O2 vylepšuje Techzonu, nově vám poradí Guru

Diskuze čtenářů k článku

Tenteen  |  18. 07. 2011 18:35

No konečně tu máme něco funkčního. Je vidět, že když se do toho vloží velká firma, že to jde Narozdíl od hlasových poraden těch ostatních dvou (tří) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  18. 07. 2011 13:22

Jen aby to nebyl Guru Jára...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jx01  |  18. 07. 2011 17:17

Neboli Óm nadsamec, taky jsem si na něj hned vzpomněl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  18. 07. 2011 09:17

Tohle je vsechno hezke, ale osobne bych uvital zlepseni zakladnich zakaznickych sluzeb. K 30. cervnu jsme zrusili ADSL u GTS a do dnesniho dne jsme se u Telefonicy nedockali ani objednavky, ackoliv zadost o uvolneni linky zaslala GTS 3 dny pred koncem mesice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muflon  |  18. 07. 2011 10:07

Tohle neni problem Telefonici ani GTS, ale stupidniho systemu portaci v CR, ktery je dan legislativou. Rozsahy se vraceji jednou mesicne jako celek, takze pokud linka byla GTSky a je nutne ji preportovat k Telefonice, tak si pockate. Pokud by byla od Telefoniky pouze pronajata na velkoobchodni nabidce, tak to jde jen s nekolikahodinovym vypadkem sluzeb.
Ale to vam GTS nerekne, ta to radeji hodi na Telefonicu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  18. 07. 2011 14:33

Pokud mi někdo slíbí, že to bude trvat max pár dní a trvá to nakonec celý měsíc, tak je něco špatně. Nikdo nic na Telefonicu nehází. Tam mi slíbili, že to bude za pár dní, v GTS mi sdělili, že podali žádost o uvolnění ještě před vypršením konce služby. Navíc to nebyla portace, ale zrušení linky u jednoho poskytovatele a zřízení u jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor