S lidmi jednám dnes a denně a naučil jsem se jednu zásadu, že 99,9% LŽE nebo si různě opravuje pravdu... Proto je potřeba si informace zjišťovat a ověřovat jinde a informace, které mi říká stěžující si člověk vůbec nebrat jako věrohodné.Pošta kdekoliv na světě má POVINNOST podobnou zásilku OKAMŽITĚ vyloučit z další přepravy - nějak si nedokážu představit, že by explodovala baterie, čoudilo by to všude okolo a přepravní firma by zásilku dál s úsměvem přepravovala.Osobně si myslím, že se to stalo jinak - týpek dostal nový iPhone a protože si jej buď vlastníma gramlavýma prackama poškodil (lidí, kteří si rozmlátí mobil už při vybalení nebo krátce po něm je hodně) nebo prostě jen toužil po publicitě, tak jej vzal, vrátil pěkně zpátky do krabičky a pak to celé nechal pěkně zapéct v mikrovlnce, případně jiným, způsobem ji odrovnal... Pak to nafotil a hodil na net jaká se mu stala "tragédie" Navíc i to, že to neřeší osobně, ale že je to "mobil kolegy" - no prostě dva blbečci si hrají a mají strašnou radost, že všechny tahají za fusekli.Apple dělá chybu, že okamžitě, co se o tom dozvěděli, tak jim nechali poslat novej atd. Měli si první všechno zjistit, ověřit si to u přepravní firmy, přeptat se PROČ doručovali zásilku, kterou měli vyloučit z přepravy - mluvit s někým, kdo ji vezl, podívat se na kamerový záznam ze skladu poštovní firmy atd.Přístup "kdokoliv si na cokoliv stěžuje, tak okamžitě dostane to, co chce a plné prachy" je dobrý leda tak u jednorázových akcí, kde to stěžujícímu zavře klapačku a co bude zítra už vás nezajímá, protože je to jednorázová akce.Ovšem pokud podnikáte trvale, tak tohle je to NEJHORŠÍ, co můžete udělat, protože jednomu člověku vysypete neoprávněně prachy a další den už tam stojí i všichni jeho kámoši, když to uděláte znovu, tak pozítří už tam stojí s nataženou hnátou i kámoši kámošů...K tomu ještě navíc dáváte vědět světu, že pro vás nemá produkt žádnou cenu, když ho jenom tak bez ověření rozdáváte na "usmíření" jak koblihu nebo reklamní propisku!Zkuste reklamovat Porsche, tam taky nestačí jen poslat pár fotek kecnout něco o spokojenosti a neřeknou vám do hodiny - jako v tomto případě - "tak my teda posíláme novej bourák"!