CoreTel: šedý virtuál pomůže ušetřit, ale…

Diskuze čtenářů k článku

Pája  |  14. 11. 2012 16:25

A myslíte si, že by ceny v Česku klesaly tak rychle, kdyby nebylo šedivých operátorů..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 09. 2012 15:09

Jsem u ekolektivu a jsem MAXIMÁLNÉ spokojen! Volání do všech síti 1kč, volání v rámci VPN zdarma (do VPN můžeš prihlásit lidí kolik chceš) Jen měsíční poplatek 100kč. Všem DOPORUČUJI. Info: 774256686

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  25. 04. 2011 16:30

v slovenskom T-Mobile mám 10GB za 20,16€ bez viazanosti a s rýchlosťou HSPA+ do 21,8Mb/s. To máte blbý mobilný trh, keď šedý virtuál akože ponúka niečo lacnejšie čo inde stojí menej,m alebo je tam niekoľko násobne vyššia rýchlosť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
straspytel  |  26. 04. 2011 16:54

koho to zajima ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  23. 04. 2011 15:30

Bohuzel tyhle sluzbi nejsou ureceni pro normalni zakazniky .. jen pro lidi ktere vyuzivaji sluzby od firmy Rete!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxl  |  23. 04. 2011 08:16

Nevím. Na jednu stránku dobrý článek, že informuje o existenci "šedých" operátorů.
Na druhou stranu zbytečně straší a píše nepravdu. TmT potažmo Hermod nepřestal poskytovat své služby (např. www.volejshasici.cz). Sám s nimi volám (a rodina) přes 2 roky, známý dokonce cca. 4 roky. BEZ PŘERUŠENÍ!
Jsem navýsost spokojený a v mém okolí (lidi, které znám všichni pomalu také přecházejí od ostatních).
Jediné co bylo, tak přestali přibírat nové zákazníky, než si to s O2 vyřeší. Nyní je už vše delší dobu OK, bez sebemenší změny.
Nevím tedy proč nakonec autor straší, že uživatelé "dovolali". Zase polopravdy a zaujetí, ale to už jsem jsem si poslední léta od MM a Žive zvykl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  22. 04. 2011 22:24

Jenže pokud mám s šedým či jiným operátorem uzavřenu smlouvu a on přestane poskytovat služby já mu přestanu hradit faktury a skončí to u soudu ,protože on bude chtít platit já ne pokud nedodá služby mě nezajímá ,že on je odstřihnutý od o2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Havlík  |  22. 04. 2011 19:27

Na našem trhu se má objevit také virtuální operátor spolupracující s O2 a U:fon má se chovat jako Vodafone, Můj operátor nebo O2 SK. Tento operátor bude mít franšízové prodejny pokud vše půjde jak má start operátora je naplánován na rok 2012.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepik  |  22. 04. 2011 21:38

to brzy když prosinec 2012 je konec světa :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 04. 2011 18:21

"Nad fenoménem ... se před velmi pěkně zamyslel blog Mobil(n)ovinky." Nad vyznamem teto vety jsem se take zamyslel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wf  |  22. 04. 2011 12:48

A co účtování minut? 60+60 nebo 60+30? nikde jsem se to nedočet a to může onu výhodnost dost znehodnotit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  22. 04. 2011 13:17

No, vzhledem k tomu, že využívají systém O2, lze předpokládat zlodějské účtování po celých minutách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  22. 04. 2011 14:32

60+1 ... to není O2, jen jejich BTS, ani ty socko operátory nemaj společný, nic, díky Bohu
Ten tarif za 699 ujde, ale dokážete mi to zařídit? Já Vám ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  22. 04. 2011 14:37

i když pardon, omluva O2. Je citelně cítit restruktualizace a dlouho jsem už nenarazil na nějakého chudáka, když jsem řešil ADSL, myslím, že se už přesunuli tak na úroveň Vodafonu s operátory. Za to jim patří má úcta, smekám, vypadalo to, že se nedočkáme. GC je však se slečnama ještě dále

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  23. 04. 2011 08:40

Mám drážní VPN Family kteá taky jede v síti O.2 a účtování je 60+1 Takže bych tak vehementně netvrdil že 60+1 to není.. Klidně může být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wf  |  23. 04. 2011 11:14

tak jsem se s CoreTel pokoušel spojit abych zjistil víc podrobností protože se mi ten větší tarif celkem líbí a kulový. žádná reakce. Pokud takto probíhá komunikace s potenciálním zákazníkem tak jak asi probíhá komunikace při reklamaci apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 23. 04. 2011 12:07

Zkuste to spíše v pracovní dny od 9:00 do 17:00.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 26. 04. 2011 16:58

Na můj dotaz ohledně účtování dorazila odpověď až dnes, takže to do článku doplním nyní. Je to 60+1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  22. 04. 2011 12:08

Hmm.. fakt bomba nabídka Radši si nechám 300 min a 200 SMS za 435 Kč a za 300 Kč neomezený internet u profesionálního Global caru... a ještě mi za to platěj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  22. 04. 2011 12:13

Jo a ještě jedno. Typický český podvůdky s DPHčkem - dole menším písmem - bez 20% DPH - to tu nabídku dělá vyloženě COOL ....Takže jak tu někdo píše jak je geniální mít neomezený net za 749, tak aby se nedivil ve vyúčtování :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honefr  |  22. 04. 2011 17:59

To jsem byl já, tak jak to teď počítám tak to už je lepší si vzít ten od O2 za litr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  22. 04. 2011 12:51

A to já si raději nechám neomezené volání ve vlastní síti + pevné sítě a 900 minut do ostatních sítí + sms do všech sítí za 0.60,- a internet v mobilu s 800 MB FUPem. To vše jen za 699,- s DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vendelýn  |  22. 04. 2011 11:51

Fčéra sem volal na O2 že ruším ten nejlevnější NEON za 300 Kč, že ho nepotřebuju, přepnuli mě na nějakého přemlouvače, ten nabízel hory doly, furt jsem nechtěl a nakonec sme se teda domluvili, že mi dá na rok 35 minut kamkoliv za 120 Kč, tak jsem to teda vzal no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vendelýn  |  22. 04. 2011 11:53

jo a neprovolané minuty se mi převádějí do dalšího měsíce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vendelýn  |  22. 04. 2011 11:54

a bez závazku, zrušit to mehe kdy scu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 04. 2011 09:31

Tak abys pak nebyl překvapenej... já si takhle pořídil EDGE, když mi přestalo jet CDMA s tím, že si můžu kdykoliv to bude možné nechat zapojit ADSL a vrátit EDGE bez pokuty. No a voilá... na prodejně mi při vrácení chtěli napařit pokutu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pikaču  |  22. 04. 2011 12:06

no ja nevim.. minuta za 3,50 Kc neni zadny extra terno kvuli kterymu bych se snima vubec bavil. ale tak kdyz si nic nelpsiho neumis najit tak je to asi dobry no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  23. 04. 2011 22:40

Nějaké strašně drahé, ne? Nemělo to být 120 minut za 35Kč? To už se docela blíží tomu, co umí nabídnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honefr  |  22. 04. 2011 11:44

Takže abych si to shrnul: O2 chce za datový tarif bez FUPu 1000,- měsíčně a tihle mi dají to samé za 749,-
Není to divné? Kdyby to byla pravda bylo by to boží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bb  |  22. 04. 2011 23:10

A co je na tom? Muj "preprodejce" to nabizi za 600,- a taky jsem u O2 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bb  |  22. 04. 2011 23:11

... a to včetně dph :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scruffy  |  23. 04. 2011 09:50

Já mam u TMT neomezený net za 300.
problem s odpojením byl ten, že tmt opravdu ty simky oriflamu a podobnym prodalo. nasledne je O2 chtelo zpět a zakazníky oravdu chteli pretahnout.
vysledek. simky si koupil oriflem a podobní a TMT je dále spravuje.
výhoda? obrovská. volaní o 60% dole, mobily o 1500 lepsi nez u operatora. datove služby? epesní :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilibald  |  22. 04. 2011 10:36

