Nespalte se při volání na linky s extra sazbou

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 22

Názory k článku

13. 08. 2015 08:23

Tak jsem koukal, že další firma se chytla za nos a zrušila zlodějskou linku 84x. Tou firmou je Cetelem. Třeba se časem přidají společnosti i další až pochopí, že obyčejná pevná je levnější jak pro ně, tak i pro řadu jejich zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2015 16:33

Autor zrovna nezkoumal číslovací plán, že? 955 (resp. 95*, 97*), jsou vyhrazené VOIP okruhy, které jsou účtovány jako běžná síť, většinou pevná (I na odkazu to uvádí přímo ČTÚ)...
To, že někteří vykukové uvádí infolinku KB 955559559 jako speciálně tarifikovanou linku je věc jiná...
Další věcí je, že povinností každé společnosti je uvádět cenu služeb, tedy i cenu za volání na infolinku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2015 14:12

Minimálně by měl mít zákazník možnost nastavit si hlášku o cenách u svého operátora (pokud by to neměl mít operátor ze zákona povinně). Případně, aby si (nebo dětem či prarodičům) to volání lidé mohli od určité minutové sazby dobrovolně zablokovat s příslušnou hláškou... Banka či plynárna určitě nemá sazbu 95Kč/min...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2015 09:47

Řešení by bylo velmi jednoduché. Vodafone má službu zvanou flexistrop. Tuto službu by museli poskytovat všichni operátoři a bylo by po problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2015 09:19

Nejlepší je placená linka Pražské energetiky a Pražské plynárenské. Když vytočíte číslo ozve se hláška, že mají linku "Společně pro Prahu". Jednoznačně doporučuji, přejít k jiným dodavatelům elektřiny a plynu, už jen kvůli zlodějské lince. Konkurence má čísla začínající 800.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 08. 2015 07:34

A proč nemají subjekty vedle modrých a bílých linek povinnost zveřejnit také normální číslo, aby si každý člověk mohl vybrat, zda chce být okraden či nikoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 08. 2015 00:32

Proč nemají operátoři povinnost před spojením zahlásit "voláte na číslo se sazbou X Kč za minutu", podobně jako oznamují "voláte do sítě jiného operátora". Pak by si nikdo nemohl stěžovat, že to nevěděl a že byl podveden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor