Bez překvapení. E-shop vybíráme podle toho, zda pošle balík zdarma

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) zveřejnila výsledky studie, která se věnovala doručování zboží zakoupeného přes internet. Asi nebude překvapením, že o cenu jde až na prvním místě – bezmála ¾ zákazníků si vybírá e-shop podle toho, jestli nabízí dopravu zboží zdarma.

Zákazníci by ocenili přesnější čas dodání objednávky, a pokud už by si měli připlatit za nadstandard, ocení vynesení zboží do patra, odvoz starého spotřebiče, instalaci a dodání o víkendu.

Zákazníci jsou ale jinak podle průzkumu v drtivé většině s doručením zboží z e-shopu spokojeni.

Více informací objevíte v infografice níže

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Diskuze (19) Další článek: Vodafone: dobij, vyhraj smartphony Huawei a nonstop volání

Témata článku: , , , Pře, Balík, Překvapení, Bali, Shop, Žďár