Přerušený kabel vyřadil část mobilní sítě O2

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 2

Názory k článku

19. 08. 2015 12:27

Na tyhle věci by se měli zákazníci operátora připravit. Je to tím, že zkušené odborníky operátor buď vyhodil nebo nastavil takové podmínky, že raději odešli sami a teď jejich práci dělají ve velké míře lidi, kteří by před 10 lety nešli ani k pohovoru, ale hlavně, že jsou ochotní pracovat za pět korun...A utahování šroubů pokračuje! V těchto dnech například operátor tlačí na zvýšení úvazků ze 37,5 hodiny týdně, což zajišťovala stará kolektivní smlouva na 40 hodin - samozřejmě za stejný plat, protože se to zase udělá tak, že základ se o pár korun zvýší, ale bonusy a osobní ohodnocení se sníží třikrát tolik Každopádně většina těch, kdo za něco stojí, už je dávno pryč a takhle to pak vypadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor