Jenže ta fráze o placení sotva "dálniční známky" nebyla směrována k řidičům, ale byla ve vztahu k současným poplatkům za přípojky, moulo A to se nejspíš brzy změní. Očekávat "spotřební daň" na data pochopitelně nelze (i když, některé státy v EU už o tom uvažují), takže si to prostě operátoři nasmlouvají jinak, lépe, konečně také výhodněji pro sebe. Prostě jak je někde peněz příliš, přísavky se objeví záhy."Plnou nákladovou" (obecně lze těžko definovat, jaká to je) na silnicích většina z nás platí dávno díky spotřební dani a DPH za paliva, bohužel na silnicích to není vidět protože většina těch peněz končí někde jinde.Hrubý odhad příjmů z provozu na komunikacích do státní pokladny je okolo 130-150 miliard Kč. Zpět je vraceno do staveb, modernizace a údržby zhruba 25-35%. Zbytek si rozebírá stát pro "vlastní potřebu". V klasickém podnikatelském prostředí věc nevýdaná.To je hrubě špatně ....Stačilo by po dobu 10-ti až 15-ti let vracet ty peníze do dopravní infrastruktury všechny a měli bychom pravděpodobně nejmodernější silniční síť v Evropě. Nemluvě o tom, že spravědlivě by tam měly zůstat všechny na vždycky a pokud by nebylo možné je utrácet, měly by se platby snížit na optimální udržovací úroveň.Což lze parafrázovat na majitele sítí, u kterých bohužel většina příjmů za používání "komunikačních dálnic" také nekončí .... Toliko k mé tak strašlivě složité úvaze, kterou z Vás pochopila celá NULA "čtenářů" ..... .... kterým notabene zrudla zlostí mysl v momentě, když si představili, že by zase měli platit o něco víc
-----Ano, prostě "retard". Ty víš, co to je?