P.S. Já jsem za SMS jízdenky rád a chci je využívat co nejčastěji, jen bych uvítal posílení zpětné vazby v sytému = okamžité doručení (jde to), zvýšení spolehlivosti a snížení nejistoty klienta. To nejsou neřešitelné věci. Předpokládám, že ten, kdo PR článek na portál zajistil, čte i odezvy klientů a třeba se nad mými zkušenostmi zamyslí. A pokud je skutečně zpoždění v systému záměrně, pak budu rád, když tento naschvál odstraní, protože vůbec nic neřeší. Ale moc tomu nevěřím, spíše je požadavků z různých dopravních podniků v různých městech hodně a systém podle mě nestíhá. Pak by bylo vhodné přizpůsobit kapacity "odpovídačů" významu služby. Také by měl být někde definován postup, co dělat, když objednávka odešla, peníze za objednávkovou SMS byly strženy a revizor/řidič nevidí doručenku. Tvrdit, že cestující nemůže nastoupit a že má doplácet na nefunkční službu, není zrovna férový přístup. Revizor i řidič by měli mít možnost nahlédnout do systému a ověřit si klientovo tvrzení na místě, nikoliv po dohadování s dopravním podnikem.Ale znovu pro jistotu: Jsem za SMS jízdenky rád a chci je využívat co nejčastěji.