Plánovaná odstávka, aneb od Vodafonu o víkendu radši nic nechtějte

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

26. 02. 2016 08:20

Před třemi týdny jsem potřeboval v samoobsluze zjistit jaké mám volby k předplacence, systém přes víkend nejel. Teď jsem chtěl svoje nastavení změnit, zase nepojede. Jestli to navíc nejelo někdy mezi nevím, ale nechápu, jak v dnešní době může někdo provozovat on-line systém, který se musí na několik dní vypnout, aby se zaktualizoval. Mám pocit, že místo plánované změny tarifu, až ten systém zase nahodí, tak ho prostě zruším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2016 11:46

Plánovaná odstávka, aneb od Vodafonu o víkendu radši nic nechtějte................To dělají každou chvíli, tak nevím, co tam mají za bordel ?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2016 09:58

Ok, o víkendu nebudu nic chtít (píšu si do kalendáře).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2016 08:44

Ha- to tu dlouho nebylo! A však řeším s nimi problém a oni si s ním už 14 dní nevědí rady, tyká se to těch informačních SMS, tak že zase extra důležité to není, ale mají s tím problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor