ČTÚ varuje před šmejdy. Neprodávají jen hrnce a vysavače...

Nejen prodejci hrnců a vysavačů, ale i podomní prodejci telekomunikačních služeb nezřídka využívají nekalé prodejní praktiky. Pro tyto prodejce se vžilo označení šmejdi a zejména dříve narozené nyní na tyto prodejce upozorňuje Český telekomunikační úřad:

Pojem šmejdi je většinou spojen s předváděcími akcemi, se zázračnými hrnci a extra odolnými zavazadly, bohužel i v...

Posted by Český telekomunikační úřad on 31. srpen 2015

Můžeme si klást otázku, do jaké míry budou právě senioři schopní zaznamenat toto poselství na sociálních sítích, nicméně pokud patříte mezi ty mladší a internetově zdarnější, určitě „své seniory upozorněte, aby se nenechali zahnat do kouta a nepodepsali vše, co jim někdo strčí pod nos.

Návod dává i ČTÚ – ověřit si, že prodejce je skutečně zástupcem firmy, jejímž jménem jedná (vizitka, logo na smlouvě,…). V případě pochybností se poradit s někým známým a hlavně nepodepisovat nic okamžitě. Stále také platí, že pokud uzavřete smlouvu mimo prostory k podnikání určené, máte právo od ní do 14 dní bez sankcí odstoupit. Srozumitelný návod najdete například na webu dTestu.

Jaké máte zkušenosti s terénními prodejci telekomunikačních služeb?

Diskuze (5) Další článek: Alcatel Pop Up a Pop Star: zadní kryty především

Témata článku: , , , , , Vizitka, Šmejd, Pře, Vysavač, Var, Poselství