Achjo, další směšná snaha jak "pohřbít" iPhone. A že na to jde LG nápaditě, už nekopírují jen produkt ale rovnou celý marketing applu. Narážím na styl reklamy, bílé pozadí, hovořící chlápek v černé košili, úvodní titulek (černý text na bílém pozadí). Jenže to všechno dělá LG tak nějak neúplně a je to ubohá nekreativní snaha "být Apple". A nedoladěný je i jejich produkt, proboha displej 21:9? To je mi teda inovace, hlavně že jsou první na trhu. O tom, že displej je na výšku nepoužitelný se v té reklamě zapoměli vyjádřit. Galerie s fotkama je neefektivně zkopírované CoverFlow s tím rozdílem, že až tam budete mít těch fotek 300 tak se to ani nehne, už teď u těch 6ti se jim to seká, přesto že ten chlápek přes to křičí "everything runs quickly" (nemluvě o tom že v CoverFlow má obrázek průměrně 50kb, nikoliv 5mpx). Tu hru ani nekomentuji, předpokládám že do reklamy vytáhli tu nejlepší.. LG vidí na applu jenom efektnost, efektivitu opomíjí..