Parohy přišly Vodafone draho, musí odškodnit T-Mobile miliony korun

Vrchní soud v Praze potvrdil, že mobilní operátor Vodafone musí za reklamní kampaň, v níž nasazoval na billboardy konkurence parohy, zaplatit společnosti T-Mobile pět milionů korun. Agentuře Mediafax to potvrdil mluvčí soudu Jan Fořt. Vrchní soud tak potvrdil rozhodnutí prvoinstančního soudu. "I když se nám kampaň prodražila, jsme rádi, že jsme ji udělali," komentoval rozhodnutí soudu mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický.

V rámci vánoční guerillové reklamní kampaně společnost Vodafone v roce 2006 ověsila billboardy a telefonní budky konkurentů sobími parohy. Reklama měla velký ohlas, lidi zaujala a pobavila a Vodafone z ní vytěžil maximum i díky médiím, která o ní referovala.

Vrchní soud spor řešil již předloni, tehdy se Vodafone musel omluvit za nasazování parohů na billboardy s reklamou konkurence společnostem T-Mobile a Telefónica O2 v celostátních denících a na billboardech v centru hlavního města. Omluvný text byl ale vysázen tak, že tučně vytištěná písmena opět vytvořila motiv paroží (více čtěte zde)."Máme radost, že Vodafone pomohl rozvířit debatu o skrytých tricích, na které si zákazníci stále musí dávat pozor, a proti kterým bojujeme," řekl loni Čepický.

Diskuze (14) Další článek: Animace dat, která o nás uchovávají operátoři

Témata článku: , , , , Voda, Mobil m, Mobil, Mil, MOBI, T - Mobil, Milión korun, Vrchní soud, ODS, T Mobil, Velký ohlas,