Mobilní divizi LG se v prvním čtvrtletí 2013 dařilo. Podle hospodářských výsledků, které firma pravidelně každé čtvrtletí zveřejňuje, dosáhly tržby za mobilní zařízení 3,2 bilionu korejských wonů (zhruba 2,9 mld. amerických dolarů). To je více než čtvrtinový nárůst proti stejnému období loni a mezikvartální růst o více než 14 %. Provozní zisk 133 miliard wonů (cca 120 mil. dolarů) udělal z mobilní divize nejziskovější součást LG Electronics.
Tržby a provozní zisk v uplynulém čtvrtletí podle divizí (zdroj: LG)
Hlavní část úspěchu divize stojí za větším množstvím prodaných smartphonů, jejich počet rostl dokonce i vůči jinak prodejně silnějšímu závěru roku. LG za období leden až březen distribuovalo celkem 10,3 milionu kusů chytrých mobilů. Hlavním modelem, který firmě pomohl, byl Nexus 4, jenž byl dlouhou dobu nedostatkovým zbožím. Jako další úspěšné modely LG jmenovalo Optimus G a v domovské Koreji i Optimus G Pro.
Vývoj tržeb mobilní divize LG v posledních pěti kvartálech (zdroj: LG)
V následujících obdobích to ale LG nebude mít vůbec jednoduché. Proti vlajkovým lodím konkurentů (Samsung Galaxy S4, Sony Xperia Z, HTC One) se na globální úrovni pokusí postavit modelem Optimus G Pro, ačkoli zařízení kvůli většímu 5,5" displeji patří spíše mezi tabletofony, na trhy s LTE sítěmi bude distribuovat modely F-Series, na ostatní trhy s 3G včetně českého potom druhou generací L-Series.