Nechci se hádat. Měl jsem a mám několik telefonů značky Nokia a napsal jsem svou zkušenost, jak Nokia implementovala slovník T9. Proto se obávám, zda implementace jiné technologie nedopadne stejně. Pokud máš telefon Nokia, napiš své zkušenosti s T9 a nepokládej otázky, zda se chci hádat. Článek sice není primárně o T9, ale souvisí s ní. Špatné zkušenosti mám též s produktem Nokia PC Suite, zálohování a obnova kontaktů, SMS, událostí v kalendáři, nekompatibilita mezi telefony, ... Podpora Nokia v ČR mi také nepřijde přiměřená, podívej se na stránku kontakty: http://www.nokia.cz/o-spolecnosti-nokia/konta... ... Zde není ani e-mail, ani telefon, pouze formulář, kde musíš pomalu vypsat i jak se jmenovala babička. Pokud Ti vůbec někdo odpoví, většinou stylem zkuste nějaké fórum, ... O cenách v naší kotlině se nemá cenu bavit. Nemyslím jenom mobilní telefony, ale prakticky vše, cenou benzínu počínaje, cenou za energie, elektrotechniku a cenou za volání konče. Nechci vyvolávat zbytečné diskuze, vraťme se k tématu. Podle mě Nokia nezvládá nejen T9 pro ČR, ale obecně má problém s kvalitou v oblasti SW včetně vývoje firmwaru. Jaké jsou Tvé zkušenosti?