Zpočátku na to jde Motorola sebereflektivně: „Když přišel první iPhone, změnil všechno. Byl to rebel, vyzyvatel. A srazil nás z piedestalu. Ale to bylo před devíti lety.“
Přeskočte Sedmičky!
...a kupte si Moto Z.
To je základní sdělení kampaně.
Pak je řeč o tom, že současná evoluce smartphonů spočívá v pozvolném přidávání zlomků palců na displeji a megapixelů na foťácích, ale na novou velkou věc se čeká roky. „Přiznáváme, že jsme tuhle hru hráli také. Až doteď.“ Pokračování se nese v tom duchu, že právě Motorola tu velkou věc má právě teď – přídavné moduly Moto Mods.
Kampaň s výzvou #skipthesevens, Přeskočte sedmičky, míří primárně na iPhone, ale ve štosu naskládaných smartphonů vidíme i Samsungy – paradoxně až na Sedmičku, tedy Samsung Galaxy S7.