O2 je divnej spolek, po návratu z Austrálie mi naúčtoval proti webovýmu ceníku dvojnásobnou cenu Reklamace O2 řeší až po zaplacení faktury. Výsledek? Uváděné zahraniční ceníky jsou pouze informativní. Ta sranda mě stála 12 000 Kč. Ponaučení: Pro veškeré zahraniční volání používat výhradně zahraniční operátory. Po zveřejnění férových tarifů VF nevěřím v nějaké pozitivní změny, ani s příchodem čtvrtého operátora. Český trh je telekomunikační odpadní žumpou světa. Tuzemšťan musí počítat s obrovskou "žravostí" místních nejen telekomunikačních firem, u zahraničních předplacenek je celkem obvyklá až 50x nižší cena proti vychytávkám O2/Vodafone/Tmobile ČR. Co si myslet o úřadech, který tuhle frašku "regulují"? Neschopnost, korupce, nejspíš obojí dohromady