Jak zpívá Daniel Landa v songu Vodrhovačka z alba Chcíply dobrý víly a zde to platí dvojnásob, zvlášť po změně zákona, kdy nepůjde tak snadno smlouva vypovědět:"HOLKY, NEVĚŘTE SLIBU. DĚLÁTE VELKOU CHYBU. NĚKDE PAK V NOCI, V CIZÍ MOCI - BEZ POMOCI!" Už staří římané říkávali "Acta, non verba" neboli česky "ČINY, NE SLOVA!" Takže místo keců a slibů bych rád viděl třeba nové tarify... Zatím jsem viděl jenom to, že O2 zdražuje a lobuje proti zákazníkům ve vládě...Díky vzdělání snad už dnes nejsou lidi takový trubky, aby na podobný kecy skočili po desáté za sebou.A teď operátorské sliby:
1) Když Paegas koupil T-Mobile, tak slibovali zachování cen i služeb - okamžitě zrušili free SMS bránu a zdražili SMS služby
2) Vodafone dělal kampaň "nepodepsal", nasazoval falešné parohy atd., aby později sám zavedl závazkové smlouvy a například i strašně "férově" zpoplatnil služby jako výměny SIM.
2) O2? Tak to není třeba snad rozebírat - už Český Telecom se předvedl, když brzdil zavedený tarifů pro dial-up Internet, takže zákazníci platili připojení jako klasický (mimopražští) meziměstský hovor. Dále pak brždění zavádění xDSL, protože chtěli tlačit staré ISDN. V neposlední řadě když zavedli tarify Volno a Volno plus, umožňující připojení přes dial-up zdarma při připojení na klasické geografické číslo, tak se snažili žalovat kde koho a vyhrožovat provozovatelům i zákazníkům, až nakonec využili lobisty a kontakty v ČTÚ, který zakázal poskytovat dial-up na geografických číslech pod pokutou 5 mega - vyloženě na "zakázku" Telecomu, kterým tím vytrhl trn z paty...
Dál tady máme třeba ukradení benefit bodů při zrušení Benefit programu - kdo nevyužil, měl smůlu aniž by byl řádně informován. Další podraz bylo zavedení BlackListy v DNS podle Internet Watch Foundation.
Dále tady máme třeba dobu (ještě v roce 2013), kdy byli schopní účtovat za výměnu SIM karty na předplacence astronomických 400 Kč!!!!
Z dřívejší doby například i kauza dialery, kdy vinou operátora bylo umožněno vyčerpat skrz zavirované počítače připojené k modemu a telefonní lince i statisíce korun z telefonního účtu uživatele... Přestože blokace např. hovorů do zahraničí nebo audiotextové linky by bylo jenom dvě kliknutí, tak operátor to nechával tak a pěkně se pakoval na postižených!!Podobných story, kde figuruje Český Telecom a později O2 je mraky... Proto tomuto operátorovi nevěřím ani nos mezi očima!