Když nemáte signál: 3 cesty, jak se s tím vypořádat

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 63

Názory k článku

23. 10. 2016 23:51

Přes německý Amazon se dá sehnat i u nás neznámý Samsung Galaxy S7 Edge v provedení DUAL SIM. Akorát teda 770 EUR. Uff.
https://www.amazon.de/Samsung-Galaxy-SM-G935FD-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 10. 2016 09:06

Taky sem vymýšlel blbosti jako dvě simky v telefonu ale jediny vysledek byl ten ze se mě neustále nekdo ptal- a toto máš co za číslo? Popřipadě mi to nevzal, protoze je proste cizí... A vysledek byl ten že jsem měl dvě simky chcípáků...
Gsm repeater má soused a není to žádný zazrak, stejne jako femtobunka vodafonu. S voWifi jsem neměl tu čest. Je to tu na tyto věci příliš rozsahlé.voIP tu bylo taky, přes bránu do normalnich telefonů. Syndrom ciziho čísla se znovu opakoval. Hovor přes místního poskytovatele wifi připojení byl někdy použitelný, jindy zase s ozvěnami hučením a piskánim. I na přerušení došlo, musim ale říct že rozhodně ne tak moc jako u gsm kde se i často ztratí pulka věty. ADSL po telefoní lince zvládne 1mbps. 5ghz wifi za malý peníz 16mbps ale některe večery je nespolehlive. Na všechno sem se vykašlal a platim (jenom):
1 pevnou linku se 3 DECT telefony za 300 neomezeně. Zvoni vždy v celem domě, telefony dali z najmu všem za korunu a hovor sice trochu šumí ale neseká se a nevypadne. čislo volajiciho se zobrazuje. A všichni se na to postupne naucili chodit tak je na ni 900minut mesičně.wifi z vesnice za 180kč 16mbps.Mobilni hlasove tarify cele rodine u jednoho virtuala a i ty z inkasa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2016 18:10

jj, to znám - u nás v Habarticích u Polských hranic funguje jen O2 - a to tak že někdy má dvě čárky signálu, někdy na stejném místě nic a nebo signál padne když se k mobilu přiblížím. Někdy musíme volat i z půdy...Stačí ale jít za polské hranice a mám O2 na plný signál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2016 09:44

Dokrýváním signálu v domácnostech, kancelářích nebo jiných objektech pomocí Repeaterů nebo malých BTS po telefonní lince se už nějaký čas zabývám. Nesouhlasil bych s vyřešením problému koupí nového citlivějšího telefonu, z mých zkušeností se novější telefony zarytě drží na 3G technologii, i když má velice malou úroveň signálu a 2G je kvalitní. Ano v okamžiku, kdy je k dispozici pouze 2G síť, tak novější telefony by opravdu mohly být citlivější. V dnešní době je ale problém u všech našich třech operátorů bez vyjímky, že často nemají správně nastavené předávání hovorů ze 4G do 2G sítě. Myslím si, že nejrozumějším řešením je opravdu do objektu pořídit Repeater (pozor ve 2G pásmu na levné Čínské Repeatery, které neumožňují zesílit EGSM pásmo, které se využívá v ČR). Jediný problém je, že Repeater je poměrně nákladný a je zde potřeba ideálně umístit primární anténu na střechu, nebo na místo s dostatečně kvalitním signálem. Jsou i levnější varianty, které jsou bezdrátové, ale zase je možnost vykrytí pouze jedné místnosti. Paradoxně je tento problém i ve velkých městech, zde je právě většinou problém s velkým množstvím malých BTS, které jsou v okolí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2016 19:43

Zdravím všechny, nevím jestli mám mit radost , že nejsem jedinný.
Též 15km od Brna, též LG G3 a též T-mobile. ještě jsem povýšil, protože ne že se jen ozve nedostupný ale i když jsem na signálu ozve se někdy volajícím hlášení volané číslo neexistuje....
Výsledek dvojí reklamace telefonu a stížnosti na T-mobile je nula.
Respektive T-mobile mi napsal, že na konci roku bude něco dělat a že je ochoten mě zrušit smlouvu bez sankcí, čímž dal nepřímo najevo, že o problému ví. Jenže už nechce zrušit druhé číslo v rodině, kde kupodivu problém není.
Co jsem se dozvěděl bokem potíže dělá 4G sít, a právě jsou postiženy běžné hovory, když dám SIM do starého HTC tak jsou potíže minimální. Druhý telefon samsungS3 naprosto OK.
Mám tedy bohužel smůlu na kombinaci telefonu roku se špatnou citlivostí a operátora , který na Vás kašle. zdá se že Vodafone je zde též nejlepší ale zas to budu mít dražší. To je samozřejmě otázka volby, tím že nejsem na tel. natolik závislý čekám do konce roku co se tedy stane. Nejspíš nic a pak tedy pryč....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2016 17:39

Netušíte, jestli se VoWiFi chystá zavést Vodafone i pro iPhony? Jaký je minimální datový tok wifi - stačí 2 Mbit/s? Řeším problém s voláním pro rodiče. Problémy s femtobuňkou (3G zóna) jsem řešil několik měsíců, nakonec se ukázala nekompatibilita s konkrétním ADSL modemem (s jiným modelem fungovala). Po této zkušenosti mi přijde VoWiFi jako spolehlivější řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2016 17:35

počkej na sdílení sítí(sharing)byl jsem na severu a tam to udelali a můžu říct,že super-tam kde nešel o2 ale jen tmo tak jdou oba i obraceně,vzhledem,že tam máš BTS O2 tak si myslím,že tam bude nasdílený i TMO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2016 17:33

Řešil jsem to kdysi taky ale problém byl poněkud opačného rázu.
Telefon měl plný signál ale přesto byl nedostupný. Volat se dalo jen na jednom jediném místě v bytě a to mezi kovovými futry dveří. Člověk se přitom nesměl pohnout ani o pár cm jinak hovor vypadl.
Operátor mě odbyl tvrzením, že oni mají sí't v pořádku a přidal idiotskou odpověď, že v podzemí nemusí být signál.
Na nemožnost jiného operátora jsem u zaměstnavatele narazil též. Nakonec jsem zvolil metodu přesměrování a protože sms přesměrovat nejdou, bylo nutno je odesílat v kopii též na alternativní číslo. To jsem si nakonec prosadil a k tomu i proplácení odchozích hovorů a sms z jiného operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2016 16:25

Naprosto stejnou situaci jsem řešil na chalupě, kde Vdf i O2 fungují, ale T-M, u kterého máme firemní SIM, uvnitř ani ťuk a venku sotva čárka. Mám dualsim, druhá karta je tarif s nulovým paušálem (jinak soukromé číslo) a na firemní sim mám nastaveno trvale přesměrování v případě nedostupnosti. Nic tak nemusím hlídat ani řešit, když firemní číslo z jakéhokoliv důvodu zmizí ze signálu, volání jde automaticky na druhou sim. Jiná situace je, pokud v lokalitě není signál žádného z operátorů, ale o tom článek není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2016 14:48

Ad 3) přeci není pro tento případ řešení, respektive to může mít rovnou 2 různé mobily s různými čísly ... pokud má být člověk na signálu na SLUŽEBNÍM čísle, k čemu je mu (pracovně) zcela jiné číslo u jiného operátora??
Dobrou cestou by mohl být přístroj od výrobce, který se zároveň zabývá i síťovou infrastrukturou a proto má s konektivitou bohaté zkušenosti, jako např. zmiňovaný Huawei ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2016 11:00

Řešení DualSIM je spíše polovičaté. Je sice fajn, že s druhou simkou máte signál, ale zapomněl jste na to podstatné - druhou stranu.Jak v článku píšete "musím být na příjmu s firemním telefonem". Jak toto vyřeší DualSIM, když na příjmu musí být právě ta problémová SIM? Copak firma nebo klienti ví nebo snad mají volat na tu druhou nefiremní SIM? A co pak naopak? Vy zavoláte zákazníkům z druhé SIM. Druhá strana ale uvidí neznámé číslo nikoli firemní.DualSIM možná vyřeší problém se signálem, ale nevyřeší komunikaci - dostupnost mobilního čísla.
DualSIM je prostě dva telefony v jednom. Tedy ekvivalent toho, že problém se signálem vyřešíte tím, že si koupíte další telefon s jinou SIM Jak jsem pochopil, tak u Vás problém vyřešil bod 1) Telefon s lepší citlivosti. Nikoli DualSIM. Jinak byste dál hledal řešení jak získat signál. A jak už tu bylo naznačeno, tak dalším řešením jsou repeatery.
Jen zajímavost. V minulosti existovalo ještě jedno řešení. Anténa na střeše (nebo kde byl signál) s kabelem připojeným na mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2016 10:57

