Tak ono je to do jisté míry logické, Apple začíná být pomalu obět svého úspěchu, podobně jako kdysi Nokia. Má mnoho spokojených uživatelů, kteří jsou na iOS zvyklí a výraznou změnu by nemuseli dobře přijmout. A dělat inovace, když se pořád musíte ohlížet zpět prostě není snadné. Proto Apple může dělat jen drobné krůčky, aby si to se zákazníky náhodou nerozházel. Konkurence oproti tomu může mnohem více experimentovat a je podstatně dravější, což je vidět zejména na Samsungu. Proto taky Apple začal patentovou válku, cítí, že mu ujíždí vlak. Tato válka má ale své oběti, což je vidět například na mapách. Ano, nyní má Apple dost prostředků, aby si mohl vařit vlastní řešení, ale ve chvíli, kdy se přestane dařit může být taková mapová divize najednou koulí na noze. Ono čím výš člověk je, tím snadněji se dá spadnout. O tom se přesvědčila jak Nokia, tak i samotný Apple, který po slavných 80.letech bojoval v 90 o přežití.Jinak to, že prodeje jdou jako po másle je sice pravda, ale to je současnost. Technologické firmy ale musí řešit budoucnost, a tam už to nemusí být tak jednoznačné.