Lidský přístup spočívá v klamání zákazníků? 1. den, když zprovoznili web a je to tam ve spodní části i nyní "ohlasy zákazníků" mě rozesmálo fiktivní samochválení jak je Telesticka nejlepší, vždy anonymní křestní jméno a město chváliče. Živý operátor, už jsem měl tu čest, mi slíbil telefonní číslo na přání za poplatek, po 3. hovorech a objednávce přes eshop, kdy mi nepřišlo žádné potrzení objednávky, mi druhý den volal majitel, že objednané číslo není možné získat a jestliže nemám od nich písemné potvrzení, jakože ten jejich systém neměl v té době automatické potvrzení objednávky, tak na žádné "reklamace" neberou zřetel, takže asi tak skončily moje "námluvy" s Telesticou :D. Pominu totální nevyladěnost webu, kde se nepropisovaly údaje, ceny tam šly ručně měnit z tarifu za 100 na 0 Kč apod. :D. Virtuál může být prostě dneska každý.