Nelíbí se vám praktiky operátorů? Stěžujte si!

Diskuze čtenářů k článku

Radek  |  12. 05. 2014 18:01

Lidicky pokud budete potrebovat nejakou slevu tak si nechte zavolat operatorku Petru Michalkovou z O2 Usti n/L.
Tak pokud mate zajem volat Michalkovou z cool centra Usti nad Labem.Da vam internet za 400kc, modem za 1kc, levnejsi volani, telku proste vse. Ona ma zachranu a vy budete spokojeni. Muze také zjistit trvalou adresu, rodne cislo klientu atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítzězslav Hudeček  |  09. 01. 2014 13:05

Pozor na zrušení pevné linky Telefonica o2 Czech republic a.s.
Dle instrukcí provozovatele jsem po 23 letech užívání nahlásil k 1.10.2013 telefonicky zrušení telefonní pevné linky a ukončení služby. Z následného dopisu jsem vyrozuměl , že na uvedené číslo musím do 31.11.2013 nahlásit nějaký ČVOP kód, což jsem učinil. V polovině listopadu mi přestala fungovat pevná linka. Myslel jsem, že je věc vyřízena. Začátkem prosince jsem obdržel fakturu, kde byl jeden telefonní hovor, internetová služba, nájem telefonu, poplatek za telefon. Nevěnoval jsem tomu v předvánočním shonu pozornost, myslel jsem, že je to poslední platba a zaplatil. V lednu mi ale přišla další faktura! Spojil jsem se tedy s operátorem a žádal vysvětlení. Ten mi sdělil, že můj hovor s nahlášením ČVOP kódu nemají zaznamenán, tím pádem že nebyla ověřena oprávněná osoba ke zrušení služby. Já samozřejmě žádný doklad o tom, že jsem kód telefonicky nahlásil nemám. Stačila by nahrávka tohoto hovoru. Ale vůbec mě nenapadlo se takto jistit. Musím prý znovu zažádat o zrušení a vše absolvovat znovu. Služba prý bude ukončena k poslednímu únoru. Nic by na tom nebylo, pouze to, že nenažranému molochovi budu muset zaplatit 3 tisíce Kč za služby, které nepoužívám. Jen proto, že nemám důkaz o tom, že jsem ČVOP kód operátorovi dle jeho pokynů telefonicky nahlásil. Když jsem argumentoval tím, proč mi koncem listopadu tedy odpojili linku, operátorka mi řekla, že to mohla být porucha a že jsem to měl nahlásit.
Je to vrchol arogance a sprostoty! Mě bude stát 3000,-Kč. Proto všem doporučuji to, co udělám po této zkušenosti já. Výpověď zajedu podat na pobočku Telefonica o2 a dobře uschovám kopii se všemi důležitými údaji, jako je přesné datum i ukončení služby. 23 let jsem využíval jako živnostník pevnou linku a za tu dobu se nestalo, že bych neuhradil jedinou fakturu. To je asi odměna od sprostého a nenažraného molocha za mou dlouholetou solidnost a spolehlivost. Proto doporučuji dejte si na něj POZOR!! Hudeček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romana  |  06. 12. 2012 23:13


Dobrý den,
obracím se na Vás se stížností na společnost T-Mobile. Tato společnost mi bez mého souhlasu a bez mého vědomí aktivovala služby třetích stran. Volali mi tedy různí lidé z callcenter a nabízeli nevyžádané produkty. Jak se proti tomu mohu bránit? Dále mi společnost T-Mobile aktivovala bez mého souhlasu službu T-Zones, což je jakýsi účet přes internet. Ve všeobecných podmínkách smlouvy ani ve smlouvě není nic o službě T-Zones uvedeno. Přes tuto službu se mi naboural do mého účtu jakýsi podvodník. Po obdržení sms s potvrzením platby 1000 Kč jsem se obrátila na Policii ČR. Z účtu mi ale odešly 2000 Kč. T-Mobile mi poslal potvrzující sms pouze na částku 1000 Kč. Fakturu jsem reklamovala a hodlám se ještě obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Smlouvu s T-Mobilem mám bohužel na dobu určitou, a to do ledna 2014. Je možné na základě tohoto jejich pochybení odstoupit od smlouvy okamžitě a bezplatně? Nechci jim doplácet žádné další paušály a určitě u nich nechci zůstat. Jde to nějak zařídit?

Předem děkuji za odpověď a přejí pěkný den.

S pozdravem

Romana Sulčíková

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  26. 01. 2011 07:31

PETICE PROTI DRAHEMU VOLANI
Můžeme s cenami něco dělat?
Něco ano. Máme jedinou možnost, a to tlačit na odpovědné lidi (tj. naše volené zástupce, členy vlády, vysoce postavené úředníky), aby přestali nečinně přihlížet tomuto neutěšenému stavu a přijali potřebná opatření. Aby tak učinili, musíme je probudit. Toho docílíme jedině tak, že dáme dohromady dostatečné množství podpisů pod následující dokument:
http://stopdrahemuvolani.cz/petice.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gentleman  |  03. 11. 2010 21:49

co nadelate ja to rikam furt nasii operatori jsou proste zidi !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  03. 11. 2010 09:41

Neobjednané služby !!!
Jsme malá firma o 5 lidech, Kontrolou účtu jsme zjistili ,ře nám byl aktivována služba "kamarád", aniž by někdo z firmy dal požadavek a zrušit to šlo jen na jejich stránkách (vodafone) s lhútou další měsíc.
Dále nám začali volat lidé,kterým jsme nedali naše telefonní čísla, s různými "průzkumy trhů", typu kde jsme byli na dovolené,kolik jsme utratili........,v seznamech naše firemní čísla nejou a na internetu "firem" všechny firemní čísla nejsou uváděné !!!...,a kde si stěžovat ?(každá návštěva firemního obchodu a změna nastavení je zpoplatněna 30,- Kč.
S pozdravem
Milan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rosch69  |  01. 11. 2010 15:41

Další, pro mě nepochopitelná věc, je například ukončení služeb. Např. u "modrého" operátora probíhá zrušení čísla (vypovězení smlouvy) měsíční výpovědní lhůtou se začátkem k 1. dni následujícího měsíce. V praxi to znamená, že když dnes (1.11.) ukončím smlouvu, tak mi výpovědní lhůta začíná běžet až za měsíc, tj. od 1.12. ... tudíž dál platím ještě 2 měsíce za něco, o co už nemám zájem a nehodlám dále využívat . Ten měsíc výpovědní doby budiž, ale proč ne ode dne zrušení služeb ?! Ano, mohu "prý" během 5 dní přejít na kredit, ale k mému poslednímu vyúčtování mi údajně bude přičteno 300,- Kč jako základní nabitý kredit, takže když mám základní měsíční paušál kolem 200,- Kč, tak jsem na tom zhruba stejně. Je toto normální i v zahraničí nebo je to jen zase specialita našich OPů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno 2939  |  30. 10. 2010 13:28

Já zas bojuju trochu jinak: Za poslední měsíc mě kontaktovali všichni tři naši "monopolní" operátoři s tím, že pro mě mají tu nejskvělejší nabídku a ten nejskvělejší tarif. Zeptal jsem se jestli to je alespoň taková nabídka jakou nabízejí operátoři v Rakousku, Německu nebo na Slovensku a bylo. Buď jen trapné ticho nebo ze strany operátorky Vodafounu pokus o výmluvu "to jsou ale zahraniční operátoři". Takže dobrá rada, dělejte to taky tak a na jejich skvělé a nejskvělejší nabídky se vykašlete. Snad se už konečně chytnou za nos!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  31. 10. 2010 14:47

Bohužel takový negativní přístup nevede k žádnému zlepšení.
Tvůj boj je zákopová bitva u Verdunu, ale my chceme blitzkrieg!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radon  |  29. 10. 2010 22:29


Vůbec nic se nezmění, copak jste si ještě nevšimli, jak tady "neviditelná ruka trhu" "neviditelnou ruku trhu myje" ???
Ještě jste si nevšimli, že máme třeba nejvyšší bankovní poplatky široko daleko, úroky za půjčky a hypotéky v takové výši, která hraničí s lichvou ? Že se u nás zvyšuje cena el. energie, i když je jí přebytek ? To stejné i voda. Předražené hadry v obchodech, elektronika atd. Nejdražší benzín a nafta - tady je to o to horší, tady nás odírá vláda. To předražené telefonování už snad ani nikoho nemůže překvapit.....
Když jdete po městě a vidíte, kolik lidí neustále telefonuje, tak to asi značí, že buď mají dost peněz anebo mají telefon služební - což je ta nejlepší varianta. A je fakt, že když se tolik telefonuje, tak by operátoři byli blbí, kdyby dobrovolně snižovali ceny. To že jsou domluveni ( a nejenom tel. operátoři), to my už nevyřešíme. A z těch úřadů, které by to měly kontrolovat, od těch nic kloudného nemůžeme čekat. Ti se řídí heslem : "vše řídí trh" - ale takový úřad ale NEPOTŘEBUJEME. Tzn. zrušit ho a rozpustit. Vždyť je stejně jedno, jestli tam je anebo ne.
Já jsem zákazníkem T-Mobile (Pegasu) už od začatku a stále mám ( i přes úsilí operátora) předplacenku. Pamatuji ještě účtování 30 + 30. Pak to "na přání zákazníka" změnili na 60 + 1 a teď to změnili na 60 + 30.
Změna operátora vůbec nemá význam, jeden za 18 a druhý za 20 bez 2......
Ale co teď "vymysleli", za to by si zasloužili pěkně nakopat do pr..le. Myslím ten tarif, co se po pěti minutách volá "zadarmo". Toto, kdybych to uměl, toto bych poslal té komisařce do Bruselu, co má na starosti telekomunikace. To, že ten čas Vám účtují do limitu 5 minut po SEKUNDÁCH a cenu po 60 + 30 (nebo +60) - to už přesně nevím a nechce se mně to hledat, tak to už je VRCHOL DRZOSTI.
Kdyby existovala podobná soutěž jako "Soutěž o nejabsurdnější bankovní poplatek", tak tento by umístil hodně vysoko. Oni nás mají za úplně blbé ovce........
Nic nás nezachrání, snad až bude nařízen společneý rouming v EU. Pak se to snad pohne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Insider3  |  29. 10. 2010 16:09

Koukam, ze podobne clanky jsou pouze na MM, treba na konkurencni mobil.cz o teto problematice neni snad ani jeden clanek:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  29. 10. 2010 18:31

Toho že to mobilmánie neopíše bych se tak nebál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  29. 10. 2010 18:33

Tedy toho že to od mobilmánie neopíše bych se nebál. Tak to mělo původně být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-Mobile Ghost ...  |  29. 10. 2010 13:15

.. kdo si stěžuje, nebo jedná s operátorem nepříjemně, je potom takto veden v dátabázi operátora a pak má horší pozici pro vyjednávání v budoucnu, a už při řešení nějakého jím zaviněného problému nebo při zádosti o slevu ...
Operátoři si nás kádrují ... a né že ne .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludva  |  29. 10. 2010 15:26

Tak to je pěkná blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thost  |  29. 10. 2010 18:20

Záznam u operátora má i s dovětkem . To ano . Ovšem s oficiálním kádrováním zákazníků jsem se nesetkal a zatím si to žádný z operátorů nemůže dovolit oficiálně potvrdit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thost  |  29. 10. 2010 22:32

Maximálně má na své kartě od operátora se kterým hovořil poznámku, že byl vulgární, nebo že nechtěl řešit které je schopen vyřešit operátor po telefonu. Ale do databáze to má hodně daleko.
Zase se tu nikdo snaží ventilovat svojí paranoiu, jak je dnes v módě že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iMIRo  |  29. 10. 2010 12:17

Já nemám důvod si stěžovat. O2 je super. Teď mi například před chvílí prodloužil Bonus - Víkendové volání. Mělo mi skončit 25.11. v poledne, ale prodloužili mi jej do 26.11. do 12:00. Nevím kde jim poděkovat. Jen jestli mi to k něčemu je platné, když 26.11. je pátek a Víkendové volání platí až pro sobotu a neděli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzanglik  |  28. 10. 2010 20:49

dit vodafone ma uctovani 60+1 tak nevim co silite=)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mojmír  |  29. 10. 2010 10:57

Vážený pane, podle toho, jakým způsobem nejste schopen napsat jednu větu usuzuji na Vaši inteligenci. Ano, Vodafone má účtování 60+1 už jako jediný, ale my se bavíme o účtování 1+1, které žádný z našich drahých operátorů nenabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  28. 10. 2010 19:16

Nás O2 sčasti vypočula a skoro sme ako Rakúšania. :)
O2 rozširuje slovenské ceny aj na volania do vybraných krajín
Zákazníci O2 mohli doteraz volať za rovnaké ceny ako na Slovensku aj do Českej republiky. Od 1. novembra 2010 do 31. októbra 2011 môžu zákazníci O2 volať a SMSkovať za slovenské ceny už aj do Maďarska, Rakúska, Poľska, Veľkej Británie a Írska. Volania a SMS zo Slovenska do všetkých mobilných a pevných sietí v uvedených krajinách ich totiž budú stáť rovnako, ako hovory a SMS do všetkých sietí v SR. O2 tak reaguje na požiadavku veľkej skupiny zákazníkov, ktorí majú svoju rodinu alebo priateľov nielen v Českej republike, ale aj v susedných krajinách alebo vo Veľkej Británii a v Írsku.
„Naši zákazníci budú môcť od 1. novembra automaticky telefonovať za slovenské ceny už aj do Maďarska, Rakúska, Poľska, Veľkej Británie a Írska. Týmto chceme uľahčiť komunikáciu ľuďom, ktorí majú v uvedených krajinách svojich blízkych, či už kvôli štúdiu alebo práci," uviedol John McGuigan, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica O2 Slovakia.
Do vybraných krajín za slovenské ceny
Volania kedykoľvek za výhodné slovenské ceny využijú naozaj všetci zákazníci programu O2 Fér - rodičia, ktorých deti študujú alebo pracujú v uvedených krajinách, ale aj tí, ktorí tam majú obchodných partnerov, príbuzných či priateľov. Vďaka O2 môžu volať zo Slovenska do všetkých pevných aj mobilných sietí Maďarska, Rakúska, Poľska, Veľkej Británie a Írska za výhodnú cenu 0,13 €/min s DPH. Zákazníci si pritom nemusia vôbec nič aktivovať ani o nič žiadať. Nová výhodnejšia tarifikácia sa im aktivuje automaticky 1. novembra 2010.
O2 Moja Firma – ešte výhodnejší strop volaní
V prípade ponuky O2 Moja Firma, ktorá je určená pre živnostníkov a firmy, podliehajú nové ceny volaní automatickej optimalizácii a cenovému stropu na volania vo výške 55 € s DPH. V prípade automatickej optimalizácie sa im cena volaní môže v závislosti od toho koľko prevolajú znížiť z 0,12 €/min s DPH až na 0,08 €/min s DPH. Zároveň však zákazníci O2 Moja Firma môžu svojim obchodným partnerom do vyššie uvedených krajín telefonovať neobmedzene a cena volaní nikdy neprekročí 55 € s DPH mesačne.
Extra balíčky
Pri volaniach zo Slovenska do Maďarska, Rakúska, Poľska, Veľkej Británie a Írska môžu zákazníci O2 Fér využiť aj zvýhodnené minúty z Extra balíčkov 100 a 300 minút do všetkých sietí v SR a do týchto krajín. Ak si zákazník aktivuje 100 minút za 10 € s DPH, volá na účastnícke čísla na Slovensku a do vybraných krajín iba za 0,10 €/min s DPH. Po aktivovaní 300-minútového Extra balíčka za 27 € s DPH sa cena za minútu volania zníži dokonca na 0,09 €/min s DPH.
SMS bez hraníc
„Bezhranične" výhodné je s O2 Fér aj posielanie SMS zo Slovenska do Maďarska, Rakúska, Poľska, Veľkej Británie a Írska. Cena 0,06 €/SMS s DPH je totiž rovnaká ako za zaslanie SMS do ktorejkoľvek z mobilných a pevných sietí v SR.
Výhodné MMS z Extra balíkov
Zákazníci O2 môžu pri aktivácii niektorého z SMS/MMS Extra balíkov zasielať do vybraných krajín aj obrazové správy za zvýhodnené ceny. Ak zákazník nemá aktívne Extra balíky, obrazová správa sa spoplatňuje cenou 0,25 € s DPH podľa platného cenníka.
Vianočný bonus za prenos čísla – 50 €
O2 odmení všetkých zákazníkov, ktorí si úspešne prenesú svoje telefónne číslo k O2 špeciálnym vianočným bonusom vo výške až 50 €. Tento bonus budú môcť získať všetci noví zákazníci fakturovaných služieb programu O2 Fér alebo O2 Moja Firma, ktorí si svoje číslo k O2 prenesú od 1. novembra 2010 do 7. januára 2011. Bonus sa bude pripisovať najbližších 10 mesiacov za podmienky, že zákazníkova faktúra nebude nižšia ako 5 €.
Každý nový zákazník O2 Fér s dobíjaním kreditu, ktorý si úspešne prenesie číslo do 7. januára 2011 získa bonus 25 €. Bonus sa bude pripisovať pri prvých 5 dobitiach počas 12 mesiacov od prenosu za podmienky, že prvých 5 dobití nesmie byť nižších ako 6,64 €.
28.10.2010
http://www.sk.o2.com/pre-vas/novinky/-/asset_p... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  28. 10. 2010 20:03

To snad není pravda... Nezbývá nám tady nic víc, než Vám závidět. Doufejme, že brzo bude roaming za stejné ceny, jako lokální volání! Pak pošlu ty naše nenažrané tři české operátory (kteří vydělávají desítky miliard ročně) okamřžitě do pr*** a půjdu koupit slovenskou kartu O2 Fér.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MloK  |  29. 10. 2010 18:24

já bych raděj fér ceny u české O2 . Vážně nevím zdali se tenhle stav dá svést na nějaké tvrdé konkurenční prostředí panující v České republice .... spíš na nekonkurenční prostředí které vyhovuje všem kdo mají zájem na stávající situaci .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  28. 10. 2010 12:00

Asi jenom málokdo z nás věří na to že je ČTÚ nezkorumpovaným úřadem. Tato akce je sice dobrá, ale v našem státním bordelu je to asi akce úplně marná. I tak ale přeju jejímu autorovi úspěch. Třeba že v něj nevěřím. Je to jako ten pověstný boj s větrnými mlýny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BananaOP  |  29. 10. 2010 18:27

Aneb kdo prověří zkorumpované kontrolní orgány ? .... opět další korupčník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  28. 10. 2010 11:30

Výtečný článek, děkuji! A ještě lepší akce autora stížnosti, který to navíc neváhal zveřejnit. Skvělé!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  28. 10. 2010 08:30

Co kdyby se už konečně mobilmania postavila nejen za své čtenáře a dala dohromady internetovou petici či stížnost kterou by mohly podepsat desetitisíce lidí a pak ji předala jako podnět k prošetření jménem těch desetitisíců podepsavších??Jako vedlejší efekt by se zvedla návštěvnost webu.
A nebo je tu provázanost na mobilní operátory tak velká že se MM bojí píchnout do vosího hnízda?MM je přeci nezávislé médium,nebo ne?Nebo že by redakce měla od opů neomezené tarify za nulový paušál a telefonů co hrdlo ráčí za dobrou propagaci?
Jak se k tomu postavíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  28. 10. 2010 10:57

Pane karel to je super napad,ale bylo by jich statisice kteři by podepsali.Protože toho obohacováni na ukor zákazniku snad už je dost.Všude se křiči když dostanete přiklad pivo pod miru a plno jineho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  28. 10. 2010 11:31

Souhlasím, vyjádří se k tomuhle návrhu někdo z mobilmania.cz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukeenho  |  29. 10. 2010 12:44

Přesně tak! Naprosto s Vámi souhlasím a petici bych rozeslal všem svým kamarádům a známým a jsem si jistý, že by taky podepsali. Se službami operátorů je dnes spokojený jen málokdo a to ani nemusí znát dopodrobna problematiku, stačí jen že vidí ty částky na vyúčtováních

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chlupatý šnek  |  27. 10. 2010 22:37

A to stejné s mobilním internetem ... Kde dva nestíhají začne třetí za halasného reklamního šumu zavádět nižší FUP za více peněz a kde je konkurence ? ... Naši mobilní operátoři si nekonkurují ale navzájem si drží vysoké ceny .
Řeknu vám jedno - chtít dnes 1000 Kč za údajně neomezovanou mobilní datovou službu je docela troufalost.
PS : A změna tarifu bez souhlasu či pouhé informace o změně pro zákazníka .... nehoráznost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  27. 10. 2010 21:11

Alesi, ja to zatim necetl cele, ted nemam cas, ale jedno Vam reknu.
Konecne se nasel nekdo, kdo nasi trojici konstantne kritizuje a ukazuje na vsechny nekale praktiky, ceny a vubec vsechno. Vase clanky ctu s chuti a se vsim souhlasim.
Nejenom ode me Vam patri VELKE DIKY!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
endiiik  |  27. 10. 2010 20:38

Asi si půjdu taky stěžovat. V SMSce pošlu jen dva slova o 15cti znacích a ten ošklivý operátor mi zaúčtuje CELOU sms která má 160 znaků!!!No to je něco nehorázného! A vůbec, za pivo by měli taky vrátit peníze, když už to šesté celé nedojedu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  27. 10. 2010 21:05

Objednáš si kofolu a zmenia merné jednotky a za pol litra kofoly zaplatíš liter. Keď majú takých zákazníkov ako ty, tak to sa tam operátorom žije v ČR, keď sa nikto nesťažuje. 1 min. má 60 sekúnd. Tak ak platíš 60+60 to akoby minúta nemala sekundy. U nás moc úspech nemajú produkty so 60+1 u virtuálov ako Tesco Mobile, alebo Fun fón. Ty by si aj net asi platil s účtovaním za 100MB jednotka však tiež môžeš presurfovať pár MB. Tvoja logika je divná ako logika manažérov marketingových oddelení u vašich opov. U nás sa domáhame cenníkov rakúskych opov hlavne rakúskeho Orange. Zatiaľ ten slovenský moc to počuť nechce, ale O2 už niečo naznačila, tak ak to zavedie do cenníka, tak to Orange zase okopíruje inak by stratil zákazníkov. A zo slovenského T-Mobile konečne vyhodili vášho Vašinu k vám domov radšej by na jeho miesto mohli dať človeka z rakúskeho T-Mobile. U nás aspoň funguje TÚ, tak opom nedovolí všetko. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
copier  |  27. 10. 2010 21:51

a co srovnani se sms?.. jedna sms 160 znaku?proc se uctuji cele? a ne po jednotlivych znacich?to vysvetlis jak?proc se data v roamingu uctuji po 100kb?proc se na slovensku neuctujou hovory po milisekundach, kdyz je to technicky mozne?atd atd...taky se mi to nelibi, ale temahle recma a clankama se stejne nic nezmuze navic dobrych 90% lidi co pouziva mobil ani nevi co to nejake uctovani po minutach je natoz aby vedeli kolik je stoji vubec minuta hovoru a dalsich x % lidi ti rekne ze jejich operator je nokia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  28. 10. 2010 09:51

Kvůli tomu, že řada lidí ani netuší, jak operátory přeplácí, je vlastně všechno v pořádku a nemá cenu o tom ani psát nebo se nad tím zamýšlet, jo? No, jestli takhle přemýšlí víc lidí, nedivím se, že náš trh v ČR je "specifický"....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  27. 10. 2010 19:26

U nás je bežná tarifikácia 1+1 a 60+1 majú, len tzv. virtuálni operátori a nejaký produkt sa nájde v T-Mobile s 30+30 a 60+1, ale má hlavne 1+1.
U nás už po O2 aj Orange obnovil Česko-Slovensko a ponúka volania za 0,13 s tarifikáciou 1+1 do všetkých sietí v SR a ČR v produkte Základný paušál. Inak má T-Mobile aj Orange v ponuke paušál bez voľných minút s volaniami za 0,12Eur do všetkých sietí v SR s tarifikáciou 1+1. Mne práve také paušály vyhovujú, kde nie sú voľné minúty a platím to čo prevolám. Niekedy prevolám 100min. a inokedy 50. Inak väčšinou volám zdarma v O2 po 3 min. a po 60 min. automaticky vypne hovor, tak 57min. v sieti O2 mám zdarma. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  27. 10. 2010 18:56

V ČTÚ je každopádně něco shnilého. Nejenom že nereguluje tak jak bychom si představovali, ale ještě vydává v celkem velkém počtu prémiová čísla pochybným subjektům (třeba lichváři co nabízejí půjčky a účtují si za hovor 70kč za min aniž by to zákazník věděl). Chtělo by to udělat statistiku kolik prémiových linek získali lichváři apod. Nad tímto asi taky žádná kontrola nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ČTÚ je nefunkční  |  27. 10. 2010 22:42

V každém případě je za funkčnost regulátora odpovědný stát . Stejně jako za zákony které by měly lichvu držet na uzdě ..... A to že náš stát nefunguje je prostě fakt o kterém se může každá přesvědčit dnes a denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  27. 10. 2010 18:14

Kromě účtování jinak než po vteřinách, je tu další věc. Je to hlasová schránka. Dnes už ji sice moc lidí nemá, ale přesto. Někomu volám a chci mluvit s ním, nikoliv s hlasovou schránkou. Je naprosto běžné že volající "zavěsí". Je mu vnucena služba kterou nechtěl, ale zaplatí. To by prakticky bylo vteřinovou tarifikací vyřešeno. Zaplatit 2 vteřiny za nechtěnou a vnucenou službu bych operátorům odpustil.
Dodatek: Vzpomínáte si že Eurotel a Paegas u svých předplacenek neumožňovali zrušení hlasové schránky? Proč asi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepik  |  27. 10. 2010 16:41
Carlo  |  27. 10. 2010 18:29

Myslíš že ten fejzbůk něco vyřeší? Nenech se vysmát, nebo už někdy v něčem něco "vydupal". Naposled co si pamatuju tak Mádl a Issová "přesvědčovali bábu a dědka" a je z toho jenom to, že studenti budou platit školné a teď ještě zápisné....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2010 11:00

Facebook nevyřeší nic, protože ho vede příliš umírněný člověk, odmítající jakékoli radikálnější postupy. Já si osobně myslím, že například netelefonovat jeden den všichni členové této skupiny by zapříčinilo ohromnou podporu zmíněné stížnosti a její medializaci v TV.
Je samozřejmě nutné, aby útok byl frontální, podejme stížnosti všichni, každý si vyberme jedno téma, podejme trestní oznámení na klíčové osoby. Pustit se ale do boje v jednotlivcích, můžeme být snadno smeteni. Jde tu o takové peníze, že bez médií za zády bych se bál reálně o práci i víc.
Pokud by se vedení skupiny ujal někdo radikálnější, přislíbil bych podporu, prvních 1000 členů skupiny jsem kdysi oslovil já, pak jsem z podpory vycouval.
Martin Kalián
myNokia.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  29. 10. 2010 19:37

jako vždycky - kecáš. seš nula, co v sobě nedokáže potlačit potřebu chlubit se cizím peřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 10. 2010 23:24

To víš že jo, zlatíčko. Aspoň mám jméno, hi, hi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  30. 10. 2010 08:27

nejen jméno, ale taky plnou hubu keců. jen skutek ti utek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 10. 2010 11:23

to bych označil především tebe. Jenom mi není jasné, proč jsi tak hrubý? Myslím že si hraješ na něco, co nikdy nemůžeš být. Bude to tou tvou připosraností.
A pokud tady začneš zpochybňovat i to, že prvních tisíc lidí jsem do skupiny pozval já, tak jsi hloupý šašek. Bez nic by o tobě s tím tvým poštěkáváním nevěděl vůbec nikdo.
Máš 5tisíc lidí ve skupině a jsi naprosto bezradný, protože nevíš co si s takovou masou lidí počít. armáda bez generála, tak to přesně dopadlo a já to říkal předem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 10. 2010 22:01

Martine, ty jsi vážně bezcharakterní nula. Už když jsi se s prosíkem ozval, že chceš být taky administrátorem stránky Nechceme předražené mobilní volání a služby, bylo všem jasné, co jsi zač. A od toho okamžiku, co jsme tě odmítli, se s tím nejsi schopen smířit a pořád dokola napadáš, pomlouváš, lžeš.
Už na jaře jsi čerstvě odmítnutý sliboval, že založíš stránku podobnou, ale radikální. A výsledek? Nic. I proto musím souhlasit s Honzou. Jsi jen obyčejný kecal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
31. 10. 2010 12:57

bože o jakým prosíku to mluvíte? Jen jsem se zeptal? Co jsi zač ty ubožáku, aby jsi někoho, koho vůbec neznáš, anonymně nazýval bezcharakterní nulou? Že lžu? Neuvěřitelná drzost,. V čem, můžeš to podložit?
Ano, napadám tě, důvod proč jsem odešel a proč remcám je, že jste (dodnes jsem netušil že jste dva, hi, hi) anonymní štváči, co nedělají nic. Založit skupinu dokáže každý.
Přijď mi to říct do očí, ozvi se jménem, šašku. Ale to ty ne, bojíš se vystoupit veřejně, schováváš se za anonymními nicky.
Nikdy jsem neřekl, že budu zakládat nějakou konkurenční skupinu, co to plácáš, můžeš něco takového doložit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepik  |  27. 10. 2010 16:40

tak jsem koukal, ze skupina na facebooku uz bude mit brzo 5000 clenu, no tak slava!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler - autor  |  27. 10. 2010 15:27

Teda koukám jak puk, že se moje jméno objevuje na homepage nejčtenějšího oborového média. Jsem rád, že mé informace Mobilmania přejala, IMHO hlavní problém je právě v tom, že nikdo do toho netepe. Když by takto laxní byla média v éře "Internet 99" a ADSL, tak jsme tady asi ještě všichni připojeni modemem za dvě koruny za minutu.
Jinak jedno takové přirovnání pro ty, co stále nechápou problém: Představte si, že v ČR můžou podle zákona působit pouze 3 výrobci pečiva, kteří na pěstování osiva mají dokonce od státu jako jediní zdarma pronajatou půdu. Nikdo jiný by sem podle zákona nesměl a ani prakticky technicky nemohl a dokonce by si to pečivo ani nemohl doma upéct a ani přeprodávat.
A představte si, že by všichni 3 výrobci prodávali koncákům veškeré pečivo v balení po 10 kusech, takže by v průměru 20-30 % pečiva končilo plesnivé nevyužité na smetišti. A samozřejmě všude okolo by se přitom prodávalo pečivo po jednom (maximálně by tam nabízeli zároveň i nějaké volitelné zvýhodněné balíčky pečiva).
A tady je to to samé. Jasně, můžu volat přes WiFi s VoIP, což je asi jako kdybych chtěl problém s pečivem vyřešit pojídáním kyselých okurek, které se hodí jako samostatná poživatina či příloha asi zhruba v tolika procentech případů, v kolika se VoIP hodí jako náhrada za mobil (mobil už dle svého názvu nabízí mobilní volání, ne jen 100 metrů od nejbližšího wifi přístupového bodu ke kterému mám přístup).
Jasně, můžu nejíst pečivo. Ovšem vlastnictví mobilu je v dnešní době nezbytná komodita pro určitý sociální status i nezbytný pracovní nástroj, proto je a v nefunkčním konkurenčním prostředí i musí být jeho dostupnost garantována, stejně jako elektřina, plyn atp. A asi jen idiot by reagoval na fakt, že se prodává kilowatthodina v balíku po tisíci za 40 tisíc, že "tak nepoužívej elektřinu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  27. 10. 2010 18:43

myslím, že to chápe každý, že přeplácíme nevyužité sekundy , ale není to zas tak úplně jednoduché, když mají všude uváděnu minutovou sazbu a ne sekundovou. S tím rohlíkem to vidim spíš tak, že půlku vám taky nikde neprodaj (zato třeba chleba zase jo !) , cenu SMS vám taky nikdo neodečte když ji nevyužijete celou a to nikomu nevadí atd. Záleží dost na individuálním posouzení, samozřejmě ale držim palce ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  28. 10. 2010 17:17

30 % rohlíků není nedojezených (to by výrobci začali dělat menší rohlíky). Je jasné, že musí být nějaká minimální zúčtovací jednotka, přičemž ve světě telekomunikací je to vteřina (a SMS má délku danou GSM normou). Dokonce operátoři mezi sebou nakupují od jiných po vteřinách a některým velkým zákazníkům ji prodávají po vteřinách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  28. 10. 2010 11:55

Pane Kaplere, jen drobné upřesnění .
V ČR podle zákona může působit libovolný počet operátorů jak v oblasti pevných tak v oblasti mobilních sítí a služeb elektronických komunikací. A pokud se týká poskytnutých frekvencí (předpokládám, že tak byla myšleno přirovnání ke "zdarma pronajaté státní půdě") tak ty rozhodně nejsou poskytnuty zdarma (blíže viz Nařízení vlády 154/2005 Sb. v platném znění).
Oligopol současných mobilních operátorů není dán právně, ale bohužel technicky, protože stát rozdělil v minulosti drtivou většinu použitelných frekvencí. A za dost velké peníze, což si už léta od nás mobilní operátoři berou zpět. Nicméně to, že vstup na trh, byť fíglem, je možný, to ukázal krásně U:fon, když využil změny ve směrnicích EU, které umožnily použít jeho frekvence, dříve určené pouze pro trunkové systémy, i pro mobilní telefonii a data...
Jak z toho ven je otázka - případný zásah ÚHOS nebude řešit příčinu, jen následek (jakkoli tomu řešení fandím). Tendr na čtvrtého operátora řešením není také. Je to jen jeden subjekt navíc. Mně by se osobně nejvíce líbila tzv. "funkční separace", tedy oddělení provozu sítí od poskytování služeb v nich, čímž by byl samozřejmě "nakopnut" rozvoj poskytovatelů služeb (tzv. virtuálních operátorů). Jenže k tomu, pokud to vůbec někdy u nás nastane, vede poněkud dlouhá cesta...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 13:19

přispěvatelé, kteří navrhujou nevyužívat služby a nekupovat výrobky, když se nám nelíbí smluvní podmínky a ceny by se měli trošku zamyslet. teď se jedná o služby mobilních operátorů, ale co takhle třeba pohonný hmoty nebo energie? chtějí nám snad navrhnout kromě zahození mobilu i prodat auta, nechat si odpojit elektřinu ... tak to se můžem z fleku vrátit do jeskyně. sice nemám ekonomický vzdělání, ale selskej rozum mi stačí na to abych věděl, že trh musí bejt regulovanej nebo musí fungovat opravdová konkurence což u operátorů v ČR a i u dalších věcí bohužel neexistuje. zjednodušeně se dá tvrdit, že minimální cena se odvíjí od nákladů a maximální od poptávky, maximalizovat cenu chce prodejce/poskytovatel, minimalizovat zákazník. ve fungujícím konkurenčním prostředí není prostor pro vydírání zákazníka nepřiměřenejma cenama, protože toho nějakej subjekt využije a přijde s cenou nižší, jenže kde fungujou kartely, oligopoly a já nevim co jsou ideální podmínky pro tyhle zloděje. je to jako kdybysme měli jednoho operátora ... a ono to skoro tak je a stačí minimální inteligence na to aby si člověk spočítal, že když jinde to jde s lepšíma podmínkama pro zákazníka a operátoři vydělávaj proč to teda nejde u nás? protože u nás na tom maj zájmy subjekty a konkrétní jedinci který by s tím mohli něco udělat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 12:49

Také se přidávám a držím palce ať to dobře dopadne.
Bohužel jsem o této variantě stížnosti nevěděl jinak bych jí podal dříve.
jinak je škoda že se dodatečně nemůže přidat více lidí na tuto stížnost protože by těch lidí bylo asi hodně.
a asi za všechny děkuji p. Kaplerovy za podání stížnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  27. 10. 2010 12:26

Dovoluji si upozornit autora článku, že tvrzení v článku uvedené, totiž že mobilní operátoři jsou podniky s významnou tržní silou, je mírně nepřesné .
Tržní síla se (trochu paradoxně) stanovuje pro každý dílčí trh zvlášť a synergické efekty souběžného působení na více trzích se tak trochu zatím ignorují. A pokud se týká ceny odchozích hovorů pro koncové zákazníky, tedy toho , na co si lidé nejvíce stěžují, jedná se o bývalý trh č. 15. A na něm svým opatřením obecné povahy (které je zde: http://www.ctu.cz/1/download/Analyzy%20rele... ... ) ČTÚ zrušil regulaci již v r. 2006 s konstatováním, že tento trh je "efektivně konkurenčním trhem, neboť na něm nepůsobí žádný podnik s významnou tržní silou"
Z toho tedy plyne, že ceny odchozích hovorů jsou v ČR zcela neregulované, neboť ČTÚ nemá (jelikož se jej zbavil) žádný efektivní a operativní nástroj, jak tyto ceny přímo ovlivňovat. Aby mohl regulaci znovu zavést, musel by trh znovu definovat a vymezit jej, provést jeho analýzu a stanovit na něm podnik či podniky s významnou tržní silou. To vše by jednak musel chtít, a samozřejmě postupovat zákonným postupem a po konzultacích s operátory ve smyslu §§ 130 a násl. ZoEK. A to je záležitost odhadem tak na dva tři roky, neb EU mezitím dílčí trh č. 15 v rámci Unie zrušila, jelikož ve většině členských států je tento trh již opravdu efektivně konkurenční...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 27. 10. 2010 12:32

Zdravim, diky za vycerpavajici upresneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  27. 10. 2010 12:47

Az se zrusi EU roaming, to se budou dit veci , pak uz to uctovani 1+1 nebude problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  27. 10. 2010 17:56

Jestli k tomu dojde, budu jeden z prvnich, kdo bude volat ze zahranicni karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  28. 10. 2010 11:27

Pokud by opravdu došlo ke "zrušení EU roamingu" tak by se skutečně děly věci . To by si totiž nikdo z cizí sítě tím pádem nezavolal.... Ale patrně máte na mysli nikoli zrušení roamingu, ale poplatků za něj pro účastníky, že?
Je tu ale jeden významný problém, jímž je fakt, že ty roamingové poplatky jak koncovým účastníkům tak mezi operátory, byť jsou patrně nepřiměřeně vysoké, jsou cílenou úhradou za skutečně poskytnutou službu. Službu spočívající v tom, že zákazník jednoho operátora dočasně využívá síť či sítě jiných operátorů, a to aniž by s nimi měl smlouvu. Tato možnost je dána tím, že operátoři dobrovolně mezi sebou uzavřeli roamingové smlouvy, samozřejmě obsahující ujednání o tom, jak se poskytované služby řeší technicky a jak budou vzájemně účtovány.
To vše samozřejmě generuje náklady, a je v zásadě správné, a v souladu s obecnou ekonomickou politikou EU i ČR, že náklady hradí ten, kdo je způsobil. Tedy účastník v roamingu. Pokud by se poplatky zcela zrušily, muselo by být operátorům legálně umožněno křížové financování nákladů na roaming, tedy rozpuštění těchto nákladů v ceně běžného hovorného. Čímž by ovšem patrně došlo jednak ke zvýšení i pro ty účastníky, kteří roaming vůbec nevyužívají, a jednak k popření dosavadních ekonomických zásad, zakazujících (nejen) operátorům křížové financování.
Podle mne tedy příslušná eurokomisařka výrok o úplném zrušení roamingových poplatků vypustila spíš jako testovací balónek, co na to veřejnost a operátoři, než že byl vážně míněn jako realizovatelný v dohledné době. (A nebo předtím omylem snědla houbičky....) Muselo by se totiž změnit příliš mnoho pravidel a předělat příliš mnoho zákonů, aby to bylo tak jak naznačovala možné.
Osobně spíš očekávám postupné stlačení těchto poplatků (a jejich pozvolnou "optimalizaci" na straně operátorů) tak, že přestanou veřejnosti vadit. Pak by bylo jen "zjednodušením", že by se třeba jen u některých tarifů vypustily zcela.
Agresivní regulační zásah by totiž byl zcela kontraproduktivní, neboť by celkem s jistotou vedl ke zvýšení průměrné cenové úrovně. A to by v konečném důsledku mnozí operátoři spíše uvítali .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  28. 10. 2010 16:07

Ještě je tu (pravděpodobně) možnost, že EK vypracuje strategii, že má být u telekomunikačních služeb oddělena infrastruktura od služby, podobně jako třeba u železnic nebo přenosu energií (elektřiny, plynu, ...).
Pak by stát (skrz svého zástupce jako je ČEPS nebo SŽDC) získal veškerou infrastrukturu a za všech současných operátorů by se rázem stali operátoři "virtuální", následně by celá problematika roamingu velice rychle odpadla.
Já tvrdím, že to nemožné není, naopak je to mnohem lehčí, než byla podobná operace u železnic nebo elektřiny, protože tam je infrastruktura MNOHEM složitější a dražší - a dalo se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  29. 10. 2010 12:31

Asi máte na mysli tzv. "funkční separaci"? Tato možnost je samozřejmě přípustná, jako mezní opatření, pokud selžou všechny ostatní mírnější regulační zásahy. Cesta k tomu by ovšem byla velmi dlouhá. Ale v žádném případě by to nebylo tak, že by se vlastníkem infrastruktury stal stát... Znárodňování fakt není na pořadu dne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka56  |  27. 10. 2010 12:00

V celé úvaze o vteřinovém účtování je jeden zásadní systémový omyl. Sazba za jednu sekundu je počítána z minutové sazby. To je hloupost. Operátor vychází při výpočtech z tkz. efektivní délky, volání. ta může být např. 30 sec. Tj. kdo volá déle prodělá, kdo volá kratčeji, vydělá. Kdyby se to takto vzalo, jak to je napsáno a aplikoval striktně na sekundy, tak mohou platit někteří i více než dosud.
Spíše vidím problém v účtování první nebo i druhé minuty tj. 60+60, 120 +60.
Tj. pokud operátoři zavedou sekundovou tarifikaci, určitě nebude hodnota jedné sekundy šedesátina současné ceny. Bude prostě jiná.
A už vůbec úplně mimo účtování po sekundách na propojení. To jsou regulované ceny které vůbec nemusí odrážet ceny pro zákazníka, ty se odvíjí jen a pouze od nákladů a zisku, který chce operátor mít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka56  |  27. 10. 2010 12:52

jenom bych to upřesnil, platit méně a více znamená mít dražší nebo levnější minutu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 10. 2010 14:05

tak mohou platit někteří i více než dosud – Při sazbě 6,50 Kč/min. a 60+60 vychází volání reálně kolem 8–9 Kč/min. Chceš říct, že kdyby nové tarify musely mít 1+1, že by byla sazba třeba 10 Kč/min.? No zkusit by to mohli, že jo. A asi by to zkusili. Je otázka, kolik by na to nalákali zákazníků. Někomu by se to ale i přesto vyplatilo, když má většinu hovorů do půl minuty. V prvním případě zaplatí pokaždé 6,50, v druhém méně než 5 Kč. Takže i takový tarif by si své příznivce našel. Stále ale by řešením bylo více simek, retence nebo polovirtuáli Hermod, EMEA atd., moc bychom si nepomohli popravdě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  28. 10. 2010 15:59

Tak to je snad samozřejmé, že by operátoři chtěli svých ušlých 25% zpátky, takže cena za vteřinu by byla cca "(minutová sazba/60)*1,25" ... ale aspoň by to bylo transparentní a srovnatelné napříč operátory a tarify, ne že je to u každé služby jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  27. 10. 2010 11:57

na ČTÚ seděj samí liberálové ještě z dob Klause, což je na regulátora docela paradox a podle toho to tam taky tak vypadá. Snad UOHS by mohl pomoci, doufejme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Krajíček  |  27. 10. 2010 11:53

Dobrý den, nevím zda-li máte někdo zkušenosti s O2 v poslední době, ale pamatuji si reklamu, že má 100% pokrytí. Moje poslední zkušenosti: dálnice Brno - Praha každou 2 minutu vypadne signál. V praze každou 4 minutu vypadne signál. Zkoušel jsem více telefonů a je to stále. A platíme a platíme stále TU PRVNÍ MINUTU !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikitin11  |  27. 10. 2010 11:37

bože všichni co tu píšete mě opravdu dostáváte.....:o) stejně s tím nic nezmůžete taková je prostě nabídka na trhu ty kecy o právech atd.......remcá někdo že se zdražil rohlík? když na něj nemáš tak ho žrát nebude a je to.........když na to nemáš nelíbí se ti to tak prostě nevolej ta věta je naprosto výstižná......a tak by to mělo být. když nemáš na to volat přes telefon volej přes skype když nemáš ani na to.......tak to máš smůlu máš víc makat....fakt tyhle stížnosti mě dostávají víto co to psalo lidí před váma? a změnilo se něco......lidi nebudte NAJIVNÍ.:o))) musím se vám smát:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.B.  |  27. 10. 2010 11:52

Ovecka promluvila. Pokud ty si spokojeny a muzes si dovolit platit za sluzby ktere nevyuzijes tak si spokojene zvejkej u korutka dal - takove maji nasi operatori nejradeji.
Kdyz se mi nelibi rohlik za 2,- Kc v pekarne tak si ho koupim za 0,9,- v marketu. Kdyz se mi nelibi uctovani po minutach, kde ho sezenu po vterinach? Nikde! A o tom to je. Jednou se budem smat my tobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikitin11  |  30. 10. 2010 08:32

ten rohlík byl obrazně.....bože je vidět že jste mě naprosto nepochopil:o) to není slovíčkaření ale příklad a realita bože proberte se lidi.....prostě najivní zákazníci a tak to dopadá:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honziš  |  27. 10. 2010 12:49

O panu "nikitin11" si lze udělat obrázek již podle vyjadřování. Čeština celkově očividně není jeho silnou stránkou, ani rozumu moc nepobral, tak se na něj za to nehněvejme a buďme dál "najivní"
P.S.: Té stížnosti velice fandím, i když je mi jasné, že první vlaštovka jaro nedělá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  27. 10. 2010 13:36

Taky mi ten příspěvek od "nikitin11" přišel jako zkondenzovaný hospodský moudro....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikitin11  |  30. 10. 2010 08:31

boooože tak jsem se překlepl:o)) najivky stejně to bude tak jak říkám já masírujte si tu svoje ega inteligentnímy kecy ale smát se budu já:o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasilij Zajcev  |  27. 10. 2010 11:31

Jak dlouho ma UOHS na vyjadreni a posouzeni stiznosti ? Dalsi vec, v pripade kladneho posouzeni se muzou OP odvolat, takze to bude zalezitost na delsi dobu.
Zmenila by neco situace, kdyby podobnych stiznosti prichazelo na UOHS vice. Idealne tak 2-3 mesicne. Ty postihy, nejsou zanedbatelne:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanekJankovatej  |  27. 10. 2010 11:24

Jejda nechte naše chudáky operatéry.
Jsem to vyřešil tak že jsem si koupil akcie O2 - teď je kus za 390Kč a za jednu akcii 02 bylo 40Kč na dividendách tzn. asi 10% za rok zisku, takže volám zadara a ještě zbude na dovču

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
morho  |  05. 11. 2010 13:30

Místo aby sis dividendy užíval, tak je vracíš opovi zpátky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarkie  |  27. 10. 2010 11:16

Samý levičák tady. Když vám vadí ceny, přejděte ke konkurenci. Když není kam, nepoužívejte ty služby vůbec. Myslíte, že najednou pomůže nějaká petice nebo dopisy pár lidí? Proč, když se operátorům daří? Nabídka se střetává s poptávkou, tak na tom vašem internetovém nářku nezáleží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 11:28

Jasně, kdo nesouhlasí, je automaticky levičák. Co to je za hloupé škatulkování?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomislav  |  27. 10. 2010 12:56

Asi je to zaměstnanec jednoho z operátorů a navíc ještě nesoudný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  27. 10. 2010 12:05

a kdy už pravičák konečně pozná nefunguijící trh ? Copak je řešení aby lidi nevovali ? Proč , já myslím, že primární problém je v operátorech a má se řešit příčina a ne důsledek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarkie  |  27. 10. 2010 19:10

Ale ten problém je v ČTÚ a ne operátorech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chlupatý šnek  |  27. 10. 2010 22:55

A já bych se ptal , je ČTÚ opravdu regulátorem ? Není náhodou nucen finanční a politickou silou k tomu do ničeho nezasahovat ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  27. 10. 2010 12:16

Hm, z tebe pravice moc radost nemá, říká se tomu mědvědí služba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  27. 10. 2010 12:35

Víš, ono kdyby i ve srovnatelně velkých zemích kolem nás byly ceny podobně vysoké, dotace na telefony byly k smíchu, tak to tady nikdo řešit nebude. Každý bude brblat, ale nebude se to tolik řešit. Ale pokud všude kolem nás jsou ti stejní operátoři jako u nás až několikrát tak lacinější, tak je zde asi problém...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  27. 10. 2010 13:31

Vámi navrhované řešení by bylo super, kdyby byl mobilní trh volný. Jenže tak to nefuguje. Trh je REGULOVANÝ a vstup dalšího hráče není otázkou nic jednoduchého (viz nedávný článek). A jelikož ČTÚ je regulátor a dá se říct zástupce občanů, je v pořádku vznášet u něj připomínky na "specifičnost" našeho trhu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarkie  |  27. 10. 2010 19:06

Já vím, že ČTÚ vstup na trh omezuje. Ale to nic nemění na možnosti nevyužívat služby toho, kdo je nabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Subber_  |  27. 10. 2010 17:36

mily chlapce nebo mila slecno ( Clarkie ), cetl/a si ten clanek vubec? Pravicovy zpusob ( minimalni nebo zadna regulace ) se da uplatnit jen tam kde je konkurencni prostredi. Co se tyce operatoru tak zde konkurencni prostredi vzniknout nemuze protoze na trhu muze pusobit vzdy pouze omezeny pocet operatoru. Sem vice-mene pravicak ale ty jsi fanatik/cka :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  15. 11. 2011 10:24

Tak to je asi jako, kdybys ležel v nemocnici a jednou by na pokoj přišel doktor a oznámil všem pacientům, že od příštího dne je jim jejich zdravotní pojištění k ničemu a že za všechno budou platit o 1000% víc, než jim doposud hradila pojišťovna. Komu se to nelíbí, ať chcípne (nevyužívá služeb nemocničních zařízení). Jenom by mě zajímalo, jak vypadá takovej exot jako ty. Jde mi o to, jestli bych tě někde venku na ulici poznal nebo jestli seš jenom tuctovej debil, na první pohled od ostatních lidí k nerozeznání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  15. 11. 2011 10:24

Tak to je asi jako, kdybys ležel v nemocnici a jednou by na pokoj přišel doktor a oznámil všem pacientům, že od příštího dne je jim jejich zdravotní pojištění k ničemu a že za všechno budou platit o 1000% víc, než jim doposud hradila pojišťovna. Komu se to nelíbí, ať chcípne (nevyužívá služeb nemocničních zařízení). Jenom by mě zajímalo, jak vypadá takovej exot jako ty. Jde mi o to, jestli bych tě někde venku na ulici poznal nebo jestli seš jenom tuctovej debil, na první pohled od ostatních lidí k nerozeznání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlodejna  |  27. 10. 2010 11:07

Nelibi se ti to,tak nevolej tady pouzivaji prave jedinci,kterym je to jedno,ze je opove zdiraji.CTU je necinne.A zadny virtual nas nezachrani,jedine vstup Orange na nas trh,drahe mlade stiky!Tak jako funguje ceske O2 na Slovenku.Tam se deji pod jeho taktem veci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 10:40

v nějakej větší zásah ÚOHS bohužel nevěřím, tyhle "zlodějský" praktiky v ČR operátorům procházej už nějakou dobu tak v podání byť kvalitně sepsaný stížnosti nevidím žádnej zlom ... ikdyž na zázraky věřím . Šance jak operátory donutit účtovat spravedlivě nebo alespoň lépe je podlě mě důsledná regulace roamingu v EU a až se najde významný množství zákazníků, který přejdou k operátorovi do zahraničí za lepším účtováním a i s roamingem v ČR utratěj za volání míň, tak potom je šance na spravedlivé účtování i u českejch operátorů, protože už na těhle "zlodějinách" začnou v prodělávat ... a jak víme - PENÍZE JSOU VŽDY AŽ NA PRVNÍM MÍSTĚ (spokojenej zákazník asi až na posledním )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  27. 10. 2010 10:39

Na takovéhle společnosti bych zavedl pokutu 1000% obratu celého holdingu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pe.Pr.  |  31. 10. 2010 23:19

Ale jdi Ty brepto. 1000 je málo! Dáme jim 1 000 000% Ať to stojí za to, ať se pořádně napakujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  27. 10. 2010 10:33

No nevim. UOHS s tim něco udělá jenom když si bude myslet/jim dokáže, že se na tom domluvili. Což oni budou samozřejmě popírat. Možná by bylo lepší napadnout účastnickou smlouvu u soudu pro rozpor s dobrými mravy (účtování neposkytnutých služeb, automatické vnucení placených silně nechtěných služeb jako hlasová schránka)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tombstone  |  27. 10. 2010 10:17

Se vším,co je v dopise napsáno souhlasím. Teď to jen dotáhnout do zdárného konce, držet si palce a hlavně táhnout za jeden provaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  27. 10. 2010 10:34

A co kdyby se nás našlo víc, co by tento dopis poslalo také? Myslíte, že by to pomohlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  27. 10. 2010 13:29

Nápad je to dobrý. Pokud by autor této stížnosti souhlasil, mohla by být vyvěšena na internetu jako vzor k sepsání podobné stížnosti dalšími nespokojenými zákazníky a ÚOHS by pak mohl evidovat ne jednu, ale stovky stížností...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  27. 10. 2010 10:17

Tak to jsem zvědavý, jak to dopadne. Jen doufám, že operátoři nepošlou pár kapříků na příslušná místa a tím to bude vyřešené jako neoprávněná stížnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  27. 10. 2010 10:10

Bravo !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vorlajz  |  27. 10. 2010 10:08

Nelíbí se ti to? Tak nevolej!
Tak tahle věta mě teda dostala, jak si poskytovatel služeb, kterej by to měl dělat hlavně pro lidi může dovolit tohleto. By docela čuměli, kdyby se jim na to vykašlala většina jejich zákazníků. Jenže Češi sou až moc hloupí na tohle a neustále si nechají s*át na hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  27. 10. 2010 10:18

A co podle vás mají ti hloupí češi dělat? Nevolat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huhu  |  27. 10. 2010 12:18

welby: Samozrejme, ze nevolat. To je totiz to jedine, co by na ne platilo, nejake stiznosti jsou na nic. Pokud by se totiz velke mnozstvi lidi domluvilo s tim, ze treba jen jeden den v tydnu by na telefon nesahli (proste by meli tel. vypnuty, ani hovory by neprijimali), to by se teprve dely veci. A myslim, ze dost rychle. Idealni by to ale bylo, pokud by ty lidi byli od jednoho operatora, pokud by to bylo napric vsemi tremi, tak by to podle me moc nepomohlo. Mobilni telefon neni nic, na co by mel ze zakona kazdy pravo, takze podle me opravdu plati 'pokud se ti to nelibi, tak to nepouzivej'. A snad jeste nejsme tak zmagoreny, ze bysme obcas neprezili bez mobilu, zvlast, kdybysme vedeli, ze v tom nejsme sami a ze to delame pro dobrou vec... Ver tomu, ze tohle je jedina schudna cesta, navic by operatori v ramci tohoto neresili pouze tarifikaci, ale celkove sve ceny. Krome toho by tento zpusob umlcel i zaprisahle odpurce jakekoliv regulace - zasahla by totiz 'neviditelna ruka trhu.'

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 10. 2010 12:50

Souhlas, je to opravdu des. Mam Vodafone nabitou kartu, pokdyu v CR volam nekomu na O2 platim vice, nez pokud volam z Irska (kde mam irskeho Vodafona) na to same O2 cislo do CR. Pripada vam to normalni?
Pojdme tedy zalozit skupinu na facebooku, nebo nejakou internetovou inciativu, ktera by toto zorganizovala. Kdyz mohla internetova fora ovlivnit volby, proc bychom nemohli presvedcit treba 30% naroda, aby se pripojil a jeden den proste nechal mobil odpocivat.
Mozna kdyby se kazdy tyden ci mesic jeden den odmlcelo 30% mobilni populace, zacali by operatori prehodnocovat svoje strategie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  27. 10. 2010 22:28

Proč chodit až do Irska? Stačí Slovensko. Jak mi někdo vysvětlí že z předplacenky O.2sk ze Slovenska volám na CZ operátory (do ciziny) bez rozdílu na jakého operátora pod 3Kč zatímco si v čechách do jiné české sítě z předplacenky pod bůra ani neškrtnu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chlupatý šnek  |  27. 10. 2010 22:46

Neznám kalkulace , ale pokud je tomu opravdu tak , tak kupuju na slovensku předplacenku a jezdím si ji tam dobíjet každý měsíc , když tady funguje ta neexistující ruka trhu ..
Ovšem pak stojí za to ptát se , proč a za co tady vlastně platíme tolik ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  27. 10. 2010 12:51

Nevolat? Tak to by operatory (hlavne ty dva vetsi) fakt zruinovalo Pausal maji diky uvazku jisty a alespon usetri za propojovaci poplatky. Smysl by to melo tak u predplacenek, jenze to je jen takove plivnuti do more..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 13:18

To je krásná utopie. V praxi ovšem nerealizovatelná. Pominu-li taková fakta, jako že většina příjmů teče od firem (které mají obvykle jiné ceny než běžný smrtelník) a volat musí, pak i kdyby jeden den přišly operátoři komplet o tržby (což nenastane), tak při jejich tržbách (28 - 60 mld. Kč za rok) je to jako plivnutí v moři. Myslet si, že kvůli tomu se něco změní je prostě naivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chlupatý šnek  |  27. 10. 2010 22:49

A vidíte při takových tržbách a miliardových ziscích si stát jediného telekomunikačního operátora dovolil odprodat za podprůměrnou cenu za hranice .... a ponechal si nejisté aerolinky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gregy  |  28. 10. 2010 18:55

to ze vetsina prijmu operatoru jde od firem si v soucasnosti nemyslim ...
kdyz vemu jako priklad sveho predchoziho zamestnavatele, za 200kc mel kazdy zamestnanec 450volnych minut coz mi vychazi zhruba na 0.5kc za minutu. firma mela neco kolem 1000 zamestnancu. 1000 lidi s prakticky libovolnym pausalem u O2 (letmo jsem se podival na tarify na jejich strankach) musi zaplatit vic. a to nemluvim o 6x az 12x vyssi cene volani pres predplacene karty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blafuko  |  29. 10. 2010 18:36

Vydělává se na retailu a na tom že tito zákazníci jsou neschopni/není jim umožněno vymoci si slevy . Být velkorysý k bussines segmentu se hraje především na image firmy , nebot´se tím získají zákaznící platící méně ale stále a často i za již neexistující služby .
Bohužel tento "profesionální" přístup neplatí jen pro komunikace :/ ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  27. 10. 2010 16:15

Víš ty co? Není potřeba povolat statisíce lidí pro změnu, stačí jen jeden a tím je schopný šéf regulátorů. Možná zkusit iniciovat přes “vyměňte politiky“.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
­  |  27. 10. 2010 17:10

Nevolat? To si tarifní zákazník tedy opravdu pomůže! Nad Vaším názorem se operátor uchechtá. (Ačkoliv – to by mohlo být skutečně řešení…)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rebel  |  27. 10. 2010 17:29

Nevolat jeden den považuji za kravinu, nehledě mě mobil živí, spíše vidím tlak za pomoci "sedmé velmoci", potažmo naše nezkorumpované zastupitele a otevření trhu dalším i virtuálním operátorům, tím pádem je donutí "neviditelná" ruka kapitalistického trhu k nějaké akci. Nevolat,to je fakt kravina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vorlajz  |  27. 10. 2010 13:43

Samozřejmě že nevolat. Cožpak bez toho telefonování nevydržíme ani chvíli?? Když du po ulici a vidím třeba jenom ty malý děti, jak jdou přede mnou a telefonujou, tak se nestačím divit. Jejich hovor většinou trvá kolem deseti minut (přitom se s dotyčnou kámoškou, nebo kámošem uvidí za pár minut na fejsbuku nebo icq) ale prostě volat musí. Pak chudák dítě přijde domů a řekne tatínku prosím,já nemám kredit. No a táta veme telefon a dobije jí ho přes mobile banking, protože přece nechce aby dceruška nebyla v kolektivu out. A takhle to dělá tisíce domácností. Dřív se tolik nevolalo a co ? Lidi žili , ale ted jakmile člověk nenapíše během dne pár smsek,nebo neuskuteční několik desetiminutových hovorů o ničem tak už je celej nesvůj a podle kolektivu je nekomunikující. Ale podle mě je jedinej chytrej, protože nekrmí ty vyžrance, co si účtujou 60+60. Tohle kdyby si dovolili někde v zahraničí, tak je ženou, že by se nestačily divit, tak proč je to v ČR takhle?? To podle mě značí, že sou všichni hloupí. Na vysoký sazby sice nadávaj, ale nijak to neřešej. A proč by vlastně jo?? Když u T-mobile dostanou k vánocům novou lcd televizi ,,zdarma,, .V tu chvíli he ten jejich operátor nejhodnější a nejlepší na světě :D Jo, lidská hloupost je nezměrná..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  29. 10. 2010 04:31

Malé děti?
Mezi čtvrtou a pátou ranní dospělí jdou na autobusovou či tramvajovou zastávku s přilepeným telefonem na hlavě a většina je z psaní SMSek tak zblblá, že buší do telefonu i za jízdy autem a při dobíhání na autobus. Výjimkou není, když takový exot buší do telefonu a přitom zůstane stát ve dveřích dopravního prostředku a ještě kroutí hlavou a nadává řidiči poté, co ho zavírající se dveře zmáčknou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  27. 10. 2010 12:13

Tak ono to za urcitych okolnosti jde.
Operatorovi platim jen datovy pausal a volam pres VoIP. Mam uctovani po sekundach, nizsi ceny a v zahranici volam za domaci ceny a ne predrazeny roaming (ano i po regulaci je nehorazne drahy). Bohuzel v zahranici to obnasi spolehat na wifi a nebo poridit mistni kartu, coz se ale vyplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr07  |  27. 10. 2010 13:13

Jéé a jaký telefon používáte na VoIP, lokalita (GPRS je ok?) a operátor? Vodafone totiž VoIP přes svou 3G síť blokuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  27. 10. 2010 17:51

Telefonu se da pouzit spousta, do jinych jde doinstalovat aplikace. Pres gprs to samozrejme nejde ale pres 3G od O2 nemam problem a kde je wifi, pouziju primarne to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mojmír  |  28. 10. 2010 09:53

Na volání do zahraničí je nejlepší 802.cz. Byl jsem před týdnem v Německu - tam jako všude na Západě není wifi zdarma normální služba hostům na rozdíl od divokého Východu (PL, HU, UA), ale chtěli za hodinu připojení 3 €. Tak jsem poslal sms s telefonním číslem přímo na pokoj (kdybych odsud volal do zahraničí minimum 2 €) a z domu mi volali na pokoj do Německa přes 802.cz za 36 haléřů za minutu.
Kdyby tam to wifi fungovalo zdarma, vozím s sebou notebook, mám v něm softwarový telefon s nomadickým číslem u 802.cz, takže bych domů volal v rámci vlastní sítě zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mojmír  |  28. 10. 2010 10:14

A ještě jedna zkušenost s našimi drahými operátory. Cestou domů mi zavolala paní a chtěla se mnou něco vyřizovat. Ze zvyku jsem řekl, že jsem v Německu, spíš proto, že jí okamžitě neodpovím. Ona se lekla, kam volá a jen řekla, až budete doma, zavolejte mi.
Příště lidi raději v klidu v Německu vyslechnu, protože mám Twista a od začátku roku mi po více než 10 letech zrušili starý tarif a dali mi nový výhodný - do T-mobile volám dráže, do jiných sítí sice levněji, ale je to 5,90 Kč/minutu při účtování 60+30. Úplně zpočátku, před příchodem Oskara bylo účtování 30+30 a nehorázné ceny, po příchodu Vodafonu udělali po jeho vzoru účtování 60+1 a ceny poklesly, ale teď účtováním 60+30 se ceny pěkně pohnuly nahoru.
Ale k tomu přijímání hovoru v EU: Hovor přijímám za 4,58 Kč/minutu PŘI ÚČTOVÁNÍ 1+1, takže když ten hovor přijmu v EU, místo první minuty volání z ČR se mohu bavit 1:17 min. a když v ČR načnu další půlminutu, za to mohu v EU přijmout hovor v délce trvání 1:52 min.
A když náhodou potřebuji z EU volat, minuta odchozího hovoru stojí 11,93 Kč, ale PŘI ÚČTOVÁNÍ 30+1 udělám půlminutový hovor za 5,97 Kč. Když zavolám od nás, zaplatím za první minutu 5,90 Kč a já se nepotřebuji 10 minut vybavovat. Na hovor typu: Jste doma, mohu se zastavit? mi klidně stačí 20 vteřin, ale drahým mobilním operátorům zaplatím celou minutu.
To VOIP operátoři jsou lepší, používám 802.cz nebo ha-loo. Minuta hovoru přijde cca 3,20 Kč (u ha-loo dostávám zpět 12 % od dealera, proto to není přesně podle ceníku), u 802.cz je na mobil účtování 30+1 a u ha-loo 1+1.
Takže když se chce, jde všechno. Jen je potřeba přestat nadávat a něco dělat. Zavedení VOIP znamená někam poslat kredit, stáhnout softwarový telefon a pro lepší kvalitu si za padesátku koupit sluchátka s mikrofonem (oni ty repráky a mikrofon v noteboocích moc kvalitní nejsou) a můžete telefonovat. A když sedím u počítače, proč bych volal přes mobil, to volám pouze, když jsem v terénu a není jiná šance.
Stejně tak existuje pohodlný a zdarma program Kubík na posílání sms zdarma do všech našich operátorů. Proč bych ťukal sms za peníze na mobilu, když ji komfortně a zdarma pošlu z počítače.
NENADÁVEJTE, MOŽNOSTI JAK DRAHÝM OPERÁTORŮM NEPLATIT JSOU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 10. 2010 12:23

Neni to tema clanku, proto nebudu jmenovat ale jsou i VoIP operatori, u kterych volate na mobil za cca 2,30 Kc/min vcetne dph a s uctovanim po sekundach. Samozrejme s tim, ze za prichozi hovor nejaky maly kredit jeste dostanete. A v brzke dobe se da ocekavat dalsi maly pokles cen nebot budou opet klesat propojovaci poplatky do mobilnich siti.
Na takove ceny se u mobilnich operatoru dostanete az u hodne vysokych pausalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 10. 2010 12:14

Ono jak kde. Jsou mesta, kde je wifi skoro vsude (venku na namesti, temer v kazde kavarne atd.) a mesta, kde neni wifi nikde. Myslim volne pouzitelne a zdarma. Mnohde neni ani to placene. Nicmene povazuji za vyhodnejsi si poridit sw klienta do mobilu nebo mobil s podporou sip. Preci jen notebook je na volani ponekud nepohodlny a pokud do dane zeme jezdite casteji nebo v ni pobyvate delsi dobu, vyplati se koupit mistni predplacenku a datovy pausal (obvykle na mesic). 3G je na VoIP uz pouzitelne a navic na rozdil od nas dostupne temer vsude. Ja si to overoval na siti E-plus, ktera je nejpomalejsi (pouze UMTS bez nadstavby HSPA) a fungovalo to perfektne. V ostatnich sitich to musi behat jedine jeste lepe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mojmír  |  29. 10. 2010 10:51

Jezdím často, ale do různých zemí. Přes den stejně na volání nemám čas a večer, když dojedu na hotel a mám klid, vytáhnu notebook a mohu zavolat domů. Ano, v takovém Krakově nebo Lvově když si sednu na hlavním náměstí s notebookem, klidně volám. Ale třeba v Brně si takto zavoláte jen na dvoře radnice Brno-střed. Jedině, kde jsem si pořídil místní telefonní číslo je Ukrajina, protože pro naše operátory to není Evropa (stejně jako Švýcarsko - to uznává jako Evropu pouze Vodafone) a sazby jsou neskutečné, přitom ukrajinské číslo je za babku a na Ukrajině všechny moderní technologie fungují. Před 20 lety počítali na sčotech, zatímco Francouzi měli faxy. A u nich také zůstali, v obchodním styku neuznávají e-mail. A chtít se někde ve Francii připojit na wifi je velká drzost, zatímco na Ukrajině je to úplně normální věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  29. 10. 2010 13:14

Souhlasim. Mnohe zapadni zeme se zasekly ve vyvoji nekde v dobe pred 20-ti lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theolli70  |  31. 10. 2010 20:39

Nevím jak ty ale já problém ve Francii nemám jsem tam týden co týden a věř,každý MCD,u každého Hotelu u mnoha restaurací se s klidem připojiš. Už jsem to dneska na MM psal,minulý měsíc jsem nakoupil notebooky domů a udělal jsem tečku za utratou kolem 2000-3000,- VF za roaming a využívám Skype,mám těch zlodějin MO už po krk za rok a půl se mi Notebooky zaplatí a aspon z těch peněz něco mám narozdíl od toho když je nasypu VF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  29. 10. 2010 04:24

Jenomže přesně toto je zde schopna napsat spousta českých hlupáků, kteří svou blbostí jen podporují naše i své okrádání. Zcela běžné je to u FUP, kde takoví odborníci a přátelé telekomunikačních zlodějů hned vytáhnou stahovače, kteří celé dny a noci nedělají nic jiného, než že přes GPRS – HSDPA stahují celá DVD s filmy, gigabajty programů, atd.
Titíž přijdou do supermarketu, naloží vrchovatě vozík zbožím a vůbec jim nevadí, že ten, kdo má nákup jen s několika položkami, musí kvůli nim čekat ve frontě nesmyslně dlouhou dobu, protože obchod má v provozu z úsporných důvodů jen minimum pokladen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  29. 10. 2010 10:55

chceš mi snad vyčítat že potřebuji udělat velký rodinný nákup ? Ty seš asi fakt střelenej do brňavky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  29. 10. 2010 13:14

Udělej si nákup, jak velký chceš. To, že je nebo není fronta, je záležitostí obchodníka. Tady jsem Ti ale dal názorný příklad, jak to vypadá ve skutečnosti. Ty si zaplatíš za velký nákup, já stojím ve frontě. Já si chci stáhnout větší objem dat, protože jinou možnost připojení k internetu nemám, to si také zaplatím. Operátor nastaví FUP a já čekám a čekám.
Takže Ty jsi střelený do brňavky, když to nedokážeš pochopit. Tobě nikdo nelimituje, kolik zboží můžeš za své peníze nakoupit. Mně za pomoci FUP ano.
Teď jsem u mnohem levnějšího UPC a nikdo mě neomezuje. Mohu po internetu telefonovat v kvalitě, o které se mně u Kyslíka, T-Mobilu ani Vodafone ani zdát nemohlo, mohu poslouchat rozhlasové i televizní vysílání. Jsem spokojený. Je to podobné, jako když přijdu do supermarketu a jsou všechny pokladny obsazeny kvalifikovanými a hbitými pokladními a ne na celé prodejně jedna nebo dvě líné pokladní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 10:05

Naprosto souhlasím. Doufám, že UOHS začne dělat to za co je placen z daní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemplovací  |  27. 10. 2010 11:26

to je RVHP v novém kabátě. Zkouší se,kde, v jakém státě co zákazník snese a přebytek se přeleje více reptajícím Němcum,kteří to za naše prachy mají levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mone  |  27. 10. 2010 10:04

Ma pravdu a bojuje za nase prava
diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FanTommy  |  28. 10. 2010 22:09

Tak na toto jsem zvědav. Jsem tedy také pro, aby se zavedlo účtování nejlépe po sekundách, ale, když už polemizujeme, tak:
1) Pokud jdu do restaurace, zaplatím za porci např. o 300g - pokud jí nesním, mám smůlu a tak jako tak, musím platit plnou cenu.
2) Pokud chci volat, zaplatím si jednu celou minutu - pokud jí neprovolám, mám také smůlu a tak jako tak, musím platit plnou cenu.
Nechci nějak operátorům dávat za pravdu, ale příjde mi to dost podobné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Peterka  |  28. 10. 2010 22:44

Tohle porovnání pokulhává :) V restauraci musí dané suroviny nakoupit, a i když celou porci nesníš, nedá se dále "použít" a musí se vyhodit. Mobilní operátoři nakupují po vteřinách a prodavájí po minutách. V restauraci by to tedy bylo s příměrem k mobilním operátorům tak, že nakupují po jedné hranolce, ale prodávají porci po 300g bez možnosti vybrat si počet hranolků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paur  |  28. 10. 2010 22:46

A to je právě ten omyl, který se nám snaží operátoři neustále podsouvat.
Já jsem si neobjednal u operátora čas, po který budu telefonovat, ale službu - v tomto konkrétním případě jde o to, že mi operátor umožní provést hovor ve své síti. To, jak dlouho budu hovořit závisí pouze na mně a v žádné smlouvě to uvedeno není. Bohužel ale "musím" (pokud chci telefonovat) přistoupit na krádež, protože mi skoro vždy naúčtuje něco, co jsem neprovolal a navíc neobjednal!
Takže díky Tomáši Kaplere a snad to Vám i nám (samozřejmě kromě těch, co dali ty 4 nesouhlasy a Fan Tommyho) vyjde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krody  |  29. 10. 2010 00:36

Tady se musím FanTommyho zastat - on je také pro to, aby se zavedlo účtování po sekundě, jen porovnával, ale opům nedával za pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kocour  |  29. 10. 2010 09:27

to prirovnani s restauraci znacne pokulhava, vetsina restauraci vam bez problemu nabidne polovicni porci a pokud ne v okoli jiste najdete minimalne 2 jine, kde vam ji urcite nabidnou... to je prave ta moznost volby, ktera v ceskem telekomunikacnim trhu chybi... operatori jsou domluveni a nabizi sluzby za velmi podobnych podminek pouze s kosmetickymi zmenami a odvolavaji se na "specificky" trh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoki  |  29. 10. 2010 22:01

Hmmm, takze kdyz si pujdu koupit treba salam, bude vazit jedenact deka a a nauctujou mi dvacet. Sakra rozdil, ne ?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pe.Pr.  |  31. 10. 2010 22:41

Máš to špatně. Porci sice zaplatíš celou, ale na požádání si zbytek můžeš vzít s sebou. Kdežto operátor Ti obdobu tohoto neumožní. Např. převedením nevyužitých sekund do dalšího hovoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joe  |  29. 10. 2010 11:51

neni ani potreba cekat na rozhodnuti a setreni uradu. ja jsem si vydupal o hodne lepsi podminky. jako inspirace mi poslouzila nahravka na tomto webu http://jakusetrit.ic.cz/nahravka.html...
dokud se neozvete, tak vas budou doslova dojit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor