Za zrušení slev pro seniory a mladé (tedy >=60 let a <=26 let) můžu já, protože jsem na to podal stížnost na ČTÚ kvůli diskriminaci zákazníků na základě věku, což byla situace, která odporovala zákonu i dobrým mravům.Protože opravdu není důvod, aby například zaměstnanec ve věku 25 let měl jinou cenu než stejný zaměstnanec ve věku 27 let. Slevy totiž byly podmíněné jenom věkem a ne statusem studenta nebo starobního důchodce.Doufal jsem, že operátora to donutí nastavit výhodnější ceny pro všechny zákazníky. Opravdu jsem nečekal, že operátor pouze zruší slevy... Každopádně z delšího hlediska to vede ke zlevnění.Další věc, která mi obdobně leží v žaludku, jsou "regionální" nebo takzvané "GEO" nabídky, kdy například zákazník z jedné lokality platí úplně jinou cenu než zákazník z lokality jiné. Opět je to diskriminační a určené akorát k tomu, aby tam, kde je konkurence mohl mít operátor normální ceny a tam, kde není jiná možnost, mohl operátor zákazníky pořádně podojit.Nejpikatnější na tom je, že "regionální" nabídky se netýkají jenom xDSL internetu a televize, ale byly takto nabízeny i mobilní služby, kdy zákazník měl rozdílnou cenu například na základě PSČ jeho bydliště. V současné době, podle informací, které mám, se to týká už jen fixních služeb.Takové chování operátora je srovnatelné s nepoctivými taxikáři, kteří, pokud vezou rodáka z daného města, tak mu naúčtují běžnou taxu podle ceníku, ale jakmile do auta sedne cizinec, zapnou "turbo" a platí pěkně pětkrát tolik.