Abych reagoval,
většina zákazníků vůbec neví, co má za tarif, za kolik volají, posílají smsky. apod. Jen mizivá menšina lidí ví, co mají za tarif, jaké mají účtovaní a jaké ceny. A na tomhle staví operátoři, viz call centra Telesales (pro ty neznalé, pracují v nich takoví ti mnohdy otravní lidé, co volají s nabídkou paušálů). Ale zase, nebýt takových neznalých zákazníků, nejsou ani tato centra. Vždyť operátor žije hlavně z paušálů, ze kterých má jistý zisk, proto se mi třeba nelíbí znevýhodňování zákazníků s předplacenou kartou (kreditem), oproti paušálním zákazníkům. Dle mého názoru by si měl operátor vážit všech zákazníků stejně, dříve to bylo hlavně O2 a T-Mobile, v poslední době se k tomu začíná připojovat i Vodafone (viz. internet v mobilu pro studenty s 50% slevou - pouze pro paušální zákazníky). Když bych měl srovnávat operátory v Německu a u nás, z mého hlediska, vždycky to u nás bude dražší a nevýhodné, tedy alespoň do doby, než s tím něco udělají zákazníci. Málokdo si uvědomuje, že operátoři na nás těží miliardy Kč ročně, zatím pouze inkasují a nic pořádného nedělají, až v poslední době se začal rozmáhat internet, ale přesto, je většinová technologie GPRS zaostalá a 3G skoro v nedohlednu. O2 slibuje a údajně s ohledem na krizi zase odsouvá plkány, ať mi tedy neříkají, že je pro ně krize, když na nás vydělávají, jak jen to jde....