Já myslím, že jde právě o kouzlo statistiky.
Čili čísla lze vždycky vyložit tak, jak se zadavateli průzkumu hodí.Hlavní finta je v tom, žě článek nemluvi o tom, že tak dotyčný platí pravidelně. Ale asi stačí, že tak zaplatil alespoň jednou. A tu sms jízdenku si v nějakém městě asi fakt tolik lidí mohlo alespoň jednou koupit, když už byli v té Praze a šli se kouknout na Karlův most. No a druhá finta je v tom, že se nehovoří o tom, jak ten mobil k platbě byl použit.
Účty za elektřinu a mobilní služby mají dnes na fakturách běžně QR kód pro lehčí zaplacení z aplikací bank. Se stejnou věcí se dnes člověk bězně setká i v eshopech.Já třeba většinu pravidelných plateb řeším inkasem. Dost lidí bude spadat pod SIPO, ale spousta lidí platby zadává převodem z účtu ve chvíli, kdy jim domů přijde složenka.A mobilní aplikace bankovnictví je dneska už celkem rozšířená. Netroufnu si tipovat procentuelně mezi lidmi, ale zas se bavíme o tom, že tak zaplatili alespoň jednou.
A nedej bože, aby do toho Mastercard počítal i notifikační sms při přihlašování do internetového bankovnictví na počítači.