O2 omezuje Kvídovo volání zdarma

Diskuze čtenářů k článku

eliska  |  28. 08. 2012 08:24

hej lidid sem jedina komu kvido nejde???? a to mi vzdy fungovaloa bloklou simku taky nemam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirik  |  24. 07. 2009 09:35

jo a navíc jsem zkoušel volat na číslo O2 přenešené od T-mobilu a taky to nejde, hlasí to že lze volat pouze na O2 ,tak to maj asi nastavený jen podle předvoleb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 07. 2009 02:16

Kvída jsem nevyužíval, ale je mi jasné, že určitý potenciál zákazníků (především mladých, kteří si ještě nevydělávají) mohl s touto službou něco ušetřit. Po naprosto nehorázné změně v účtování dat, kdy je znemožněno např. chatování pčes ICQ, nebo FB, je toto další důkaz toho, jak jsou naši čeští operátoři nenažraní. Každý z nich má čisté zisky v řádech desítek miliard Kč ročně (chápete to?), ceny služeb několikanásobně dražší, než v zahraničí (jak na východě, tak na západě), konkurence prakticky neexistuje (ceny jsou téměř stejné, maskované v nutných balíčcích...), investice a inovace téměř žádné (stačí se podívat na např. stav UMTS sítí, rychlost dat, atd.) a člověk telefonovat potřebuje. Takhle volný trh fungovat nemá! Je to oligopolní svinstvo a skutečně je zde potřeba extrémně silná regulace. Můžou si za to ti nenažranci sami!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel L  |  24. 07. 2009 14:42

Naprosto souhlasím. Jsem sice proti regulacím, ale tady v tom případě to evidentně jinak nejde! právě, že vím, jaké ceny mají v zahraničí. často jezdím Rakousko a UK. neuvěřitelné!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  25. 07. 2009 15:14

Ano, ano!! Taky chci regulaci!!! Pracuji pro O2 (dřív ČTc) už řadu let a opravdu i z naší strany si regulaci nemůžu vynachválit... "Zlatí komunisti" D
Nikam se nespěchalo - na linku se čekalo běžně okolo 9-15 let, se zákazníkem jsme se vůbec nemuseli zaobírat co na to řekne - mohli jsme ho klidně poslat "do hluboček na lampárnu" a když vznikla porucha, tak někdy náprava trvala i půl roku...
A co se reklamací týče? No kdepak nějakej odklad platby! Pěkně zaplať a pak si stěžuj!! DD
Takže mě těší, že se se zákazníky shodnu na tom, že regulace je opravdu skvělá věc! DD
UŽ ABY TO TADY ZASE BYLO!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  21. 07. 2009 18:58

... stejně to fungovalo pouze " na heslo". Než se člověk dovolal, to by dříve vyrostl kedluben ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiricek  |  21. 07. 2009 21:04

Je to skoda ale aspon ze ustalo volani do vlastni site.
Ohledne O2 Active a drivejsich reklam "Navzdy zarma" je TO PODRAZ.Bylo zama vse vcetne uzitecneho zpravodajstvi z toho ted zustalo ZDARMA jen hlavni menu tak sr...t na to!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  22. 07. 2009 00:19

Když Eurotel posílal sms informující o víkendovém volání zdarma za pade tak taky přimo v SMS uvedl že služba bude navždy. Ješťe vzpomínám, jak to kámoš blbě pochopil a myslel že dá jednou pade a od tý doby bude volat každej víkend zdarma a pade znova platit nebude. Což by byl pěknej nesmysl to uďelat. Alespoň že u Kvída nic neslíbili a není to klamavá reklama jako tehdá s voláním o víkendech....Kvído a net bez FUP je jediný co mě u nich drží...Ale stejně většina mých hovorů směřuje do O2 takže cajk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek.84  |  22. 07. 2009 07:41

02 jsou vychcaný jak díra do sněhu. Připomínají mi prodavače kastrolu. Komu nenamažou med, toho prostě nemají... Za jejich jednání jim přeji jen a pouze konec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mega Stoural  |  22. 07. 2009 18:58

Tobě bych doporučil vyhledat psychologa, potřebuješ nějaký prášky na nervy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  22. 07. 2009 07:42

pro synovce vecne bez kreditu to byla bomba takhle je pro nej O2 naprd ( drahe ) hodne hovoru koncilo na jeho cisle od ostatnich operatoru mame v rodine takovy mix 70% tmob 30% vodaf O2 nikdo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  21. 07. 2009 17:17

S Kvídem se dalo dost ušetřit, většina hovorů se v klidu vejde do minuty. Jen ty nervy, když 10x vytáčíte a nedovoláte se na něj. Už při spuštění této služby sem si říkal, jak dlouho bude fungovat. Překvapili mě, tipoval sem tak půl roku. No nic, O2 musí zvyšovat zisky v ČR aby moh dotovat O2 SR (nemám ověřeno jestli je O2 SR ve ztrátě).
Takže další důvod proč zůstat u O2 padl. Ještě sem zvědavej co udělaj s portálem O2 Active, ten je zatím zadarmo - zejména kvůli tomu novému "zlodějskému" účtování dat.
Vážně uvažuju o přechodu na Vodafone, ty ceny a hlavně účtování na předplacence sou úplně jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  21. 07. 2009 16:45

Tak nevím,ale já a většina mých známých na tom byla tak,že než by člověk zkoušel pořád dokola se na tu pitomost dovolat,raději jsem volal normálně,prozvonit se na to číslo hlavně ve větších městech bylo dost o nervy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 07. 2009 16:10

Perfektní, další služba, která mě ještě u těch vydřiduchů držela, jde do háje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  21. 07. 2009 15:20

"Kvídovo volání v současné době využívá na 150 000 tisíc zákazníků"
To jako fakt? 150 milionů zákazníků?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 21. 07. 2009 15:30

Aj, ne "jen" 150 tisíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno 201  |  21. 07. 2009 13:58

je to tu tak trochu reklama na nejmenovanou automobilku :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  21. 07. 2009 14:18

A na kterou ...? Nemohl jsem vědět, že stejný nadpis zvolil diskutující přede mnou, psali jsme asi současně, ale té služby je opravdu ŠKODA, i když jsem spíše čekal úplné zrušení.
Prostě fotbalově: služba je v O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.neo  |  21. 07. 2009 14:22

jo, toho času jsem si nevšimnul, ale škoda to opravdu je i když asi není čemu se divit, stejně ty reklamy před voláním asi nikdo poslouchal
copak nám O2 zruší nebo zdraží příště?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  21. 07. 2009 12:23

Škoda, byla to dobrá služba, i když někdy trvalo déle než se člověk dovolal. Je fakt, že co je Kvído jsem měl útratu za telefon 5,50 Kč až 16,50 Kč za měsíc. Aspoň nějak provolám ten nastřádaný kredit, který se musel povinně dobíjet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizik  |  23. 07. 2009 22:35

Taky se mi ta sluzba docela libila - vlastne jsem si kvuli KVIDOVI operatora O2 zvolil. Nelibi se mi ale to, ze se tim omezenim "nepochlubili" tak nejak "hlasiteji" - aspon ja jsem nikde zadny obrovsky billboard (a ze jich O2 ma:) hlasajici tento "skrt" nevidel...Ale nejvice mi vadilo, ze mi dnes automat stale jen tvrdil, ze na toto cislo se nedovolam; to, ze se da volat jen do site O2, mi rekl asi az na potreti.
Tak at to aspon rekne hned - ja uz si myslel, ze uz neumim ani spravne vytukat cislo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  21. 07. 2009 12:22

Což se dalo čekat. Zajímavé, že s tím přišli po ukončení sms gratis od VF. To pak vypadá jako když ruka ruku myje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  21. 07. 2009 15:23

Taky mi to tak bohužel připadá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? goob  |  21. 07. 2009 12:11
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor