Apple se dostal do nejvíce filmů, vládne product placementu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 111

Názory k článku

15. 03. 2015 20:58

doufam ze to ma kazdej vojak v tech americkejch tancich co sem uz jedou do evropy, apple nic nevydrzi, rusove sem hodej bombu a jediny co bude fungovat sou rusky telefony a majtrosky, pac sou ze dreva a maji uvnitr jen elektronky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2015 01:24

dúfam, že vám to video ukáže ...neskutočné video o najnovšom výrobku ejpl https://www.facebook.com/video.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2015 15:07

Výrobky Apple jsou hlavně hezké a fotogenické, zkrátka to tam sedí. Podle mě za to Apple velmi často ani nemusí platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 03. 2015 13:55

Kdyz se rekne tablet - american si hned vybavi iPad.
Apple a jeho produkty jsou i kvuli (a predevsim) jeho ekosystemu v USA ponekud nekde jinde nez ostatni znacky. Mnohdy tak v takovych filmech nejde o prezentovani konkretni znacky, ale spis o scenu s nejakym obecnym a v podvedomi verejnosti rozsirenym zbozim. Nebo by vam opravdu prislo prirozenejsi, kdyby se kapitan Amerika namisto apple storu rozhlizel mezi samsungy?
Produkt placement bych u americkych filmu/serialu hledal prave spis tam, kde se objevuji jini vyrobci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 03. 2015 12:11

Docela jim to přeji - Windows Phone se už z toho bláta pravděpodobně nevyhrabe a nebylo by dobré, kdyby měl Android 100% trhu.Jen nechápu, proč iPhony ve 21.století neumí pořizovat fotografie v režimu 16:9. Dát za smartphone 20+ tisíc a poté se na UHD LED TV dívat na fotky s černými pruhy na levé i pravé straně, to je docela out..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (68)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2015 11:17

pomerne nedavno mi zde nekterej jablecnej sektář vysvetloval, ze Apple reklamu nepotrebuje zadnou...no a tady to je, podprahove ukazovani ajfounu ve filmechnavic jsem mu taky vysvetloval, ze nikdo neplati v evrope za reklamni kampane tolik. oblepene historicke baraky v centrech metropoli za milionove castky v eurech nejsou vyjimkou. nyni jsem treba videl oblepenej barak ultramonstrozni plachtou, na ktery byla celkem hezka fotka a na ni napsany: porizeno ajfounem!tato firma neuveritelnym zpusobem vyplachuje hlavy, kdy nejpatrnejsi to je v diskuzich a v zari v okoli apple storu, kde se to hemzi stany a plastovejma zidlickama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2015 10:16

Takové kydy ,to už nemáte o čem psát ,to je hrozný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2015 10:13

nemusíme chodit do Ameriky (nakonec je třeba si uvědomit že v Americe Apple je vnímán více normálněji než tady).
I u más je mnoho filmů kde je použit produkt Apple a mnohdy je logo vyretušované ale design je natolik osobitý že ho okamžitě každej pozná.
Jen namátkou podívejte se na stránky Lidl.cz co je tam zatelefon + notebook ?
Nebo na Eurosportu co je tam za telefon+tablet+notebook ? (a to mají aplikace pro všechny platformy)
A tak by se dalo pokračovat .. jejich design je synonymem pro dané řady produktů a to ať se to někomu líbí nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 03. 2015 10:11

Nejsem fanousek Apple, naopak, ale pruduct placement je konecne neco, kdy muzu rict "jo Apple je fakt dobrej". Umej to a nevadi mi to.
Co me na druhou stranu otravuje, je product placement Microsoftu. Ten se o propagaci ve filmech taky snazi a to nemene nez Apple, ale je fakt trapny, kdyz herec ve filmu placa jak debil rukou po obrazovce a matla to na dlazdice ve Windows 8. Takhle se v realu nikdo nechova a film naprosto ztraci na presvedcivosti, protoze matlal proste pusobi nerealne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2015 09:09

To je hrůza oni už nám ty reklamy cpou přímo do děje filmu.
Ale ono už to vlastně bylo i za totáče, např. reklama na Pribináček v pohádce Ať žijí duchové
Zajímalo by mě o kolik % pak stoupne prodej, asi to nebude zanedbatelné číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor