Mobily se mění v peněženky, získejte přehled

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 61

Názory k článku

19. 03. 2014 14:06

Vlastním Samsung Galaxy S3 a kartu v mobilu od GE Money a telefonem platím v pohodě bez jakých koliv problému. Suprová věc, absolutně žádné zdržení na pokladně ani pokladní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 09. 2012 18:14


podla mna by tie platby mali rozdelit inak:
nazvane MIKROPLATBY - tie by boli do 2euro alebo do 5euro. platilo by sa jednoduchym prilozenim . a bolo by to napriklad listok v autobuse, alebom kupit noviny alebo cigarety v trafike, alebo aj dajaky hotdog alebo colu . A fungovalo by to aj s vybitou baterkou.potom MINIPLATBY - tie by boli do nejakych 20euro alebo 50euro. platilo by sa prilozenim telefenu, a na obrazovke by sa len objavila malicke okienko na odkliknutie ci suhlasim s platbou, alebo kvoli bezpecnosti by sa nastavit vyzadovanie PIN. bolo by to pre bezne male nakupy, alebo obed v restauracii.potom NORMALPLATBY - tie su nad 50euro . A to uz je vyzadovane potvrdenie PIN kodom.a v telefone by bola zabudovana nejaka pekna aplikacia kde by boli krasne a prehladne ulozene vsetky vykonane platby aj rok dozadu . bolo by tam standardizovane zobrazene datum a cas platby, presny nazov predajne a nadherny zoznam tovaru ktory bol zakupeny s presnymi cenami a mnozstvami. a existovali by napriklad niekde v bankovej pobocke terminaly (nieco ako dnesny bankomat) , kde by som si tu uctenku mohol krasne vytlacit aj so vsetkymi udajmi ako danovy doklad.
a to neviem ako funguje, ked je vybita baterka?? bolo by asi dost svihnute ostat bezdomovcom, alebo dostat pokutu v elektricke, lebo sa mi vybil mobil a zamok mi funguje na NFC :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2012 20:19

Ted moje zkusenost se poslecnosti O2 a NFC.Prvni den, ktery byl prohlasen, ze je mozne si zdarma vymenit SIM NFC (sim) jsem toho chtel vyuzit. Dosel jsem na pobocku o2 a zeptal se, zda tam maji SIM NFC a mohou mi ji vymenit.
Protoze jsem asi nebyl v obleku od blazka ci gucciho, tak mi rekli, ze bych musel mit poradnej telefonu typu Sasmsung III. Rekl jsem ze ho mam, kdyz sem ho vyndal, tak pan rika: to ale musite mit jeste ucet u KB. Rikam ten take mam. Kdyz jim dosla slova tak rekli, OK, reknete mi cislo vasi SIM. Po nahlaseni a cekani mi rekli, ze to nepujde. Rikam proc a oni ze to nejde u teto SIM. Nic vic nerekli, pak se zeptali pana GURU a ten rekl, ze jestli to je firemni SIMka, tak na to jeste nejsou zarizeni. Otazka proc se tedy nikde nepise, ze firemni SIM nejde? technicky by to slo. Dokonce jsem si zajistil firemni schvaleni mailove, kde napsali souhlas k vydani NFC sim.
Po hovoru na linku O2 rekla pani, ze to preci jen pujde. Svitla mi nadeje :) radost.
Cekal jsem dalsich 20min nez prijde na pobocku email. Mezi tim mi pani znova zavolala, ze to nakonec proste nejde.Takze finale / dojem / pocit ???
O2 nejsou podle me pripraveni na NFC sim a jeji funknost.
Spatne vyskoleni zamestancu na tento prechod. Zadne info o tom, ze to je nabizeno prodomaci uzivatele a ne firmy
Jednani nekterych lidi u O2 neprofesionalni, ochota na bodu mrazu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 09. 2012 18:07

kámoš pracoval ve firmě kde testovali něco jako bezpečnostní rám na letištích, kde je signál tak zesílen, nebylo nutné vůbec přístroj přikládat ke čtečce, stačilo rámem projít a ze vzdálenosti cca 20 cm se operace bez problému provedla. takže bez možnosti potvrzení PINem každou transakci do toho půjde jen blázen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2012 10:46

A já si říkal že mají u nás v Albertu nějaký nový terminály. No když si vzpomenu jak jsem chtěl platit kartou a nešlo to, tak jsem letěl do nejbližšího bankomatu a tam taky nic. Mezitím u kasy fronta jak kráva a nakonec jsme to museli celé stronovat, tak podobnou trapnou situaci bych už zažít asi raději nechtěl. (Nemluvě o bezesné noci, zda se mi někdo nenaboural do účtu).
...zůstávám u peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 09. 2012 22:35

