Autodokup dat je de iure nelegitimní a odporuje právu v samém jeho základu. Protože uzavřít jakoukoli smlouvu sice LZE I ÚKONEM - například kupní smlouvu položením rohlíku na pokladní pás a zaplacením, případně přepravní smlouvu nástupem do vozidla MHD, ovšem toto lze provést výhradně OSOBNĚ.Překročení určitého limitu dat, pak nedělá člověk, ale STROJ - jeho smartphone, který to může udělat i BEZ VĚDOMÍ ČLOVĚKA (např. různé aktualizace atd.) a NELZE tedy považovat uzavření smlouvy nebo žádání dalších služeb za právně platné. A je úplně jedno, jak se to jmenuje...Musí tam být patrná VŮLE UŽIVATELE, že má o další dokup zájem - například tím, že napíše určitou SMS, odkline si to v samoobsluze, zavolá na call centrum atd.Dokonce nelze ani považovat za platné, i pokud by uživatel sám chtěl autodokup aktivovat - neví totiž přesně kolikrát proběhne a protože může proběhnout zcela bez jeho vědomí, tak v době uzavírání takových podmínek vlastně ani neví jaké uzavírá, což je proti samotným právním principům.Zkrátka podle práva nelze uzavírat smlouvy jako z pohádek typu: "Dáš mi to, co máš doma, ale nevíš o tom." A chasník pak přijde domů a zjistí, že mezitím, co byl ve světě se mu narodil syn . Taková smlouva nebo žádost o službu je neplatná...Právo rozhodně není na straně O2, jenom O2 ho velice chybně interpretuje. Ovšem to je u nich stará známá věc, že běžně vytrhávají věci z kontextu a to takových způsobem, že to dokáže odporovat i těm nejzákladnějším věcem. Ve filosofii se tomu říká sofistika, což je hodně podobné demagogii.