Slepice a vejce... Slepice a vejce... Když napíšete "Máme 100 000 skutečně kvalitních aplikací" a "Máme 900 000 aplikací" tak co vyzní marketingově lépe? Lidé bohužel reagují jinak, než jak by logika předpokládala.Kontrola aplikací v obchodech by měla být radikální a důsledná. A to platí nejen pro BB World, ale také pro všechny ostatní app story. V BlackBerry World je například tato nepříjemná statistika, před pár měsíci se naopak ukázalo, že 60 % stažení na Google Play má na vrub Top 50 aplikací. A Bůh ví, jak je na tom AppStore nebo Windows Phone.Nezbývá než se orientovat podle hodnocení a recenzí u aplikací (samozřejmě ne ve chvíli, když jsou u aplikace dvě recenze s pěti hvězdičkami, že je aplikace awesome, unbelievable apod.) a v případě BB World například podle certifikace "Build for BlackBerry" P.S. Je nutno dodat, že S4BB skutečně vytvořilo celou řadu opravdu zajímavých a užitečných aplikací, které fungují skvěle. Jen je škoda, že to zastřešili tímto spamem...
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 08. 2013 15:31