Nokia 5800 Tube trpí defekty, u nás se bát nemusíme

Diskuze čtenářů k článku

Smith.F  |  06. 03. 2009 20:42

Už při čtení nadpisu článku jsem věděl, o čem bude diskuse a zase jsem měl pravdu, já jsem tak dobrej Ještě jsem čekal příspěvek typu "Za pár let bude po Nokii"
Jinak sám mám 3. telefon od téhle značky (N82) a v mém okolí se taky pár nachází a mimo jeden softwarový problém u mé první 3510i vždycky perfektní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bcr  |  06. 03. 2009 06:51

Prosím, aby autor zcela jednoznačně označil, který z těch reproduktorů je ten kazový ( v pravo čí v levo ).
V N85 je tento typ reproduktoru ve sluchátku a už sem ho měnil 2x - na obrázku je to ten na Levo 12-1V1 .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samba68  |  05. 03. 2009 18:49

Muzu potvrdit, Nokie jsou krapy, podotykam ze mam E66, a posledni moje tel. jsou Nokie(asi 5) ale holt jsem si zvyknul na Symbian, ale jakmile pujde ven Samsung Omnia HD nebo SE Idou tak papa nokia, koupil jsem N85, za tyden 3x servis, tak jsem vymenil za E66, aktualizoval jsem soft a tel. je ted jak hlemyzd pomaly, no proste telefony halabala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majkee  |  05. 03. 2009 23:46

za tyden trikrat servis...tak mozna sunt pro to ze s ena ten telefon podival technik mozna tak z okna...jestli se jednalo o zavaznou vadu tak by se telefon poslal do reklamace a na tu je max mesic a aby zjistil co tomu je a otestoval to no nevim jestli se to dalo zvladnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trabibi  |  08. 03. 2009 14:39

šunt servis nebo 100% kecas mobil zkušený tehnik zkusí, opraví den testuje. Pokud si to tam dal 3x tak kecáš a nebo je to špatný servis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  04. 03. 2009 09:22

Kdyby Nokia nechtěla za každou cenu tolik vydělávat, tak by to vyráběla v Evropě a ne v číně kde do toho montují součástky 3. kategorie. Takhle to dopadá. Bouchací levné baterie. Špatné reproduktory, nekvalitní lak co se loupe.... Měli by s tím něco dělat, kazí jim to hodně pověst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  04. 03. 2009 09:44

bohuzial toto je celosvetovy problem ... vacsina MT sa vyraba v Cine, resp. ma cinske suciastky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xz  |  04. 03. 2009 10:17

Hold ale to ze svetlo (ked sa kuknete ) ako je senzor XM presvita cez display pod krytom to nikto nenapise ze je medzera v pravom hornom rohu tiez nikto nic , to ze ked tukate cez uhlopriecku z preveho horneho rohu k lavemu dolnemu rohu je jedna strana vporiadku a druha strana k lavemu boku puka .... mal som ho len 2 dni chvalabohu som dostal spet peniaze takze tych vad je tam dost horsie je ze mi chyba ale couz pockam asi na iny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hudecheck  |  04. 03. 2009 17:04

Nemůžeš to soudit podle jednoho kusu, co jsi měl. Kdoví kdes to kupoval a taky kdy :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xz  |  04. 03. 2009 17:25

originalna predajna ... a pred tyzdnom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hudecheck  |  04. 03. 2009 19:18

No a proč sis teda nevzal na zkoušku další? To ti dali možnost si vzít peníze místo nového telefonu? To sem myslel, že je to až při 3. reklamaci, kdy si zákazník smí vybrat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Houmbre  |  05. 03. 2009 06:36

Taky jsem si na sve 5800 vsiml te mezery v pravem hornim rohu, skrze niz prosvita svetlo, tak jsem zasel do org.obchodu, kde jsem ji kupoval a tam jsme se s prodavajicim koukali jeste na dalsi dve a meli to take, tak mi bylo sdeleno, ze je to konstrukcni vlastnost.....=( ......ale jinak si ten mobil nemuzu vynachvalit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xz  |  05. 03. 2009 08:40

prepac ale auto ti bez zaizolovaneho celneho skla nove predat nemozu , jednoducho je to netesnost vyrobku tym padom je to defekt , tzn ze niekto kto to vyraba (pracovnik) to ma na haku kedze po rozobrani (niektory co to skusali) tak ten problem vyriesili (ci tak prisli alebo neprisli o zaruku neviem) potom dalsi pracovnik co to kontroluje pri vystupe je zato tiez zodpovedny lebo vadu neodhalil .. potom za nasledok to moze mat pri prasnom prostredi zaprasenie displeju , moze sa tam dostat vlhkost ... co moze znamenat stratu zaruky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nixx  |  04. 03. 2009 20:24

Nj škoda že skončil Siemens ta jejich S řada vyráběná v Německu ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xz  |  04. 03. 2009 21:08

lebo su unas v SR zahadne vypredane uprednstnuju pre dodavky CR takze asi tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 03. 2009 00:16

S řada nebyla Siemens ale BenQ,pozor na to a vlastně,díky za to,sice mi přestal po dvou letech svítit v oblasti klávesnice,ale aspoň fungoval.Jinak,Nokia byla,je a bude šunt,je úplně fuk co vyrábí,jestli televize (1980) nebo telefony (1991 asi),čeho se dočkáme se raději neodvažuji předpovídat.Nokii nelze upřít několik inovací (obrázkové SMS-ovšem nikdy nepřevedeny na GSM standart,vyměnitelné kryty-pokud to lze brát jako inovaci a nakonec i ta navigace v mobilu a ještě výroba asi prvního Smartphone),ale ostatní výrobci toho mají víc,i když ne vždy tak revoluční (pokud nepočítám PALM) a ty závady se táhnou s nokií už léta.5110-špatné upevněni displaye a kontakty baterie,3310-odlamující se kontakty antény,3410-odchází elektronika celé desky,3510-tmavnoucí displaye (všechny low-endové Nokie dneška s pasivním zobrazovačem tím trpí také),takhle by se dalo pokračovat do nekonečna,bohužel.O SW problémech se raději nezmiňuji,ale ty mívá každý výrobce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackF  |  04. 03. 2009 09:21

Naštěstí jsem si jí nekoupil a rozhodl se, že si radši koupím už vychytaný Diamond. Škoda, ale Nokia má s dotykovými telefony rozhodně našlápnuto správným směrem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:(  |  04. 03. 2009 06:55

A už vychází najevo co Nokie zase sestavila , fakt mi nědky připadá že Nokie svoje telefony netestuje ,to by se todle nedostalo do prodeje a u ostatních Nokiíí by nebyli takové konstrukční a FW vady ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  04. 03. 2009 07:46

Mam ji jiz od prosince, kupoval jsem si jeste pred vanocema a zatim nemam ani jeden z vyse uvedenych problemu. Mozna je to stesti, mozna ne. Kazdopadne telefon si nemuzu vynachvalit. Opravdu super mobilek, navic co ted vydal Garmin tu navigaci tak je to zase o kus lepsi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jindraa  |  04. 03. 2009 08:02

ona je na 5800 nejaka nova Garmin navigace ? Jinak, take jej mam - od ledna, a zadny problem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  04. 03. 2009 13:50

jj mrkni na 5800.cz mas tam odkazy na stazeni garmina :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  12. 07. 2009 23:42

Zdravim...projel jsem to sice jednim okem,ale zadny odkaz na garmina jsem nenasel. Ted kdyz je cervenec, zmenilo se neco co se tyce GPS? NEchci si z principu kupovat licenci. Fakt me to stve. Vadi mi, ze je to jen na roka a za 17 stovek, to trosku nokia pokakala. Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin663  |  04. 03. 2009 09:08

Ja jsem ten problem mel, ale na netu je hromady navodu jak to rozebrat a natahnout ty dva kontakty - takze prace asi na 5 minut a vse ok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jogurt  |  04. 03. 2009 10:18

Zatím všechny N, které jsem měl, trpěly nějakým obdobným problémem. 7110 - X krát update FW, 6310 kontakty baterie, 7650 nefunkční tlačítko zapnutí, 6600 aplikace ukončena main.exe,- upgrade FW, nevyřešeno, N70 nešlo vyzvánění - update FW atd. A skazky typu "a to ještě není nic proti mému známému, kterému nefungovalo to a to a to... vynechávám". Protože jsem nabyl dojmu, že N tohle dělá snad schválně, dezertoval jsem jinam a je po zábavě s cestami do servisu. Vše funguje hned od počátku, prostě nuda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  04. 03. 2009 20:36

Moje poslední tři mobily byly Nokie a závadu neměla ani jedna. 7110 doteď mám v šuplíku a je jako nová, čtyři roky jsem ji používal denně(ale v obalu a šetrně). 6230i sloužila následující čtyři roky a jako novou jsem ji pak ještě prodal. Teď mám rok E61i a maximální spokojenost. Holt se s tím musí slušně zacházet a pochopitelně, nemít smůlu na vadnej kus, ten se najde u každé značky. Jinak jsem měl i Motorolu a Ericssona i Siemens MT50 (jen na gprs připjení) a problémy taky nebyly. V servisu jsem byl jedinkrát-když jsem do 7110 chtěl nahrát novej fw. jen tak z fandovství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jogurt  |  04. 03. 2009 22:28

bezva. tak to máme Sněhurku a sedm trpaslíků. A teď prosím tu o perníkové chaloupce. Zejména kapitola o 7110 je opravdu roztomilá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  05. 03. 2009 16:44

Vím co všechno se na 7110 nablilo v diskusích a vím jak s tím někteří kolegové zachází. Já ale mobil nenosím při sobě, mám ho celej den na stole a nebo v kabeli a používám obaly, prostě je to o zacházení. Nemusíš věřit, nikdo tě nenutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  04. 03. 2009 19:44

Ukaž mi výrobce kterej testuje šunt vedle šuntu a ještě to vyráběj v Číně, kde na kvalitu kašlou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor