Budete se divit ale se všemi těmi reprezentanty jsem jednal slušně. Asi k mé škodě, protože jsem se vždy dočkal pouze mechanického odkazu na smluvní ujednání. Ano .. mají recht. Smlouva je smlouva. Nikoho nezajímá, že ti "obchodní reprezentanti" nabídli ty služby invalidovi, který se neorientuje. Vnutili mu další SIMku, kterou nepoužívá a musí za ni platit. Vnutili mu O2TV, která je mu k ničemu a internet za přemrštěnou cenu. Ve chvíli, kdy jsem zjistil do čeho všeho ho ti "reprezentanti" uvrtali (poté co zjistili jak se s ním dá manipulovat) jsem se zděsil a začal jednat. X hovorů se zákaznickou linkou - SLUŠNÉ. X návštěv značkových prodejen - ZASE SLUŠNĚ. Vysvětlování, že po přestěhování jaksi ty služby již nevyužije protože nelze zapojit v novém bydlišti net. Zbytečné. Pán podepsal smlouvy, tak ať platí - tečka. Po celou tu dobu jsem tohoto takřka nepohyblivého invalidu musel tahat s sebou. Nechali ho sedět a čekat třeba hodinu. Nezájem. Pak ho posadili na vratkou plastovou stoličku a on jim z ní spadl. Bezva. Pořád jsem byl slušný i když ve mě vřela krev. Myslíte, že jsem se po těchto opakovaných anabázích dobral "KLOUDNÉHO" řešení? Ani náhodou ! Věřte mi, že se i zde na netu vyjadřuji ještě slušně. O2 je banda neskutečných zmetků a to díky obchodní politice společnosti, která nemá absolutně žádnou slušnost a snaží se zákazníky podvést a odrbat, kde se dá. To, že to zkouší na normální lidi jako jsem já je ještě OK. Já si tak max. řeknu, že jsem byl blbej a víckrát už O2 nechci vidět .. ale že podobné praktiky zkouší na staré a nemocné lidi je HNUS. Pokud patříte k této společnosti, pak berte tato (ještě hodně slušná slova) jako inspiraci. Pokud patříte k O2 a urazil jste se, pak je to v pořádku. Byl to můj záměr !