Parohy přišly Vodafone draho, musí odškodnit T-Mobile miliony korun

Diskuze čtenářů k článku

sx  |  18. 04. 2011 20:33

uz jste videli tu trapnou reklamu od fb? brzo ruzovy, bude uz jen pro snoby, samponky a barbieny.
http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Havlík  |  18. 04. 2011 17:47

Všichni koukají jak je jen Vodafone špatný ! Ale co dělá O2 třeba UPC tak tady ČTÚ mlčí ! Také jednou poškodil T-Mobile konkurenční O2! Taky nechápu O2 proč na VTA schvaluje reklamu všech konkurenčních operátorů hlavně Vodafone a U:fon. O2 by zase mělo zaplatit Vodafonu za použitou reklamu v MHD! Takže si myslím, že všichni jsou v tom všem dobře namočení! A taky je vidět jak O2 přeprodává ADSL ten už je v prodeji přes T-Mobile a nově přes U:fona je tak možné, že se brzy dočkáme prodeje v síti Vodafone -že k O2 a U:fonovi se přidá další síť s fixními službami a ADSL a možná také Vodafone bude mít TV nebo, že by to zkusil U:fon. Ten podle zjištěných informací má mít brzy GSM síť. MM zase uvádí prodej firmy. Řeč byla o Dail Telecomu, ale kdo bude mít hlasové služby?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prnďola  |  18. 04. 2011 14:05

O2 např. nemá samoosluhu vůbec a požadavky posíláte písemně, u O2 a TM vám jejich podomní prodejci cpou lži... ale:
"Máme radost, že Vodafone pomohl rozvířit debatu o skrytých tricích, na které si zákazníci stále musí dávat pozor, a proti kterým bojujeme"
Jojo, bojují s tím pořád. Jejich prodavačka vám řekne, máte balíček na půl roku zdarma, pak se vám zruší. A hle on se nezrušil a když jí věříte, nehlídáte faktury, máte za rok smůlu, protože reklamace je jen dva měsíce zpátky...
Skrytý trik: Posíláte sms z Vodafone parku a až následně zjistíte, že byla do jiné sítě než jste si mysleli.
Zrušíte si službu přes samoobsluhu a ona se vám nezrušila a platíte jí dál. Na lince čekáte hodinu na spojení a když to náhodou nevzdáte hned, musíte tam volat několikrát.
Neomezeně ocamsaď pocamcaď - viď Program kamarádi do ostatních sítí.
Podle jejich mapy je na místě pokrytí, ve skutečnosti zavoláte, 10 sekund křičíte "Haló" a když to vzdáte, můžete se těšit, že Vám naúčtují minutu celou.
Proč se Vodafone jako tváří, že by si ty parohy na vlastní bilboardy snad nezasloužil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik  |  18. 04. 2011 13:46

Pro firmu s jejich obratem je ta pokuta stejna, jako kdyz clovek s prumernym platem dostane za vrazdu pokutu 10 Kc. Nevidim zadny smysl techto pokut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 04. 2011 12:01

Před 4 lety nasazoval Vodafone parohy jiným, za poslední rok a půl je může nasadit i sobě. A napořád a napořád a napořád a napořád. Že, vážené napořád neomezené balíčky s 333 volnými minutami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paur  |  18. 04. 2011 12:26

Souhlas, protože teď už jednoznačně platí: "Když parohy, tak pro všechny".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  18. 04. 2011 14:07

Souhlas. Tady se opět potvrzují má slova - Vodafone má špatný marketing a špatné lidi na svých postech.
Napřed balili billboardy do "bublinek" a vykřikovali, že jsou posedlí pokrytím. Nevím, jak moc byli posedlí v jiných krajích, ale problémy se signálem jsem měl na chatě, Kružberku, Vsetínsku. Pár kilometrů za Opavou mě dokonce vítali v Polsku, na chatě jsem musel běhat po kopcích abych se dovolal. V Ostravě jsem vlezl do sklepního baru a rovněž jsem byl bez signálu..
Pak hrozně bojovali proti 2 a 3letým smlouvám a nasazovali parohy - za což dnes musí platit.
A později přišli s "reklamštinou" - všichni byli zlí podvodníci, jen Vodafone byl FÉR apod.
Dnes to vypadá tak, že se veškerá kampaň a hesla obrátily proti Vodafonu. A napořád a napořád a napořád a napořád!
Když už teda "napořád" neplatí, být fér už není 'in' a reklamština začíná být tím správným směrem, tak by se měl změnit i Vodafone. Měl by si přestat hrát na teenagera, vtipné (trapné) hlášky by už taky mohl nahradit něčím profesionálnějším...a své zaměstnance by mohl pravidelně školit tak, aby např.operátoři z infolinky nemluvili o jedné věci 4x jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomanos245  |  18. 04. 2011 11:38

5 mega? to je pro ně hrubá mzda 3 členů top managementu... taková firma by pocítila pokutu až v řádu desítek miliard kč....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dawqa  |  18. 04. 2011 12:35

A T-Mobile by byl vlastě vysmátej přišel by společně s O2 o konkurenta a začli by ještě víc zvedat ceny z účtování by 60+60 bylo to nejluxusnější co by šlo, protože by jsme byli ještě specifičtější trh...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  18. 04. 2011 11:34

Vodafone má z mého pohledu vůbec nějaký nepochopitelný marketing..
Místo aby investovali do moderních a spolehlivých technologií, tak vandalským způsobem "ničí" konkurenční billboardy, telefonní budky a vyhazují neskutečné peníze za reklamy.. Pak se na internetových diskuzích množí stížnosti o technických problémech (samoobsluha, vyúčtování apod.), problémech se signálem, s datovými přenosy atd. - vždyť se o tom dokonce psalo i na iDnesu..
Já nejsem zvědavý na přiblblou reklamu jak si to pomalu Země rozdává s Měsícem a do toho se přidá i Slunce. Já chci kvalitní, rychlé a spolehlivé služby, profesionální podporu a rozumnou cenu. A tohle všechno jsem našel (bohužel) u jiného mobilního operátora. Vodafone u mě ztrácí důvěru už s těmi hloupými rádoby vtipnými hláškami ("...ať děláme co děláme...")..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teplice  |  18. 04. 2011 11:38

Problém bych spíše viděl v tom, že ať jdeš kam jdeš, tak všude je to "z bláta do louže"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  18. 04. 2011 11:20

T-Mobile by tedy mohl zlevnit služby, má vyděláno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 04. 2011 11:19

Pět mega je pro takovou společnost naprosté nic.
Co je spíš horší, že dnes se Vodafone chová naprosto stejně.
R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ABC  |  18. 04. 2011 10:41

No tak když by si měl zaplatit všechny bilboardy kde ty parohy použil tak by je to vyšlo dráž a ani by se o tom tolik nemluvilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor