Nejvíce prostředků za reklamu mezi českými operátory vloni investoval Vodafone. Zákazníci se o telekomunikačních službách dozvídali hlavně z televize (připomeňte si vánoční kampaň operátora). Vyplývá to z analýzy reklamních výdajů společnosti Admosphere.
Vodafone jako jediný překročil hranici jedné miliardy korun, v loňském roce nakoupil reklamní a inzertní plochy za více než 1,1 miliardy korun. Jeho nejvýznamnější konkurenti zůstali ve výdajích do reklamy o něco skromnější. T-Mobile Czech Republic proinzeroval 774,3 milionu korun a Telefónica O2 ČR 647,9 milionu korun. Dohromady investice společností Vodafone, T-Mobile a Tefefónica tvoří téměř 93 procent výdajů na reklamu z celého telekomunikačního segmentu.
Své zákazníky se v roce 2010 snažili čeští operátoři oslovit zejména prostřednictvím televize. Vodafone nakoupil televizní prostor za více než půl miliardy korun, Telefónica O2 a T-Mobile do televize investovaly každý po jedné třetině miliardy. Údaje společnosti Admosphere vycházejí čistě z ceníkových cen, analýza proto nezahrnuje vliv hromadných slev, zákaznických cen či bonusů. Ve skutečnosti tak reklamní výdaje mohou být nižší.