O2 získalo 42 tisíc nových zákazníků, lidé častěji volí paušál

Diskuze čtenářů k článku

Bruno  |  29. 07. 2011 12:54

Tak hlavně že mají u O2 jasno. Ano mají 42000 nových zákazníků, ale že dalších 80 000 od nich uteklo ticho po pěšině.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  29. 07. 2011 16:31

To nemyslíš vážně, že jo? Nejsi takový blb, jak vypadáš, že ne ;)
To je samozřejmě se započtením odchodů, je to čistý přírůstek, stejně jako když z kasy vyndáš 2000 a přidáš tam pět, máš plus 3000. Ale pořád doufám, že sis dělal jen srandu a takový blbec se tu nemůže objevit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theolli70  |  28. 07. 2011 17:15

42 tisíc nových pitomců,nechápu už je n to ůčtování 60+60 je drzost všech drzostí,asi lidi neumí počítat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  28. 07. 2011 17:55

Třeba každého nezajímá účtování 60 + 60 ! Nemůžeš každého soudit podle sebe. Jsou lidé, kteří budou jezdit každý den s autem, které má spotřebu 10l/100km. a nebudou to řešit. A jsou tací, kteří budou kupovat HTPčka
Každý člověk je jiný a má jiné priority

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2011 22:23

Když máš 300 minut, 30 SMS, volaní v rámci IČO zdarma, ostatní sítě za pár korun a to vše za 250 Kč/měsíc, neřešíš 60+60.
R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trajda  |  29. 07. 2011 15:22

Můžu poprosit o napovězení, o jaký ze současných tarifů O2 se jedná? Přemýšlím o odchodu od VF, ale ať se snažím sebevíc, žádnou finančně lepší nabídku jsem bohužel nenašel...
Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 07. 2011 15:56

Nejedná se o normální tarif, ale o tarif udělaný na míru.
Osobně se divím, že zrovna Vodafone ti nabízí nejlevnější tarif. Mě volali z Vodafone několikrát a nikdy nebyli schopni udělat tarif lepší, než ten co jsem měl (T-Mobile, používám jako fyzická osoba). Nakonec jsem se dohodl u T-Mobile na slevě 50% na tarif Rodina HIT.
R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  30. 07. 2011 09:55

To je firemní tarif. Mám podobný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  28. 07. 2011 13:47

To je divné. Jak je možné, že O2 a T-Mobile mají stále tolik zákazníků, když jsou tak neskutečně špatní, drazí a na infolinkách jsou arogantní operátoři, kteří nechtějí řešit reklamace a stížnosti zákazníků.....Vodafone je údajně nejlepší a stáe má tak "málo" zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  28. 07. 2011 14:15

Hezká ironie, gratuluju :) Ale oni to nepochopí :) Já jsem spokojenej. Reklamoval jsem 3x, z toho jedna reklamace byla dost na hraně, spíš šlo o mojí chybu a nikdy problém. Do týdne mail, smska, s popisem náhrady, ještě zavolali. Pohoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  28. 07. 2011 14:25

Děkuji Já to ale nemyslel nějak zle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machaut  |  28. 07. 2011 15:29

Vodafone má nejhorší způsob vyřizování reklamace, jaký jsem zažil. Podělím se zde o svou zkušenost.
Začátkem roku mi byla neprávem naúčtována pokuta 300 Kč, protože vodafone si neráčil všimnout, že faktura byla řádně zaplacena. Tak jsem ji reklamoval a podle operátorky úspěšně. Jenže zůstalo jenom u slov operátorky a ejhle ještě pokuta navíc a dopis vyhrožující exekucí. Pro jistotu jsem vše uhradil. Další měsíc další pokuta 300 Kč. Trošku přátelštěji volám jejich linku. 30 minut poslouchám melodii nazblití. Poté vysvětlím problém operátorce a jsem přepojen výš (10 min. melodie). Operátorka přiznala, že závada je na straně vodafone a jako VELKÉ GESTO nápravy mi slíbila, že mi odpustí pokutu, kterou bych dostal dokonce i příští měsíc (už asi preventivně) - NO COMMENT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls  |  28. 07. 2011 16:46

VF má poslední dobou stále perverznější praktiky. Mně za poslední měsíc 4x slibovali, že mi někdo od nich zavolá a bude avizovaný problém řešit, místo toho mi jedno z firemních čísel deaktivovali a pak to 4 dny vraceli do původního stavu. Tím mě dožrali definitivně a poslední firemní čísla převádím k O2 za těmi, které jsem tam převedl před pár měsíci.
Jinak by mě zajímalo, jak se na úspěchu O2 podepisují "šedivky" - řekl bych, že asi hodně. Dle mých zkušeností přece jen zkousnutelné podmínky a úroveň obsluhy mnohem lepší než u velkých operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepik  |  28. 07. 2011 16:47

Vykašli se na infolinku, napiš vše anglicky se všemi detaily (čísla faktur, sumy, datum úhrad) anglicky na generální ředitelku Vodafone a budeš překvapen jak rychle to dají dopořádku. Dokud někteří nedostanou pokyn zhora tak všechno flákaj a nehnou prstem navíc, nikdo se necítí být ve VF být dostatečně zodpovědný a kompetentní a všichni jsou jen strachy podělaný aby neudělali botu. Tak to pak dopadá když raději dělaj méně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
předplacenkář  |  28. 07. 2011 20:50

bylo jisté hospodaření,které se honosně nazývalo CHOZRASČOT. a dnes,po opuštění Cyrilice je výtečný nápad to řešit anglicky a arogantním podtonem.Prdelkování věrchušce,neboli česky vrchnosti se NEZMĚNILO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda Mravenec  |  28. 07. 2011 21:18

Houby anglicky, stačí česky a jde to taky. Vyzkoušeno....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  28. 07. 2011 13:33

To je fakt zajímavé, když 8 z deseti zákazníků chce zrušit paušál nebo pevnou linku u O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  28. 07. 2011 13:42

Nějaký osobní průzkum Karlovy rodiny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Varel  |  28. 07. 2011 13:53

No třeba naše rodina teď od o2 odešla. Měli jsme Felicie ale šli jsme na levnější. Dneska je každá koruna dobrá. A hlavně poslední dobou nám strašně zlobil roaming, vůbec se nedalo volat a o2 přesto nenašla chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  28. 07. 2011 14:17

Je třeba si umět poradit. Kombinace služeb, ale pak se můžete mít mnohem líp než u šedýho operátora. Akce na předplacenkách jsou poslední dobou hodně dobré, takže si nestěžuju. Dobíjím 300, za to jsem měl volání za padesátník na tři čísla, teď místo toho mám neomezené volání, sms a mms na jedno číslo. K tomu internet v mobilu za dvacku týdně, smsky přes aplikaci v androidu z netu. Holt člověk může bejt blbej, ale ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solverino  |  28. 07. 2011 21:21

Dobrý den, můžu se zeptat co máte za kombinaci služeb? Sám mám teď felicii od O2 a netušil jsem, že je něco levnějšího. Volání mám 60+30 za 3,8 a internet za 40 týdně. Co máte vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  28. 07. 2011 21:56

Zdravím, mám tarif Na!Hlas. Při dobití nad 300 Kč si můžu vybrat výhodu, večerní volání za padesátník, víkendové za padesátník, nebo víkendové sms za padesátník, nebo internet v mobilu za 20 Kč/týdně. To právě mám. K tomu je letní akce nyní na půl roku za dobití 200+ neomezené volání, sms a mms na vybrané O2 čísla zdarma. SMSky posílám přes aplikaci v mobilu přes internet zdarma.
Jinak volání na ostatní čísla je za 5,60 a účtování 60+60, v tom je lepší Felicia, ale zase co komu víc vyhovuje. Když budu chtít víc volat, klidně si nainstaluji VOIP klienta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  28. 07. 2011 22:01

Záleží na množství provolaných minut, ale výhodnější se na první pohled jeví akce Inkarta od Vodafonu. Za 30 Kč 20 minut s účtováním 60+1, SMS 1,20 Kč (srovnejte s Felicií), nebo za 88 Kč 70 minut. Pokud na Feldě utratíte měsíčně do 50 Kč, volíte první tarif, pokud více, volíte druhý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
předplacenkář  |  28. 07. 2011 14:27

hezky si vše pochválíme,občas se najde zavilý heretik,než paušál,raději kouřové signály.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2011 12:31

"... na 4 869 tisíc..."
???
Tak tohle číst nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zzz  |  28. 07. 2011 12:48

Poněkud podivné, psát o tisících tisíců. Zřejmě autor nepsal článek, nýbrž jen bez jazykových ambicí opsal excelovskou tabulku i s použitými jednotkami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  28. 07. 2011 12:52

autorovo matematicke vzdelani zrejme skoncilo na urovnich tisicu... miliony zatim neexistuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  28. 07. 2011 13:42

a ještě k tomu datum 31. června

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor