Kellner zatím změny v Telefónice nechystá, ředitelem zůstává Malvido

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

24. 11. 2013 23:29

Nějaké změny v O2 bych moc nečekal, na ty dojde až bude O2 někomu přeprodáno. Takže hlavní otázkou je, komu a kdy bude O2 znovu prodáno. Zatím budou provedeny jen takové změny, které zvednou hodnotu firmy. Jenže protože je trh v ČR víceméně statický na nějaký boj o zákazníka to nevypadá. Spíš se bude O2 jako doposud jen uzpůsobovat trhu (když tedy pomineme zavedení tarifů FREE, což nebylo jen uzpůsobení se trhu, ale stejně jim to mnoho nových zákazníků nepřineslo). Uvidíme komu to nakonec Kellner prodá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2013 10:04

Chtěl bych celému představenstvu Telefonica O2 CZ poděkovat, že mě díky své cenové politice donutili naučit používat aplikace jako Viber a Face Time. Kluci, mám Vás všechny rád. A ještě jednou díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2013 02:13

Kellner ty kluky z vedení nepustí. Fascinuje ho jejich schopnost nacpat tarify s internetem v mobilu i důchodcům. Přestože jim na jejich "hloupých" mobilech nejde spustit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 11. 2013 15:44

To, ze zustane vedeni na svem dosavadnim miste nic neznamena. Byla by opravdova hloupost vyrazit vsechny z vedeni, to by znicilo spolecnost. Nejlepsi zmeny jsou s postupem casu s tim, ze se odstrani jen lide, kteri nechcou zavest pravidla sveho noveho majitele. To tez znamena, ze zmeny mohou byt k lepsimu, ale nemusi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 11. 2013 10:29

přesně,jak jsem říkal, každej čekal zázraky a ono houno, všechno bude při starým....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 11. 2013 09:28

V první řadě by měl zlepšit jednáni se zákazníky! Praxe kdy obchodní oddělení děla ze svých zákazníků blbce,musí skončit! Jedno oddělení neví co vám nabídlo druhé ! Čekam už jen na jiný styl! Jestli zůstane chováni stejné,nabidky plné kliček podrazů a polopravd tak přejdu po 14 letech jinam! Virtuálové mají nabídky stále lákavější ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 11. 2013 08:05

Kellner přece není Spasitel, ale je to obchodník.
Takže mu jde o kšeft. A když něco slušně vydělává, tak nic měnit nebude Ani vedení, ani cenovou politiku.
Navíc bude podle článků v novinách platit až po schválení všemi "byrokraty", tak do té doby má asi pořád slovo Telefonica....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 11. 2013 07:39

To je uplne jak v roce 1989. Od 17.11. do 20.11. to bylo same "hamba komunistum" a potom se rikalo, ze nevadi, ze byl komous, on je totiz odbornik.
Kelnasi, tak se priznej, ze ti ten soucasny smradek vyhovuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor