Tam jde spíš o to, že o tom wifistovi ČTÚ jaksi neví, že. Namátkových kontrol je jen nějaké omezené množství, zatímco stížnost na rušení se řeší každá. A jestliže mobilní operátoři mají "celoplošné" pokrytí, tak se rušení jejich pásma velmi rychle zjistí. Většinou zavolá napružený zákazník že v nějaké lokalitě jsou potíže, OP si to zkontroluje vlastní technikou, zda to náhodou není jeho problém, a když není, už letí oznámení na ČTÚ, protože tomu mobilnímu OPovi jde samozřejmě o business...Jenže pokud wifisté mezi sebou tolerují "prasátka" a ČTÚ nikdo nic neřekne, tak je pravděpodobnost náhodného zjištění problému v konkrétní lokalitě velmi malá. Třeba tak jednou za dvacet let, nebo tak něco... Čili když takto někdo "svítí" na plné pecky, tak jej upozornit, a když to nedá do pořádku, prostě ho napráskat. Sám od sebe to nikdo patrně řešit nebude (kde není žalobce, není soudce).