Jo, jenže logiku by to spíš mělo, kdyby třeba po roce a déle využívání služby byl poplatek za odchod odpuštěn. Tady je to napořád. Takže když třeba v budoucnu zvednou ceny, máš smůlu, musíš na to přistoupit nebo jim zaplatit za odchod, přestože už tak jsi pro ně byl ziskový. Operátorovi, který si pěstuje živnou půdu pro takovéto jednání, bych své číslo nikdy nesvěřil. Kor když musím platit několik stovek už jen za příchod k němu, to je na hlavu snad ještě více.A ani ty jejich ceny nejsou žádné terno, aby si něco takového k zákazníkům mohli dovolit (a to dokonce ani oproti těm virtuálům s obyčejnými předplacenkami, zejména při útratě pod cca. 300 Kč / měs.), zvláště když po prvním půlroce platíš minimálně 30 Kč za měsíc ve formě udržovacího poplatku u toho jejich nejlevnějšího tarifu „bez paušálu“ (a to navíc za předpokladu, že neprovoláš ani minutu, nepošleš jedinou SMS a nevyčerpáš jediné MB dat; ty se ještě přičítají k těm 30 Kč za měsíc, dokud útrata nepřesáhne souhrnné výše 500 Kč během posledních 6 měsíců). A když už se ti to třeba kvůli té minimální útratě nebude chtít třeba po roce dvou využívat a rozhodneš se odejít, navrch ti jako bezproblémovému a pravidelně platícímu (min. těch 30 Kč za měsíc, v případě, když SIMku necháš úplně ležet ladem) zákazníkovi napaří ještě poplatek 250 Kč na rozloučenou.
GoMobil není seriózní operátor a přejít k němu je jako vkročit do lví díry.