Ono je spíš otázka, zdali má cenu to vůbec řešit. Stalo se, že slavný VF naúčtoval za služby za jednu z několika sim, které spravuji, částku 6x 99,- Kč. Říkám si, copak asi kdo přes ten telefon nakupoval??? Tak jsem zašel na prodejnu VF a hájil se tím, že telefon v té době nikdo nepoužíval, spolu se staženým výpisem hovorů a zároveň tím, že osoba měla telefon stále u sebe. Výsledek: Nejde to zjistit, nefunguje nám systém, přijďte za týden... No tak to určitě, takže cesta do další prodejny, tam ani nevěděli, že se dá zjistit, co to je za platby... . No co už, takže třetí prodejna, raději už tedy v jiném městě a tam byl výsledek podobný: Systém sice fungoval, ale není možné nic zjistit, uživatel prostě platby provedl, nic nás nezajímá... A přít se o nějakých 600,- Kč, když jenom za správní poplatky a za kolky zaplatíte o dost více, nemá, s těmito "specifickými operátory speciálního trhu", cenu. Takže jediné řešení je: všechny služby, které nepoužíváte okamžitě nebo dlouhodoběji prostě zakažte. Pro mě z toho plyne ještě jedno ponaučení: Nechte si potvrdit přesně to, co Vám na té prodejně řekli, písemně i s razítkem a podpisem pracovníka (i se svědky), protože, jak jinak, trvá zablokování určitých plateb přes telefon x-dní. A samozřejmě, během této doby naběhly další 2 platby za celkem 400,- Kč. S tím jsem samozřejmě šel hned na prodejnu ale byl jsem vy****ován, protože služby nebyly blokovány, a tím, mohlo k platbě dojít... Z čehož vyplývá, že si někdo přilepšil o 1 000,- Kč, a slavného operátora prostě reklamace nezajímají. Podle mého by bylo nejlepší, spojit několik lidí se stejnými problémy s menšími částkami, a podat na určité subjekty žalobu za neoprávněné obohacování, nebo krádež nebo cokoliv. Pokud s nimi soudy a ČTÚ spolupracuje, tak je jasné, odkud vane vítr, protože se já ani ostatní s podobnými problémy, spravedlnosti nemůžeme dovolat. Ten obrázek ve článku přesně ukazuje, jaká situace tady převládá.
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 12. 2011 19:36