A čemu se ta úžasná firma diví? Má poslední (a doufám, že definitivně poslední) zkušenost s nimi byla ta, že mi s klidem naúčtovali několik Premium SMS, přičemž ta sim karta mi už pár měsíců leží nepoužívaná v šuplíku (měl jsem tam tarif Odepiš a držel jsem si to jako zálohu - párkrát za rok se mi hodilo mí jeden telefon navíc pro příjem).S reklamací mne poslali někam, že prý to mám reklamovat u provozovatele služby, oni s tím nemají nic společného. Odmítli řešit, že sim karta nemohla být připojena do sítě, prý uchovávají pouze ty údaje, které jsou (cituji) rozhodné pro účely vyúčtování. Tedy z toho vyplývá, že už nebudou uchovávat informace, které jsou rozhodné pro oprávněnost vyúčtování. Pochopil jsem z toho, že cokoli si na fakturu vymyslí, to musí zákazník zaplatit a pokud nechce, Vodafone nic dokazovat nehodlá. Pro mne to bylo veřejné přiznání k tomu, že klidně okradou zákazníka či budou okradení pomáhat. K tomu pak neuvěřitelně arogantní jednání na infolince, nulová ochota pomoci zákazníkovi...Měl jsem s nimi problém už před rokem, kdy jsem od nich přenášel dvě aktivní čísla používaná už od dob Oskara. Z viny Vodafonu se přenos táhl skoro dva měsíce (dvakrát "ztratili" žádost o převedení čísla). To, že jsem za těch několik let u nich utratil několik desítek tisíc a využívání za tu dobu průběžně rostlo, jak jsem potřeboval stále více služeb, to jim bylo jedno. Nějaká ochota udržet si zákazníka byla na bodu mrazu.Fakt příšerná firma.