GLBenchmark: Apple A5 vs. Tegra 3

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 76

Názory k článku

06. 12. 2011 15:10

synteticke testy nikdo nehraje :D ... Na obou zarizenich si v klidu zahraju hru v "desktopovem" engine Unreal 3 ... to je na tablet ci mobyl uz tak extremni ze mi honba za vykonem u kapesniho zarizeni kde se stejne nejlip hrajou dotykove casual hry trosku na hlavu... mne spis bude zajimat spotreba... nebo chcete-li vydrz pri beznem uzivani... osobne sem hodne zvedavej na tu "usporu pomoci pateho jadra" u tegry... o vydrzi iOS 5 zarizeni uz toho bylo napsano vic nez dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2011 02:41

No je to tezko srovnavat dve platformy, kdyz kazda je jinak naprogramova a navic kdyz nvidia pouziva udajne technologie, ktere cpu a5 ani neumi zobrazit...tak je pak logicke, ze da v orezane verzi hry lepsi vysledek. (a kdo vi jestli to neni jen konverze z ios na android, ktere stoji nekdy zato) Navic kdo vi jak je to s optimalizaci, kdyz uplne vyuziti vicejadrovych cpu ma byt v ics, a tak pochybuju ze ten benchmark bude optimalizovany pro ics...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2011 21:59

pořád se tu omýlaj hry, když jejich ovladatelnost je téměř nulová. až na vyjímky. nebo si snad myslíte, že ovládání závodu naklápěním přístroje, kde pomalu pak ani nevidíte kam jedete a nebo FP střílečky kde půl minuty někoho zaměřujete stojí za to si pořízovat super nabušenej mobil s pořádným procákem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 21:50

Aaa nevyhrál oblíbený android a tegra, tak se mlží...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2011 17:12

Kdo vlastně vyrábí CPU pro iphone a ipad?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2011 12:30

Proč se hodnotí jen výsledky offscreen testů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 11:28

Je to tak, grafika(GPU) je výkonejšia, to ale každý vedel už predtým. Ale procesor(CPU) je pre zmenu výkonnejší u Asus(logický - je to štvorjadro) + 1 GB RAM, takže tie hry vo výsledku môžu skutočne vyzerať lepšie na Asuse.
http://www.svetandroida.cz/ipad-2-vs-asus-transforme... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 11:16

Z androidu se opravdu stává "smetiště" platforma. Miliony aplikací a ještě aby každá byla speciálně napsaná pro Tegru, Pover VR či Mali?
Pro obyčejného uživatele je nejdůležitější jednoduchost a ne fakt, aby při nákupu každé hry přemýšlel nad tím, jestli mu to pojede na fps 120 nebo 60..
Doufám, že se nějak změní přístup po přechodu na ICS, jinak je můj příští mobil nejspíše s Win Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 11:15

Inak v ifone alebo ipade sa da nastavit rozlisenie vacsie ako je fyzicke displeja?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 10:46

"Upozorňuje na to, že testovaný software není pro možnosti Tegry 3 dostatečně optimalizován."To je sice mozne, ale koho zajima, proc je to pomalejsi? Zakaznika zajima jedina vec – ze to tak je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (24)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 10:41

trochu chore robit mobil na hranie tak narocnych hier. Uz len preto ze ked dam prsty na obrazovku tak uz pomaly nevidim co hrajem. Nieje lepsie vyrobit hernu konzolu s moznostou zavolat si? Ale to by sa asi nepredavalo, kedze tam treba tie hry kupovat :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 10:39

Nojo a k tomu ještě neoptimalizovany android.... zadna slava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor