Nejde ani tak o to, že to tam nebude. Ale bude to "čitelné", myslím, že rychleji zmáčknu "ne", nebo "dále", než pořád komunikovat s prodejcem. Dále myslím, že se eliminuje "nedorozumění" na základě toho, že jim to chrčí, nebo jsem málo řval do mikrofonu. Ale samozřejmě, když budou chtít, způsob, jak mi znepříjemnit objednávku se najde vždy. Já ale s postupem času díky tomu prostě nejedu/nejdu tam, kde je potenciál určité nepříjemnosti. Nechodím do obchoďáků, které jsou záměrně stavěny tak, aby jste se "ztratil" a díky tomu viděl více obchodů, více produktů. Nejezdím tam, kde jsou z úsporných důvodů malé parkovací místa, nájezdy a podobně. A to bych mohl pokračovat Radši si zajdu tam, kde je míň lidí, ač je díky tomu cena o něco horší. Nemluvě o tom, že než, abych se někde snažil dostat, jel půl hodiny městem, pak 10minut parkoval, čekal ve frontě, tak si to radši nechám doručit poštou. Jistě, jídlo je jiná kategorie, restaurace buď nabízí určitý zážitek (pak chci číšníka, protože v takové restauraci, která nabízí zážitek je číšník na úrovni), nebo jde o nějakou společenskou událost, kde je více lidí a pak neřeším jídlo, ale společnost. Jídlo domů si taky můžu (a někdy to dělam), objednat přes net