Ať si říká, kdo chce, co chce, tohle je zdravá a cenově agresivní cenová politika, která pomáhá LG stabilně a expanzivně růst. Ano, mnozí mohou tvrdit, že tržní podíl LG 18% není to samé jako 33% Samsungu, nutno ale podotknout, že Samsung sebe prodává pomocí visibility všude mnoho lidí si jej koupí (při návštěvě třeba pobočky operátora), aniž by věděli, co umí, a co ne. Takový je reáloný trh. LG se prodává rozumem, takže kupuju na začátku s vědomím, že beru stejně dobrý produkt, ale s lepší cenovkou něž u konkurence. A ano, ne vždy je možné produkty přímo porovnávat, protože chybí tomuhle tadyto a tadytomu tohlencto. V10 je jasně pozicovaný produkt co by konkurent pro Apple X+ nebo SS S E+. Možná k 5,6"< produktům bychom mohli zařadit i Lumia 950XL.Z těchto všech (A-pozicovaných brandů) vychází V10 jednoznačně nejvýhodněji, když uvážíme, že se jedná o flagship, s ultimativní kombinací, nějakou tou fičurou pro rok 2016 navíc, s působivým designem a osobitým kouzelem (ano, Apple ho má víc, ale ten stojí 2x tolik! :) ).