Nevím, kolik z diskutujících jezdí na kole denně (nebo aspoň 5 dní v týdnu).
Použití telefonu coby cyklopočítače mi za těchto podmínek připadá obtěžující a neohrabané. Dále, pokud jsem na kole, tak mě nějak nezajímají zmeškaná volání, SMS, maily etc. Navíc ani zvuky z mobilu v 9 případech z 10 neslyším (mám ho v kapse na zádech). Zesílit zvuky? Pak člověk připomíná pojízdnou diskotéku.
Z obdobného důvodu jako u MT nemám moc pochopení ani pro "udělátka", která potřebují mobil k tomu, aby to "fungovalo", tj. poskytovalo potřebné údaje.
Po letech s HAC4Pro jsem přešel na Rox 10.0 doplněný o Mio Fuse (hrudní pás používám už o dost méně). Na silničce mám Ant+ senzor rychlosti a šlapání. Když vyjedu na horském, přepnu v roxíku na Bike2 (mám nastaveno, že údaje o rychlosti měří GPS, kadence bohužel chybí /tím i dopočítaný výkon/), případně bych si mohl senzory dokoupit.
Vyhodnocení přes Sigma Data Center v PC, kde lze připravit i podklady pro nemapové navigování (SDM umí načíst a do tachometru odeslat i "cizí" formáty: GPX, KML, KMZ).
Výdrž zmiňované sestavy je vyšší než u mobilu, i když starému HAC4Pro se nemůže rovnat ani zdaleka. Komfort, servis a získané údaje jsou oproti MT min. o řád vyšší.