Docela zavádějící titulek, řekl bych.
Titulkem avizujete nebezpečí, které dole velmi nenápadně popřete
"... její vyvrcholení.":
http://www.mobilmania.cz/clanky/ctu-dal-zelenou-se... ...
- kdo neklikne mohl by si z logiky článku myslet, že to pro zákazníky zmíněných "šedivek" dopadlo zle.
Plus si vyberete jednu firmu, což vytváří dojem že speciálně jeho zákazníci by se měli mít napozoru.
Pro info: "přes" CoreTel volám 4 roky, naprosto bez problémů, znám i dřívější historii a majitele, takže i v tomto směru jsem v klidu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 22. 04. 2011 10:48

My v prvé řadě spoléháme na to, že naši čtenáři jsou natolik inteligentní, že nečtou pouze titulky ke článkům, ale články celé. Krom toho ale myslím, že valná většina z nich stejně dobře ví, jak ta zmiňovaná kauza dopadla, i bez opakování v tomto článku.
Co se týče samotného titulku - nemyslím si, že je zavádějící. Vždycky zde bude určitá šance, že si se "šedivkou" jednoho krásného dne nezavoláte. Ano, třeba to už druhého krásného dne bude opět fungovat, nicméně je fér na tuto skutečnost upozornit. "Šedivky" nehaníme, ani nevyzvihujeme do nebes. Dle mého názoru informujeme objektivně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paur  |  22. 04. 2011 12:31

Podle stylu příspěvku mluvíš za celou redakci. Takže bych rád znal vysvětlení, co znamená dnešní nadpis jiného článku: "Apple prodal 18 milionů iPhonů a stal se největším výrobcem na světě". Také není zavádějící?
Pokud se redakce spoléhá na na inteligenci svých čtenářů, pak stejné právo mají i čtenáři a spoléhají se na inteligenci redaktorů na tomto serveru.
Přestaňte - myšleno Mobilmania - bulvárně nabízet své články a nemusíme o tom zde diskutovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 22. 04. 2011 13:21

Kritiku o iP směřujte do příslušného článku. Ohledně bulvárnosti / nebulvárnosti - tak to připadne vám, někomu zase opačně (tendá na faktickou stránku článku). Budete se s tím buď muset smířit, nebo je přestat číst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepan  |  22. 04. 2011 15:20

Nevím sice kdo jste, ale píšete pěkné kraviny. Z vašeho příspěvku je cítit arogance. Spíše než někomu psát ať to nečte, by jste se měl nejdřív zamyslet nad tím, co Vám autor předchozího postu chtěl říct.
Pokud budu mluvit za sebe, tak "MOBILMANIA" byl pro mě vždy odborný server, co se týče informací o mobilech, ale jestli z toho chcete dělat "BLESK", tak to budu asi druhý člověk, který tohle přestane číst. A věřte, že lidí bude přibývat.
Zachovejte si prosím serióznost v podávaných informacích a nedělejte z lidí hlupáky.
Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paur  |  22. 04. 2011 15:59

Nedá mi to, na toto musím odpovědět.
Předně, nemám problém s vykáním, někteří si na to potrpí.
Můj příspěvek nesměřoval na kvalitu, nebo nekvalitu článku, ale na způsob, jakým upoutává Mobilmania na své dílo, což jsou články samotné. A protože tento server navštěvuji pravidelně, vím, že si na tento fakt začíná stěžovat celá řádka čtenářů.
Pokud tedy mluvíte za celou redakci, tak (a teď se jedná jenom o můj soukromý názor) je její sebereflexe na bodu mrazu. Věta "budete se stím muset smířit" je opravdu zoufalství!
A navíc být Vaším inzerentem, tak mě jednoznačně "potěší", že doporučujete čtenářům nečtení článků - tedy nekonzumování reklamy.
Takže abych to uvedl na pravou míru - mě osobně nevyhovuje bulvár, a to ani v názvech. Po upozornění na tento nešvar, jehož smyslem bylo pouze přispět k vylepšení mého oblíbeného serveru, jsem byl vykázán do "patřičných" kolejí přímo členem redakce. Tomu nerozumím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  22. 04. 2011 16:24

Problém je, že redaktorem v MM může být poslední dobou každý, kdo má v prdeli díru. Podle toho vypadají články i přístup ke čtenářům. P.S. to přirovnání jsem zvolil v duchu přísloví o hrubém pytli a záplatě, kdyby to náhodou někoho z redakce popouzelo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 22. 04. 2011 19:03

Nemyslí si. Problém je v tom, že valná většina čtenářů se místo na faktickou stránku článku zaměřuje na subjektivní pocity "bulvárnosti" titulků, překlepy a podobné věci.
Jestli vám vadí konkrétní bulvární nadpis u konkrétního článku, tak jej řešte s autorem, článek o Applu jsem nepsal já. A co se mých nadpisů týče, tak osobně na žádném z nich nevidím nic bulvárního. Ale pakliže je to vaše výslovné přání, tak příště můžeme uspořádat anketu o tom, jak přesně má titulka znít, aby bulvární nebyla :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 04. 2011 09:53

Mám T-Mobile,nevíte prosím někdo náhodou ,který "šedivý operátor" nabízí levnější volání v síti T-mobile? děkuji moc za odpověd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 22. 04. 2011 10:21

Podle všech informací přeprodávají všichni tři zmińovaní šediví op karty O2. Síť v těchto případech nehraje roli, jde o cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mb  |  22. 04. 2011 10:29

zmelik s jeho star- neco, ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls  |  22. 04. 2011 09:13

Když si to shrneme, tak to nejhorší, co se může stát, že operátor šedivku jako svého velkého zákazníka zařízne a bude potřeba změnit číslo, tj. rozeslat telefonnímu seznamu smsku, že jsem si změnil číslo. Ani to nakonec žádná velká tragédie není.
Jinak kauzy těch předchozích společností spíš ukázaly, že O2 by jim sice zákazníky rád ukradl, ale že to smlouvy mezi nimi tak úplně jednoduše neumožňují. Ono žádné velké šťourání v mobilním binci s naprosto předraženými službami a zároveň 90% slevami není vzhledem k ohlasu ani moc v zájmu operátora, protože by to mohlo ukázat jak český oligopol funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka56  |  22. 04. 2011 09:55

proboha, co by měl krást, když jsou stejně na jejich číslech. Problém byl v tom, že šedivky to začali nabízet kdekomu, aby jsi to pochopil, když dostaneš dobrý tarif jako firma i pro rodinné příslušníky a začneš tyto SIM prodávat před fabrikou na ulici, tak je samozřejmě problém, přesně toto se prakticky stalo.
Jinak pochvala redakci, že tyhle již nenazývá virtuálními operátory a zbytečně neblbne lidem hlavy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls  |  22. 04. 2011 10:47

Jedná se o ukradení maloobchodních zákazníků velkoobchodnímu přeprodejci. To, že jsou na jejich číslech, roli nehraje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka56  |  22. 04. 2011 16:31

hlavní problém je v tom, že přeprodejce porušil smlouvu, o nic jiného nejde, to je stejné jako řádně když platíš majiteli baráku vodu a ten má problémy s vodárnami, jseš prostě bez vody

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sly  |  22. 04. 2011 11:45

No mas pravdu, az na jednu docela podstatnou vec Ty platis faktury sedymu virtualovi aten pote hradi faktury operatorovi, takze muzes platit jak chces vzorne, muze se Ti stat, ze Te jednoho krasnyho dne zablokuji pro neplaceni. Navic nejsi majitelem telefonniho cisla, tedy zadne zmeny nemuzes provadet bez souhlasu virtuala, ale jinak o nic nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 04. 2011 12:01

Ne, jeho nezablokuji. Zablokuji to cislo.
A co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no to  |  22. 04. 2011 15:38

No, že si nezavoláš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor