhou šanci, a protože vláda selže, budou muset pocházet od ostatních. Žádná částka není příliš pro nás a splatnost, kterou určíme vzájemnou dohodou. Žádné překvapení, žádné další náklady, ale pouze dohodnuté částky a nic jiného. Nečekejte a nezapomeňte na tento příspěvek. Zadejte částku, kterou chcete požádat, a my vás budeme kontaktovat se všemi možnostmi. kontaktujte nás dnes na adrese bishopleolanfunds01@gmail.com. navštivte naše webové stránky: bishopleoloanfunds01.wordpress.com. Potřebujete naléhavé peníze? Můžeme pomoci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2013 15:01

Já se ani někomu nedivím že upirátí nějakou aplikaci nebo hru. Třeba já mám tablet a tam nemůžu hru/aplikaci koupit jinak než platbou na účet a to mě štvě. Je mi 14 let a rodiče si myslí že je to moc nebezpečné. Ale proč nemůžu poslat placenou SmS na nějaké čislo nebo zavolat oni by řekli kod a ztrhli by to z kreditu či paušálu. Ale je to můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 02. 2013 09:46

Mě článek přijde velmi dobrý, dává znalost pozadí., kterou neprogramátor bežně nikdy nezíská ... Autor neříká očekávám úspech bez marketingu, ale poukazuje na křivárny v souvislotni s ním. Co se týče českých serverů, též jsou placené za přetiskování zpráv výrobců IT. Někteří i zanevřeli na vlastní psaní a témeř jen přetiskují. Krom toho gratuluji autorovi k výbornému product placement v článku a přeji úspěch
redaktor magazinspotrebitele.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 02. 2013 00:15

Prominte ze to reknu tak krute, ale 90% lidem jide JEN o penize. Proto sleduji mobilmania.cz, kde mi pripadne, ze chlapi se snazi byti ferovi a snazi se delat praci, ktera je bavi a zajimaji se. To, ze maji v nekterych vecech jinadsi nazory, ignoruji, protoze aby nekdo vedel jaky chce mobil, musi vedet co vyzaduje. A v tomto se mi prave libi tyto stranky, protoze te nikdo k nicemu nenuti, ci dokonce nevnucuje. V tomto smeru mobilmania chlapi jsou excelentni.A dekuji jim za jejich praci.ALE TED KE CLANKU:
Ano, 85% clanku na webu jsou jen podplacene a naprosto nevyhovujici, proto kdyz delam pruzkum co stahnout pro svoje potreby, sleduji vice stranek a co hledam, jsou informace. Pokud nekdo napise recenzi o mobilu na 5 radku, tak ji sotva vyzkousel. Tim narazim na tituly jako TOP 10 aplikaci pro TO ci ONO pro android, iOS atd.Nejlepsi recenze jsou od uzivatelu ci jak udelala mobilmania.cz nedavno, vyptala se lidi, co pouzivaji za aplikace na pocasi a podle toho udelala souhrn. Nehledel jestli jsou zadar ci se za nich plati, proste prelozila nazory od lidi a jejich zkusenosti.Nezapomente, informace jsou skvely bussiness a tak pokud neco ctete, pouzivejte rozum!!Hezky den(noc) preji
Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2013 23:45

Před časem jsem napsal podobný článek, akorát s tím, že jsem naopak vůbec neměl problém za reklamu zaplatit. Koho by zajímala efektivita jednotlivých reklamních kanálů pro trochu specifickou aplikaci, tak http://bit.ly/Wb2jvT...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 22:02

Jestli jste si doposud mysleli, že svět kolem Androidu je ztělesněním Open Source, tak vězte, že o peníze tady jde až v první.A to jste si jako myslel, že Open Source = zdarma? Pracuji ve firmě, která obrátí ročně přes miliardu dolarů jen tím, že prodává open-source produkty a služby. Jinak ten spam co dostáváte, ten s Googlem nemá nic společného. Dostává ho každý, kdo zveřejní svoji e-mailovou adresu přes Google Play (ještě že jsem tam dal rovnou odpadkový koš Jinak to co jste nezvládl je takzvaný launch. Nikdy do žádného app storu nesmíte aplikaci dát "jen tak" s tím, že se pak možná koupí nějaká reklama. Musíte to mít dopředu spočítané a od první hodiny investovat do reklamy. Jinak přijdete o ten nejlepší moment a možnost návratu již v podstatě není.JInak gratuluji k prozření a (upřímně) přeji mnoho úspěchů na poli mobilních aplikací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 22:01

Zkrátka ve světě Androidu si můžete koupit téměř vše.
Pozměnil bych to na:
"Zkrátka ve kdekoli si můžete koupit téměř vše."Nechají se koupit zprávy v médiích, koupit přiohnutí zákonů aby mi vyhovovaly k mému podnikání, koupit si beztrestnost, koupit si nová játra nebo srdce, koupit si manželku, atd.... .Vítejte v realitě. Lze si koupit téměř vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 20:21

Vítej ve skutečném světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 20:02

Android ani Google mi nesmi pres prah

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2013 16:11

Z toho si nic nedělejte...Nedavno tady byla serie članků o jakymsi českym děso telefonu za uživatelsky přijemnou cenu 10000 korun.člověk hloubal hloubal proč dostava tolik prostoru předražený s.ač a nic jinyho než že redaktor je kamarad nebo dostal finančni nabidku se na te podivnosti podilet ho nemohlo napadnout.Ted je tady pro změnu reklama na hodně špatnej poznamkovej blok kterej neumí ani desetinu co třeba catch notes a do toho přimotany povidaní o tom že existuje možnost si zaplatzit recenze...Jaka novinka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 14:46

A co jste od toho čekali? SNADNO VYDĚLANÉ PENÍZE? Nevěřím, že jste se do něčeho pustili jen "abyste udělali uživatele šťastné", což vyplývá z článku, založení firmy a práce na placených programech. Vzhledem k tomu, jak výnosný to nakonec bude JOB, (jen z každého reklamního prokliku banneru v aplikaci berete cca mezi 0,2 - 0,8 €) jsou poplatky jiných takových, kteří se snaží "zaplnit díru na trhu" zcela pochopitelné. Napsat nějakou recenzi, (navíc konkrétně na nějaký výrobek a s příchozím požadavkem přímo od majitele produktu) samozřejmě taky něco stojí a stát bude, každý chce a potřebuje dneska vydělávat.
Jinak vám fandím při psaní dalších a dalších aplikací, pevné nervy, jen trochu méně růžové oči, že někde něco dostanete zadarmo a všichni si vás budou hned na lusknutí prstu všímat a uctívat. Člověk si dneska nemůže dovolit BÝT NAIVNÍ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 02. 2013 13:11

Proč neprogramují pro Windows, nebo jiný férovější systém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 11:39

Kouknul jsem na Play na obrázky tý aplikace. Má hnusnou ikonku a screenshoty vypadají šíleně nepřehledně. Za mě vám ke stažení nepomůže ani takováhle propagace na MobilMánii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 11:32

Pár poznámek z pohledu vývojáře (trochu jíný pohled)https://plus.google.com/111585421626680816020/posts/3WF2vaJj4Pe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 11:24

Potreba marketingu je v dnesnej dobe jasna vec. To ze marketing stoji peniaze takisto. Ale marketing je v prvom rade o pochopeni co zakaznik chce a dalsia calendar/todo/notes applikacia to urcite nie je. Aj keby to bola vysoko nadpriemerna appka v danej kategorii tak ma hned 2 problemy bez toho ze by som ju vobec nainstaloval: a)nemastne neslane graficke prostredie neuputa
b)textovy popis v play store ma zlu formu a nizku uroven anglictiny, neuputa, skor naopakV dnesnej dobe je typicke sa stazovat na vsetko, ale lepsie by bolo sa sustredit na veci ktore vie jednotlivec ovplyvnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2013 10:39

Koukám, že autor objevuje Ameriku pět set let po Kolumbovi. Dobrý produkt se sám z ničeho nic neprodává/nepoužívá. Je třeba informovat a informovat a informovat. Z mé praxe mohu říci, že pokud nedělám osvětu, tak bych nikomu nevnutil OpenOffice, zato MS Office zabere u každého BFU. I když poukazuji že OpenOffice má stejné vlastnosti jako MS Office, je to marné, je to marné, je to marné. Bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2013 10:07

Setkání s realitou. Pořád platí: Neni probém vyrobit. Problém je prodat. Proto taky pořád shání obchodní zástupce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2013 09:51

Tak samo se to neprodá a existuje spousta pijavic, to není nic objevného. Mě osobně spíš mrzí, že je u mobilů takový restart celého softwarového odvětví a když člověk přechází na smartphone, tak se nemá moc čeho chytit, protože aplikace pro velké počítače mají jen málokdy schopnou mobilní alternativu. Raději než procházení tady toho (s prominutím) bordelu bych si raději přidával zdroje, které chci nějakým způsobem odebírat a používat, dal bych si tam základ OS (aby se aktualizovaly systémové aplikace) - a pak, co já vím - třeba Google, Adobe, Operu, VLC, pak klidně třeba Samsung nebo Nokii - co je komu libo a tady tu soutěž desetitisíců rychlokvašek o čelní místa na nějaké stránce bych v poklidu ignoroval. Bohužel úplně všechny obchody na všech platformách vypadají úplně stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2013 09:16