Nějak jsem nepochopil co má T-Mobile za problém s voláním přes WiFi.
Opět dám jako příklad nejlepšího operátora v Británii, 3,nebo-li Trojka. Má nejlepší a nejlevnější tarify, má nejvyšší průměrnou rychlost 4G, ale na spoustě míst má trable s pokrytím. Vyřešili to nádherně. V Google Play si stáhnete aplikaci, odklikáte se při prvním spuštění a jste na příjmu přes WiFi. Nechápu jediný rozumný důvod, proč to operátoři v ČR neudělají stejně? Aplikace jde samozřejmě na kterémkoliv telefonu s androidem pokud má v sobě simkartu od operátora 3.
Zkoušel jsem přes tuhle aplikaci volat, zvuk není tak kvalitní jako při hovoru přes GSM, ale jsem na příjmu a o to jde hlavně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2016 09:49

"Mobilní telefon je naprostou samozřejmostí a mobilní sítě čtvrté generace se chlubí přenosovými rychlostmi v řádech stovek gigabitů."skutecne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2016 09:34

A co klasické přesměrování hovorů a VoIP operátor typu odorik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2016 07:56

Já mám přesně opačný problém. Jsem v lokalitě, kde se nám doma u O2 pere 5 bts. Žádná není dominantní a v jednotkách minut se střídají. Je to také u služebního. T-Mobile bez problému. Byl tu technik a řekl, že to vyřeší router a vysílač, který pojede přes pevnou linku. Pak to ale zamítli, že je to nákladné řešení. Zkusil jsem repeater, ale vůbec jsem si nepolepšil ani natáčením antény. Už jsem se smířil s omezeným voláním u okna. Po půl roce se O2 ozvali, že přijedou a ten router mi dají. Byli tu včera. Prý cca do měsíce. Tak jsem zvědav. Teď mám doma zbytečný repeater.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2016 07:43

"nemohu jednoduše říct, že chci výjimku a jiného operátora."
No, ať na to koukám jak chci - zaměstnavatel vám přidělí telefon se simkartou, na kterou se vám nedá domů dovolat ale trvá na tom, aby se vám na ni dalo domů dovolat? To jako čeká, že se kvůli tomu přestěhujete? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2016 07:22

Ten posledí odstavec je mimo. Na 112 se dovoláte, když je kolem jakýkoliv signál, nemusí být vašeho operátora.
Jinak tu konkrétní situaci bych "řešil" tak, že bych prostě nebyl dostupný. NIkdo mě nemůže nutit kupovat jiný telefon. Pokud mě zaměstnavatel potřebuje, ať se stará.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2016 06:32

VoLTE (Voice over LTE), ne WoLTE.
A volba 2 nemá "Voláte sice přes internet, ale s kvalitou [...] běžného telefonního hovoru.", protože Internet neposkytuje QoS (na rozdíl od LTE). To je oligopolní dohoda operátorů, protože poskytují hlasovou i datovou konektivitu a tu hlasovou prodávají cca 1000x dráž. Kdyby poskytli QoS pro datovou konektivitu, tak by jim brzo business hlasových volání skončil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2016 06:21

Pohybují se v členitém terénů Moravského krasu, osvědčili se mi 2 sim,které mám vzájemně nastavené na přesměrování hovoru! O2 a VDF.YZ mobilů ma nejlepší příjem Huawei a Honor! Chytají se dříve i místech kde není signál vůbec! Denně to pozorují na heandsfree v autě, oproti Samsung s6 rozdil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2016 00:38

Dnes podporuje "WiFi volání" skoro každý telefon a k tomu ZDARMA. Stačí si nainstalovat Viber (a/nebo) Whatsapp a můžete si s ostatními uživateli vesele volat zdarma.Sám jsem zkoušel VoWiFi a šlape to dobře - operátor T-Mobile a iPhone 7. Jenom mě štve, že se mi nikde nepodařilo najít nějakou indikaci kdy hovor probíhá přes WiFi a kdy přes mobilní síť, protože v místech, kde je signál na obojí bych si s tím rád pohrál a otestoval to.Taky mě štve, že u androidu jsem si mohl normálně dát letový režim a pak zapnout WiFi, takže jsem měl odpojenou mobilní síť a jel jenom na WiFi. U iPhonu mě tohle nejde udělat, protože když dám letový režim, tak mi nechce zapnout WiFi (a když ho zapnu, tak se přihlásí i do mobilní sítě).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2016 00:24

A nie je mozne dokupit si domaci dokryvac/repeater? Ze sa da na strechu, aby chytal signal (lepsia poloha, citlivejsi) a potom by to malo fungovat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor