Vodafonu se osvědčila propagace neziskových projektů ve formě motivů na dobíjecích kuponech pro předplacené karty. Na všech dobíjecích kuponech operátora proto do budoucna mají být motivy neziskových DMS kampaní obsaženy. Díky loňským DMS kampaním na kuponech vzrostl počet odeslaných dárcovských SMS pro inzerované neziskové organizace v průměru pětinásobně. Letos se na kuponech objeví projekty Nadace Partnerství a občanských sdružení Loutky v Nemocnici a LOGO.
Dobíjecí kupony využije pro dobití kreditu na mobilních telefonech ročně více než milion zákazníků Vodafonu. Kupony s neziskovými DMS kampaněmi se v distribuční síti po celé České republice objeví od podzimu.
„Díky tomuto unikátnímu nápadu se nám meziročně podařilo několikanásobně zvýšit počet odeslaných DMS pro projekty Zvíře v nouzi, Helppes a Ratolest. Byznys tak zcela konkrétně pomáhá veřejně prospěšným projektům,” uvedl Přemysl Filip, Senior manažer společenské odpovědnosti Vodafone.
Kampaně Nadace Partnerství a občanských sdružení Loutky v Nemocnici a LOGO zvítězily ve výběrovém řízení, do nějž se přihlásilo přes 40 neziskových organizací. Kromě prostoru na dobíjecích kuponech se letos vítězné projekty budou nově moci bezplatně prezentovat i formou bannerů na portálu Vodafone live!