Autor píše: " Nebyl by lepší svět, ve kterém by člověk za přečtení článku zaplatil autorovi 2 Kč? Pak by
článek nebyl napsaný pro třetí stranu, ale pro
čtenáře."
V Čechách? To mi připomíná situaci ve fotbale, tam také diváci za vstup na zápas platí a přitom je zápas koupenej někým jiným. Tím že bychom my čtenáři platili za obsah bychom nijak nebránili autorům toho obsahu psát tendenčně za peníze "sponzorů". Jen bychom ze sebe udělali ovce(čti blbce).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 09:14

Doufat, že strávím desítky hodin psaní aplikace a následně se pak bude prodávat sama bez jakéhokoliv marketingového zásahu je nesmysl. Tak to nechodí v žádném byznysu.
To je jako doma dva měsíce opravovat veterána a pak ho hodit maximálně na bazos.cz a doufat, že ho prodám za velkou částku. Je potřeba se umět prodat, což samozřejmě něco stojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2013 09:04

on je Google Play open source?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 08:47

Nabídky na placená hodnocení ve Store přicházejí i na iOS a Macu, to není jen specialita Androidu. Co se týče nabídek placených recenzí na webu, toto v drtivé většině případů nabízí jen malé weby s relativně nízkou návštěvností (PR3-PR5), naopak velké weby vám zrecenzují aplikaci zadarmo, jen musíte mít pořádné štěstí, aby redaktora oslovila. U malých webů z vlastní zkušenosti víme, že jsou schopny přinést prodej maximálně v desítkách kusů a tak by se placená recenze ani nezaplatila (typicky 150-200 USD). Větší web vám u stejné aplikace přinese stovky prodejů za den a zadarmo. Efekt by to možná mělo jen při soustředěné publikaci recenze na mnoha webech (náklady v tisících USD), aby se aplikace vyšplhala do žebříčku ve Store, což je samozřejmě klíčové pro její další úspěch.Mnohem efektivnější by mohla být zaplacená reklama na velkém webu nebo domluvený promotion za provizi (jako nabízí třeba MacUpdate pro aplikace na Macu). Naopak reklamní systém Google AdMob zmíněný v článku je pro placené aplikace na Androidu podle nás naprosto nepoužitelný a ani pro aplikace zdarma ta konverze nevypadá životaschopně. Koho by zajímal reálný příklad, na fóru občanského sdružení České-Hry ve vlákně o vydávání her pro mobilní platformy jsme se o tom rozepsali víc: http://goo.gl/XVgoP... Zaručený recept na úspěch ale neexistuje, je třeba to stále zkoušet a kalkulovat s tím, že to je hlavně o velkém štěstí. V listopadu s námi dělal Filip Kůžel rozhovor tady na Mobilmanii: http://www.mobilmania.cz/clanky/pirati-na-androidu... ...
Dost čtenářů v diskuzi psalo, že dobrá aplikace se musí přeci prodávat sama (a naopak špatná se neprodá a tam máme hledat příčinu slabých prodejů, přestože v současnosti už naše hry hraje přes 200 tisíc pirátů ;)). Vzhledem k počtu vznikajících aplikací každý den a omezené možnosti výběru ve Storech (pouze desítky pozic v hlavních kategoriích, na další stránky skroluje minimum lidí) je ale o obrovské náhodě, aby se i skvělá aplikace dostala bez dalšího marketingu k platícím uživatelům a začala se dál šířit. A naopak i nijak extra aplikace se díky marketingové masáži může dobře prodávat. Příklad:
1) O naší hře DeathMetal napsal server Droid-Life, přes noc rázem naskákala stovka prodejů, díky tomu se aplikace dostala do prvních desítek v US Play Store a tam se držela setrvačností ještě 14 dní a stále přinášela prodeje (při poklesu pozice na další stránku už byl znatelný pokles).
2) Když jsme vydali naši hru DeathMetal také na Macu, po pár dnech ji Apple vybral jako featured a hřála se týden v kategorii New¬eworthy. Předchozí jednokusové prodeje za den se rázem zvedly a prodalo se přes 500 kusů (a to je aplikace na Macu dražší než na mobilu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 02. 2013 08:41

1/ Článek může působit dojmem, jako by ten "ceník" pocházel od googlu?
2/ Celkový přístup autora je velmi naivní. Pokud předpokládá, že udělá aplikaci a začnou se mu sypat peníze aniž by investoval do marketingu, tak by se měl vrátit na zem. V aplikacích funguje úplně stejný trh jako s čímkoliv jiným - s potravinami, elektronikou, auty. Asi by působilo dost komicky, kdyby výrobce automobilu brečel, že vyrobil auto, které ho stálo opravdu hodně úsilí a nikdo ho nechce, protože o něm nikdo neví a ty zlé reklamky chtějí peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2013 08:31

Mohl by autor napsat zmíněné stránky s placenými recenzemi? Androidcentral, androidpolice, droid-life??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 08:27

Kdyby si tohle někdo napsal do blogu tak ok. Ale jako článek tady to je úlet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 07:07

Vyvíjím aplikace pro Windows Phone a s ničím takovým jsem se tam nesetkal. Ale to je přirozeně tím, že to je malá, fanouškovská platforma. Píší o ní v podstatě jenom nadšenci.Vývojáři jsou ovšem frustrovaní zase právě tou malou velikostí trhu.Přesto má moje nejlepší aplikace - a je to aplikace zcela okrajové kategorie, ale je v ní nejlepší, ladička na hudební nástroje, Accurate Tuner - ve třech verzích přes 150 000 stažení a generuje zajímavé příjmy:Tady je Free (Lite) verze:
http://www.windowsphone.com/cs-cz/store/app/accurate-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  20. 02. 2013 05:40

Co kdyby se programy nedaly ukrást? Byly by levnější, kvalitnější a bez reklam, protože když už jednotlivec zaplatí za svou licenci, platí i za devět kopií, které jsou používány nelegálně.Toto vse dogma, ci snad mozna jenom vlastni nazor uz je davno vyvraceny. Pokud aplikace nejdou krast, paradoxne to zmensuje mnozstvi prodeju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 02. 2013 01:29

Tenhle clanek je jen velka naivita, jako u maleho ditete. Co je na te placene reklame prohnileho?Nikdo nikoho nenuti Google Play (dokonce ani nema s open source nic spolecneho, stejne jako ostatni aplikace od Googlu) pouzivat, jsou i alternativni markety, kdyz na to prijde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2013 01:11

Nu až zveřejníte placenou verzi, to se teprve pobavíte, pokud budete měřit konverzní poměr mezi placenými a ukradenými staženími. Android je nejzhovadilejší věc přesně podle principu, co je zadarmo, smrdí.
Pro platformy, kde se prostě krást nedá, jako je WP, je to pak konkurenční nevýhoda, protože zejména v ČR jsou většinové jen dvě skupiny uživatelů: Jedni ušmudlaní šmejdi, zejména uživatelé AND, kteří jsou bytostně přesvědčeni, že kradení je morální a správné a nebude to jistě dlouho trvat a pod touhle mou rouhačnou myšlenkou se brzy některý objeví. Druhá je skupina nebožáků nakažených tímhle svinstvem, kteří ani netuší, že by měli platit a proč, jelikož vše je od těchto parazitů ke stažení zadarmo.
Sám kradu filmy, neboť jejich ceny jsou nemorální a cestu k rozumnému placení neznám.
Už jsem v životě ukradl třeba Office nebo Win, protože jsem stejného názoru jako u filmů, ale dnes už je Windows za rozumné peníze a MS Office lze nahradit Open Office, takže se dá říct, že i ten komp mám čistý.
Ale ještě nikdy v životě jsem neukradl malou aplikaci, na které se dřou mladí kluci nebo firmy a chtějí za ní přiměřeně zaplatit. A že 20Kč za appku nebo 50-70Kč za hru opravdu považuju za přiměřené.
Dokud nebudeme učit malé děti, že programování je práce jako každá jiná a jeho výsledky prostě nejsou zadarmo jen proto, že existuje internet, nebude lépe.
Nevěřili by jste, jak velký rozdíl spatřují paraziti mezi ukradením rohlíku v obchodě a ukradením aplikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 02. 2013 00:50

Já bych nebyl tak krutý jako kolega výše. Nevím kolik vám je, ale jste trochu naivní, všechno je o penězích a je jasné že velké weby si budou kromě reklamy (kterou dost uživatelů blokuje a stejně moc z ní nemají) vydělávat ještě takto. To je výhoda CZ webu, tady se to snad nikomu moc nevyplatí.
Je jasné, že za propagaci na fb atd. se platí a lze jí sehnat úměle a je to dost důležitý faktor.
Jinak ta aplikace je vcelku dobrý nápad, ale pro mě celkem neúčelná, je to kombinace kalendáře a poznámek, což oboje preferuji zvlášť a se synchronizací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2013 00:32

A kolik se platí za pomlouvačný článek na MobilManii? To je snůška blábolů, jakou jsem už dlouho neviděl. Tohle je prostě realita, se kterou se nedá nic dělat. Jak může někdo někomu bránit v tom, aby psal pozitivní nebo negativní komentáře na něco? Co by s tím mohl Google dělat a kde bere autor článku doměnku, že na jiné platformě to bude jinak? Už mi přijde, že za chvíli se bude Googlu vyčítat, že prší.Jinak ta aplikace je v zásadě k ničemu. Je barevná, to je asi tak všechno, co se k tomu dá říct. Na marketu se dá najít plno jiných se sychnronizací úkolů, upozorněními atd. a zadarmo. Takže se opravdu nedivím, že o ten program není žádný zájem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor