Posledně mě Ti jejich "odborníci" tak vytočili, že jsem rád, že po 12ti letech jdu pryč. Ať si každý myslí, co chce, já mám zkušenost, že to je jeden větší i.d.i.o.t než druhý (až na PÁR vyjímek). Poslední moje zkušenost je taková, že jsem minulý týden zažádal o uvolnění čísla pro přechod k jinému operátoru. Vše proběhlo v pohodě, ale protože mám zúčtovací období 10. den v měsíci a již bych služby nevyužil v plné výši, rozhodl jsem se, že tarif upravím na nezbytné minimum, a tak jsem také 9. 4. 2012 učinil. Klasicky jsem obdržel zprávu, že se můj požadavek zpracovává, a že budu informován o změnách. 10. 4. 2012 však k mému údivu bylo vše při starém a jediné, co se změnilo, byl datový balíček. Volné minuty a SMS zůstaly beze změn. Zavolal jsem tedy "odborníkům" na infolinku, kde jsem se od "odborníka" dozvěděl, že mám povinnost provést změny tarifu min. 4 dny předem a ať si přečtu Všeobecné podmínky. Ve Všeobecných podmínkách však, co se týče změny služeb, nic takového není. Opět jsem tedy volal "odborníkům" z Vodafone a tentokrát jsem se dozvěděl, že ve chvíli, kdy zažádám o uvolnění tel. čísla, nemám již, do doby přenesení čísla k jinému operátoru, možnost měnit nastavení služeb. Po upozornění, že nic takového ve Všeobecných podmínkách není, mi bylo řečeno, že to sice ne, ale že mi to měl sdělit "odborník" na infolince, kterého jsem žádal o uvolnění čísla a který se mnou ověřoval kód pro přenesení. Bylo nad míru jasné, že s těmi i.d.i.o.t.y se prostě nedomluvím a celou věc budu muset řešit přes ČTU. Co mne zarazilo, bylo to, s jakou jistotou mi byly podsouvány nepravdivé informace. Osobně si myslím, že byli záměrně lživé a jediným cílem bylo oklamat zákazníka. Nakonec jsem měl "štěstí v neštěstí" a na Národní třídě v pobočce Vofadone jeden skutečný odborník byl, který mi ochotně pomohl a celou věc na místě k mé spokojenosti vyřešil. Takových lidí je ale u Vodafonu skutečně málo. Každopádně hodlám podat stížnost na zaměstnance infolinky Vodafone, kteří, ať už záměrně nebo z hlouposti, klamou zákazníky, kteří tak zbytečně mnohdy platí za něco, za co platit nemají nebo nemusí.
Názor byl 3× upraven, naposled 13. 04. 2012 15:53