Mám Samsung Galaxy S3 od O2 a hned první den odpoledne, kdy to šlo, jsem si nechal vyměnit SIM. Po cca 4 hodinách u guru mě přesvědčili, že by to mohlo i fungovat (prý až další den, přestože na webu psali, že to bude fungovat ihned po opuštění prodejny). Během těch 4 hodin guru pořád někam telefonoval, studoval nějaké postupy, klonoval karty jak na běžícím páse ... občas se čekalo na to, až to systém zpracuje a bude se moci pokračovat.Původní karta byla datová s internetem na 5 týdnů (takový ten předplacený balíček s modemem). Při výměně jsem byl donucen si aktivovat internet - zaregistrovat se na o2pripojse.cz nebo jak se to přesně jmenuje - jinak je prý karta neaktivní. Přitom na internetu píší, že pokud nemám SIM od O2, tak dostanu novou (guru mi řekl, že bych si ji musel koupit).Ovšem ještě v prodejně mi při testu přišla SMS o tom, že mi byl stržen kredit za internet 15 Kč. Guru mi 15 Kč zase připsal zpět na účet a ujistil mě, že internet je aktivní a nebude se to opakovat.Další den jsem zkoušel spustit aplikaci pro platbu, kterou jsem si celkem bez problémů stáhnul a nainstalovat. Při spuštění mi napíše, že telefon není podporovaný a mám se obrátit na vydavatele karty (SIM nebo platební? Kdybych to měl už napárované s bankovním účtem, tak bych těžko odhadnul, ale to detail). Samozřejmě jsem to zkoušel na tom Galaxy S3 z pobočky O2 (bez rootu či jiné modifikace) - při startu se tam zobrazí logo O2. Reklamace na infolince nepomohla, ani po dlouhém hovoru, kdy operátor celou věc konzultoval s nějakými techniky, se jim nepodařilo vymyslet, co s tím.Kromě toho se opět opakovala situace s odečtením kreditu za internet, po cca třičtvtěhodinovém hovoru na infolinku se mi podařilo dosáhnout toho, že mi internet na (doufám) 4 týdny aktivovali a kredit vrátili zpět. Nicméně operátor mi nejprve tvrdil, že je to moje chyba a o internet jsem přišel, protože v (blíže nespecifikovaných) podmínkách údajně je, že při výměně SIM předplacený internet zaniká. Teprve poté, co jsem na webu našel prohlášení, že po změně SIM karty budou všechny parametry služeb zachovány (kromě GSM banking) a přesně jej navedl na webovou stránku, kde je to napsané, tak připustil, že jde o chybu O2.S O2 guru jsem to řešil přes e-mail a přišly mi akorát rady typu odinstalujte aplikace, restartujte mobil, stáhněte znovu, spusťte (nepomohlo, ani na webu nebyla novější verze aplikace).Na (jiné) pobočce nechtějí řešit a odkazují na objednání u guru.Výsledek po celkem cca 6 hodinách řešení: Aplikace pro platbu pořád píše chybu a platit tedy nejde. Od nové karty nemám PUK, protože prý NFC karty žádný PUK nemají. Internet vypadá, že nyní funguje (jak dlouho, to nevím). Jak to dopadne, to jsem zvědav. Pokud nemáte hodně času a chcete, aby vám stávající služby fungovaly, pak doporučuji se zatím do výměny SIM karty nepouštět. Třeba to časem odladí, ale zatím nejsou schopni problémy řešit. Nevypadalo, že by se tam lidé hrnuly - všude mi tvrdili, že jsem první.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2012 19:32

A ted jednu ze zivota:V pondeli 27.8. jsem si zasel na znackovou prodejnu O2 vymenit SIM za model s podporou NFC.
Pan Guru evidentne nemel svuj den, ja byl zase oblecen jen v hadrech Lacoste/ Tommy Hilfiger, takze jsem byl prolustrovan jako ekonmicky slaby zakaznik a podroben vyslechu, ktery bezny obcan nemusi absolovovat pri zadosti o ruku sve vyvolene.....Abych to zkratil, jelikoz pry nemam Samsung SIII koupenou od O2, nemuzou mi kartu vymenit, prestoze jsem je ujistil, ze s prehranim customizovane ROMky O2 bych nemel problem, byl jsem poslan slusne do (_!_)
A ze pry si mam za patnact koupit druhou S3 u nich na prodejne a SIMku mi vymeni....Takze: Az Vam zase bude nejaky 3.14cus vypravet, jak vsichni prechazime na bezkontaktni platby, vypravejte mu tuhle story....
............................. FCK O2 .........................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 09. 2012 17:14

"Na tuzemský trh přicházejí první přístroje s čipem NFC, který je jednou z podmínek pro mobilní platby" WTF?? A co třeba Nokia C7 - tuším že je na trhu od listopadu 2010.? Jestli to autor článku nezaregistroval tak ty první přístroje přicházejí na trh už skoro dva roky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2012 15:48

Taky řešení je si pořídit NFC platební kartu, kterou třeba běžně už používá Česká spořitelna a nacpat si ji pod kryt baterie... mohlo by to fungovat ne ? Kdyby byla nálepka tak bych si u ip4 sundal zadní kryt a nalepil pod něj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2012 14:25

Tak nějak doufám, že po příchodu W8 sNFC se všechno zlepší :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 09. 2012 14:08

Takže tedy, když mám S3 co už má NFC, potřebuju ještě tu NFC Simkartu pro placení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 09. 2012 13:17

Jen doufám, že to NFC bude přínos hlavně pro lidi a ne až tak moc pro banky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 09. 2012 13:06

jeden by řekl, že to bude už zítra
ale osobně bych si tipl, že než se na trhu vyprofiluje nějaký hodně rozšířený model platby funkční s mým (NFC) mobilem & mou bankou & mým nejbližším marketem ... budu už mít dávno jiný mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor